Gönül Dağı 18. Bölüm
2:31:20
Gönül Dağı 17. Bölüm
2:28:39
YORUMLAR
Bombacı Mülayim
Bombacı Mülayim 9 saatler önce
Duramıyom yerimde laaaaaan dercesine 😁😁😁
Hamza Satış
Hamza Satış 11 saatler önce
17:31 Niğde Bağları :)
Ezio Auditore da Firenze
Ezio Auditore da Firenze 11 saatler önce
Heralde Sefer gerçekten yanmış, ellerindeki sargılar..
Yasin ////
Yasin //// 11 saatler önce
Sonunda özümüz olan Aslımız olan ic anadolunun , guzel bozkırımızı o guzel samimiyetini anlatan bir dizi tesekkurler .
Reyhan Keskin
Reyhan Keskin 12 saatler önce
Cemile'yi her seferinde unutmaları aşırı komik kajdjdjdjf
Gul can
Gul can 12 saatler önce
Bu Tanerin annesi gibi anneler çoçuklarına ve kararlarına saygı duysalar keşke🙄 anlasalar ki, eğer yalnış insanın kendininse hesabını ödemek ağır gelmez..yok eğer başkasının yalnış kararınından dolayı hayatı mahv olursa annesi bile olsa bir ömür bağışlayamaz
Metin Oner
Metin Oner 12 saatler önce
Ne güzel bir dizi aşkı ne guzelde anlatmis masalın sonu giden dönmedi kalan unutma
Gul can
Gul can 12 saatler önce
Veysel🧡😍
Nicat Shakarov
Nicat Shakarov 12 saatler önce
İstinadi Jones ulan Indiana Jones 😂😂😂
ali Poyraz
ali Poyraz 12 saatler önce
Anadolu kokan dizinin Anadolu kokan ustaların seslerini görmek ne güzel bir dizi ne güzel kulturumuzu örf adetlerimizi hatırlatmak bizim ülkemiz Anadolumuzdan başladı bu diziyi her izlediğimde tüylerim diken diken oluyor şahanesiniz
Simge Nur Aytepe
Simge Nur Aytepe 12 saatler önce
44:23 ahahaha harika harika harikaaa
Ahmet Göç
Ahmet Göç 12 saatler önce
Yaren’in hikayesi çok hüzünlüydü izlerken öyle öldüremezsiniz füze atın demek geldi içimden senariste yapımcıya🙏
ali Poyraz
ali Poyraz 13 saatler önce
Herkes sevdi bir bu Erkan çocuğu sevmedi sevilmeyecek adammi beee bir defa baban oturup karşına yemek yemedi Baba dediğin sefer gibi olur sefer kırmızı çizgimiz
Caretta caretta
Caretta caretta 13 saatler önce
İki saat on sekiz dakika dizi mi olur bu ne böyle Allah aşkına ...yazana,çekene,oynayana,set işçisine ...yazık ....yap şunu 40-50 dakika tamam...sonra ne oluyor ?anlamsız bakismalar birbirini tekrar eden durumlar ..oyuncuların ve set emekçilerinin birlik olması gerek bu konuda yoksa biz tüketicilere vasat ürünler çıkıyor.Diziye gelince görüntü yönetmenini tebrik ediyorum ama ondan hariç çok da etkilemedi beni ...dijital platformlar (Netflix,blu TV vs vs)iyi ki var daha tatminkar şeylere rastlamak olası oluyor böylece..yinede nediyelim emeğinize sağlık
Zeliha kaya
Zeliha kaya 13 saatler önce
İnanılmaz bı dizi hayatım boyunca okadar dizi izledim bukadar çok anlamlı bir dizi izlemedim burda bı aşk burda bı dürüstlük burda bı sevgi var herkesin harcı deildir sevip sevilmek anlayana 😔😔😔🙏🙏
afşin reklam
afşin reklam 13 saatler önce
Bu dizi fena tutar
Melahat Bostancı
Melahat Bostancı 13 saatler önce
Kaç kez başa alıp alıp dinledim adeta bağımlısı oldum dercesine😊
Gul can
Gul can 13 saatler önce
manevi uyku çekicen😀
Gurbet Kuşu
Gurbet Kuşu 13 saatler önce
Yine süpersiniz yaaaa...Hastayım Gönül Dağına!!!❤️
Gurbet Kuşu
Gurbet Kuşu 13 saatler önce
Haaaaaa haaaaaa.. Üç harflilerin Duğün'ü olmasın.😂
Gul can
Gul can 13 saatler önce
Bayılıyorum Ramazana 😅 insanların böm böm bakışından muzdarip garibim😀
burak t
burak t 13 saatler önce
Çok güzel
Simge Nur Aytepe
Simge Nur Aytepe 13 saatler önce
1:18:09 Harika mesajlar veriyorlar gerçekten. Hayır,yani hangi sahnesine ayrı ayrı övgüler yağdırsam bilemedim. Yetmiyor tekrar başa sarıp izliyorum. Mutlu ediyor insanı.Dizi boyunca yüzümden tebessüm eksik olmadı. Tatlı bir hüzün yaşıyorum şu anda. Alışılmışlıklardan uzak bir dizi olması en büyük etken galiba. Şöyle arkadaşlıklar,sevdalar nasip olsun bizlerede artık,hasret kaldık. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. :)
Oğuzhan Yıldız
Oğuzhan Yıldız 14 saatler önce
Bu sahne de arka taraf olmamış. Adamlar sazı müzikle alakasız çalıyor çok belli onların çalmadığı.
huzursuz
huzursuz 14 saatler önce
Bak bak minareden çıkıyorlar ve size bak" ortaçağ karanlığı bitti" diye show yapıyorlar. Bunu size soyletene diyeceğim şu ki karanlıktan kastın islamsa camiyse minareyse dinse büyük düşmansınız bu millete. Daha öncede başörtülü teyzelere çiftetelli oynattığiniz sahne vardı. Ama sizde haklısınız milletimiz saf , diğer dizilere göre az temiz saf masum gibi takıldığıniz için kimse anlamıyor belliki alttan alta verilen subliminal mesajlarınızı.bilincaltina yerleşen iblisci viruslersiniz. Ne yaparsanız yapın İslam'ın nurunu sonduremeyeceksiniz.
