Yeni Ejderyam 😁 #SHORTS
0:07
YORUMLAR
Ali Güler
Ali Güler 16 dakika önce
Ne bekliyorsunuz fiat işte
Murat Karaçelik
Murat Karaçelik 34 dakika önce
Laan silecek suyu onlar boşaltma! Xd
İrem Nur YALÇIN
İrem Nur YALÇIN 3 saatler önce
Neden alt rafa koymamış ki😂😂
DÇ PROO
DÇ PROO 4 saatler önce
EN çok zaten oralar dıkanıyor ve en çok çürüme sebebi torna vidayla oraları açmak lazım tıkandımı
CENGAVER DELİ
CENGAVER DELİ 4 saatler önce
Tahliye deliği tıkanmıştır
kartalabinin memeleri
kartalabinin memeleri 4 saatler önce
Hangisi daha iyi öbürü mü bu mu ?
Ali Isak
Ali Isak 6 saatler önce
Ne var yani. Su fazla kaçırmış kkkkkkkkk
Bahar Bahar
Bahar Bahar 6 saatler önce
😲🤔 öle bi özelliği mi vardı bizim osmanlı makinenin 😀😀 bi bakam hele haket var mı
SUB
SUB 6 saatler önce
Rampage drop incelemesi gelir mi?😊
Mehmet Durak
Mehmet Durak 6 saatler önce
Arka kapıya gider nedir yaaa. Başka araçlar kapıya su almaz tahliyesi de olmaz. Fıat dünyasına hoş geldiniz.
Enes Uyar
Enes Uyar 7 saatler önce
Abi merhaba sence bunlardan hangisini tercih etmeliyim Redmi Note 10 5G Poco M3 Pro Realme 8 (Ağustos sonu gibi düşünüyorum sence Realme 8 gelirmi?
Meltem Kalkan
Meltem Kalkan 7 saatler önce
Ben zaten bunu biliyordum yeni öğrendiğim bir şey olmadı ayrıca şaka gibi bir şey de değil çok normal bir şey. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😅😅😅😅😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
Hatice Bolat
Hatice Bolat 7 saatler önce
Araba işedi
JDM Spirit Turkey - JST
JDM Spirit Turkey - JST 8 saatler önce
geçmiş olsun. Madem naber diyen yok bunu yazayım :)
yaşasın macera
yaşasın macera 8 saatler önce
Bende deneyem dedim koştum valla oldu
Erol Çelik
Erol Çelik 8 saatler önce
Doğru benim de paliom vardı, yağmur yagdiktan sonra kapılar şaşal şişesi gibi ses yapardı, kapıların altındaki lastik giderden kaynaklı bir durum sanirim
OĞULCAN ŞAN
OĞULCAN ŞAN 8 saatler önce
Ürün gerçekten güzel, fiyat performans ürünü alınması makul ve güzel bir ürün alınır :)
PunkiesT
PunkiesT 9 saatler önce
1000 tl altı olsa belki bir ihtimal ama biraz pahalı gibi geldi fiyatına göre
Harun Albayrak
Harun Albayrak 9 saatler önce
Kanka bi ra ta ta be den bugüne abicim sevgiler iyisin biliyoruz :)
Sait ugur Ateş
Sait ugur Ateş 9 saatler önce
O araba çürumez paslanmaz çelik o
Müslüm Yılmaz
Müslüm Yılmaz 9 saatler önce
Marka fiatsa olur.
halil.ibtahim akyol
halil.ibtahim akyol 10 saatler önce
Ağırlık içindir boşa ş Su koynazlar kapılara 😀
Hüseyin Sefa Cankara
Hüseyin Sefa Cankara 10 saatler önce
Geçmiş olsun kral
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 9 saatler önce
teşekkürler
Berke Kutay İlhan
Berke Kutay İlhan 11 saatler önce
iyi misin abi ?
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 11 saatler önce
daha iyiyim kardeşim, sağol
Emre Karaaslan
Emre Karaaslan 11 saatler önce
Süper inceleme olmuş abi eline sağlık. İnşallah emeğini kat kat karşılığını karşılığını alırsın.
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 11 saatler önce
amin, teşekkür ederim
Alper
Alper 11 saatler önce
destek için yorum
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 11 saatler önce
teşekkürler
Berke Kutay İlhan
Berke Kutay İlhan 11 saatler önce
gözüm yollarda kaldı :|
Cemreee🖤
Cemreee🖤 11 saatler önce
PEKİİ BUNU YWPAMAYINCAA BULAŞIK MAKİNESİNE KIZIPP NİYE OLMUYON LSA ELALEMİNN MAKİNADI OLUYOR DEMEMM😅
Mustafa Ede
Mustafa Ede 12 saatler önce
sa
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 11 saatler önce
as
Umutsuz genç
Umutsuz genç 12 saatler önce
Tam nereyi açıyo eliyle
Furkan Yılmaz
Furkan Yılmaz 12 saatler önce
Like a bastim sonuna kadar izledim bir tek sorun twitch de yoksun :((((
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 11 saatler önce
geleceğim
Tarık Şener
Tarık Şener 12 saatler önce
Bizde inandık yani kapının arkasından biri su döküyor
Smoke TV
Smoke TV 12 saatler önce
0:14 geçmiş olsun
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 11 saatler önce
teşekkürler
Ilayda Bayram
Ilayda Bayram 12 saatler önce
180₺ aldım gayet güzel ürün
Onur ATLI
Onur ATLI 13 saatler önce
Niye şaka gibi olsun . Tıkan mış alt tarafı.. 😂😂
Furkan Çoban
Furkan Çoban 13 saatler önce
kralsın abi
Eren Salih KILIÇ
Eren Salih KILIÇ 13 saatler önce
Twitch'de özlettin be abi iyice en kısa zamanda bekliyoruz seni :)
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 13 saatler önce
inşallah
Jr TugraL
Jr TugraL 14 saatler önce
Araba aksesuarı ekipmanı incelemesi bekliyoruz :(
Jr TugraL
Jr TugraL 13 saatler önce
@Buğra Akpınar Şimdiden dikkatimi çekti :)
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 14 saatler önce
bir tane ürün aldım Çin'den. yakında gelir, baya dikkat çekici bir şey :)
İbrahim Uysal
İbrahim Uysal 14 saatler önce
Eline ağzına sağlık abim nasılsın keyifler nasıl :)
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 14 saatler önce
teşekkür ederim. iyiyim, sen nasılsın?
Efe Yalçınkaya
Efe Yalçınkaya 14 saatler önce
Abi 1 tane daha pc videosu gelirmi süper video bu arada
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 14 saatler önce
teşekkürler. ilerleyen dönemlerde toplama videosu yapacağım
Eyüp Bayram
Eyüp Bayram 14 saatler önce
Abi lütfen ucuz orta pahalı projeksiyon videosu 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Eyüp Bayram
Eyüp Bayram 14 saatler önce
Merhaba abi ucuz orta pahalı projeksiyon incelemesi yapar mısın
Eyüp Bayram
Eyüp Bayram 14 saatler önce
Lütfen çek abi
Melih Ebeoğlu
Melih Ebeoğlu 14 saatler önce
sa
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 14 saatler önce
as
Murat v35
Murat v35 14 saatler önce
Abi THE MAKINA noldu yeni vidio nezaman gelecek?
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 14 saatler önce
videosu hazır fakat durumlar karışık. bu haldeyken esprili, eğlenceli bir videoyu yayınlamak bana doğru gelmiyor
Kaan Çavdar
Kaan Çavdar 14 saatler önce
Saçlar süper başkan geçmiş olsun 👍🏻
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 14 saatler önce
teşekkürler
Meşal Boğan
Meşal Boğan 14 saatler önce
Bu arada ilk
Altug Tatar
Altug Tatar 14 saatler önce
The makina yine yalan oldu gibi?
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 14 saatler önce
videosu hazır fakat bu durumda komik video yayınlamak pek doğru gelmiyor.
Meşal Boğan
Meşal Boğan 14 saatler önce
Uzun zamandir yoktum nasilsin abi ilk
Meşal Boğan
Meşal Boğan 13 saatler önce
@Buğra Akpınar teşekkürler abi bende iyi
Buğra Akpınar
Buğra Akpınar 14 saatler önce
iyiyim, sen nasılsın?
Нет Нетов
Нет Нетов 16 saatler önce
Bence Makinayı boş çalıştırmamalı
Нет Нетов
Нет Нетов 12 saatler önce
Bozulma ihtimali 100 de 90
--- Huseyin Kara ---
--- Huseyin Kara --- 12 saatler önce
Neden
Serhat Arslaner
Serhat Arslaner 17 saatler önce
Biz burda su bulamiyoz sen arabaya kapaklara doldurmussun ayıp sana
Ceren Papatya
Ceren Papatya 18 saatler önce
Acaba attiginiz ilac bulasik deterjanimi
Ümran Özsüer
Ümran Özsüer 19 saatler önce
👍👍
Vedat Günaydin
Vedat Günaydin 19 saatler önce
Yeni camasir makinasinda kendi kendini temizleme programi var
Merve demirörs
Merve demirörs 6 saatler önce
@Sevim Dilek'le El Lezzeti sirke dök temizliyot
Hulya Yanik
Hulya Yanik 16 saatler önce
@Sevim Dilek'le El Lezzeti aynen 👍
Sevim Dilek'le El Lezzeti
Sevim Dilek'le El Lezzeti 17 saatler önce
Hic bi ise yaramiyo inanmayin kendi kendine temizleme diye bisey yok tescillenmistir.
Yakup Akpınar
Yakup Akpınar 20 saatler önce
Normaldir kardeşim, insanlar gibi onlarda işeye biliyor, büyütmeyin bu kadar.
Cemal Kovaç
Cemal Kovaç 22 saatler önce
Herzaman söylerim fiat arabası kadar beş para etmez bir araç daha yoktur
Bora Ayaz
Bora Ayaz Gün önce
BELİRLİ BİR ZAMANDAN SONRA DELİKLER PİSLİKTEN DOLAYİ TİKANİYOR VE BU SEKİLDE OLUYOR ORANİNDA BAKİMA İHTİYACİ VAR
Emre Taylan
Emre Taylan Gün önce
Niye öyle diyon abi daha dün aldik makinayı
İlayda_timeyu21 #TÜRKİYE YANIYORYARDİMET
İlayda_timeyu21 #TÜRKİYE YANIYORYARDİMET Gün önce
Anlamadığım tek şey (niye adam bulaşık yikyo?)
Ali Polat
Ali Polat Gün önce
Biliyorduk asansör özelliği o
Zdravko Mihaylov
Zdravko Mihaylov Gün önce
Olur tabi
REFİK BASKALE
REFİK BASKALE Gün önce
Bu su nerden giriyo bu kadar
Ali Karaağaç
Ali Karaağaç Gün önce
Oo her araç da var su kanalıdır çogu kapalıdır plastikleri çıkarın bi sıkıntı olmaz
Derya Bilge
Derya Bilge Gün önce
Allah razı olsun kardeşim çok faydalı olmuş. 😂
ZDH GAMER
ZDH GAMER Gün önce
Abi arabanın resmen kişi geliyo dili olmadığı için söyleyemiyo
Resul Sun
Resul Sun Gün önce
😮
Abdulkerim Hamiyet
Abdulkerim Hamiyet Gün önce
Fiat’ın sıkıntısı başka modellerde yok
Özgür Bulut
Özgür Bulut Gün önce
Albea bu bişey olmaz
Cagatay Kok
Cagatay Kok Gün önce
Yeni mi öğreniyorsun 😂 eğer normal gider tıkandıysa (genelde benzin deposunun yakınında olur) kullanırsın kapıdaki lastikleri . Veya elinle her yağmurda öyle boşaltırsın yoksa içten çürüme yapmaya başlar araban .
Cihan Gürel
Cihan Gürel Gün önce
oğlum lan oğlum lan sürekli bu kelimeleri duymaktan videoyu izleyemedim.
irfan türedi
irfan türedi Gün önce
Yok artık
Rasta 2112
Rasta 2112 Gün önce
yalan bu arada
Gönül Bolat
Gönül Bolat Gün önce
Tūrkiyede bōyle seyler gayet normal olmasa zaten aaaanormal😂😂😂
Çetin KIRÇİÇEK
Çetin KIRÇİÇEK Gün önce
Fiat albea bu.Bende de vardı bu araba.Aynen böyle su alıyordu araç.O gün bu gün fiyat denilse uykularım kaçar.
Geliverin Gari
Geliverin Gari Gün önce
Hem tuvalet eğitimi verme hem arabayı suçla
Ahmet Yalcin
Ahmet Yalcin Gün önce
Tesekkurler App te 3 kisi bilgisi tutuyor mu?
polat Simsek
polat Simsek Gün önce
Clio mu o 😂