Y Ü
Y Ü 14 saatler önce
Yakında Musa emminin büyük kızı da gelir demedi demeyin, benden söylemesi
Y Ü
Y Ü 14 saatler önce
Dileğin babası gönül dağındaki çoban bence, ne dersiniz.
huzursuz
huzursuz 14 saatler önce
Bak bak minareden çıkıyorlar ve " ortaçağ karanlığı bitti" diye show yapıyorlar. Bunu size soyletene diyeceğim şu ki karanlıktan kastın islamsa camiyse minareyse dinse büyük düşmansınız bu millete. Daha öncede başörtülü teyzelere çiftetelli oynattığiniz sahne vardı. Ama sizde haklısınız milletimiz saf , diğer dizilere göre az temiz saf masum gibi takıldığıniz için kimse anlamıyor belliki alttan alta verilen subliminal mesajlarınızı.bilincaltina yerleşen iblisci viruslersiniz. Ne yaparsanız yapın İslam'ın nurunu sonduremeyeceksiniz.
RECEP ALAY
RECEP ALAY 14 saatler önce
Dinleyen varmı değil!!! Dinlemeyen varmı dercesine??
Haci Tanis
Haci Tanis 14 saatler önce
Ic anadolu insaninda define avciligi cok yaygin gercekten. Bu konuyu islemeleri iyi olmus.
Gamze Çakır
Gamze Çakır 14 saatler önce
Ben bu patitisten istiyomm ben ömrü hayatimda böyle güzel kokan patetes görmedim ... Patatesi koklayanlar😄
Gamze Çakır
Gamze Çakır 14 saatler önce
Günşıl kız ne pişiriyon sen öyle mis gibi patates mi pisiriyon sobanın üstünde 😁
Jack Russel
Jack Russel 14 saatler önce
Ramazanın rolü gittikce gıcık olmaya başladı. 18.Bölüm yine on numaraydı
Sabri Alakş
Sabri Alakş 14 saatler önce
Valla aile içinden izlenemez ister istemez insana dokunuyor valla illa her bölümünde ağlayacam bide bana taş kalpli diyorlar bence insanın dış görünüşü boştur
BOZKURT GRSN-
BOZKURT GRSN- 15 saatler önce
GUZELLLLERR
Hasret Abuş
Hasret Abuş 15 saatler önce
❤️❤️❤️❤️
BOZKURT GRSN-
BOZKURT GRSN- 15 saatler önce
TRENDE SOKTUK DA NE OLDU ARTİK BURDA VERMEZ OLDU AMA YURDİSİNDA İSEN RAHATCE İZ NE OLCK TR DE İSE ALSANA FLİGRAM :((
habip Pınarbaşı
habip Pınarbaşı 15 saatler önce
Tanerin ismi mucit hasan abi olacak...aslında bunu niye gizlediler ki...
Gulsen Han
Gulsen Han 15 saatler önce
Gonul daginin 20. bolumun den sonra kaldirilacagini okudum, umarim dogru deyildir. Bu diziye LUTFEN devam ediniz bu yasima kadar bu kadar icten bu kadar guzel duygularin hepsini bir anda yasadigim ilk dizi. SAYIN YAPIMCILAR ve DEGERLI OYUNCULAR DEVAM EDERCESINE BU DIZIYE BU HARIKA DIZEYE SON VERMEYINIZ. Saygilarimla
Ömer Faruk
Ömer Faruk 15 saatler önce
tek istedigim dizinin tekrara dusmemesi. Sayin senarist, sayin yönetmen, sayin yapımcı dizi tekrara dusecegine finale gidin cok daha iyi. Bu dizi efsane olarak hayatimizda kalmali
Zekeriya erturan
Zekeriya erturan 15 saatler önce
Ben ciritci abdullah. Bu kelimeyi durduk yere disarda kendi kendime tekrar ediyorum. 3 kelebek hikayesi cok guzeldi.
Kızıl Elma
Kızıl Elma 15 saatler önce
Bu dizi bana huzur veriyor.
Kürşad BALASAGUN
Kürşad BALASAGUN 15 saatler önce
İnsanın olduğu yerde aşk vardır ihtiyar, insan aşka kabiliyetli bir yaratık; fakat çok olur ki değersiz maşuka tutulur. Ona buna gönül düşürür, zayi eder kıymetli hazinesini..Yoksa herkes aşık...Dikkatle baksın bunu görecek herkes... Bir şey için herşeyini feda ediyor herkes. Herşeyini feda ettiğin o şey her ne ise ona aşıksın sen. Ki bu yaygınlıkla nefsdir...
htc mc
htc mc 15 saatler önce
Her izlediğimde ağladığım bir dizi 😢😢
Chira Besrri
Chira Besrri 15 saatler önce
😭😭😭😭😭😭çok güldüm ya
Süleyman Ay
Süleyman Ay 15 saatler önce
Kurtlar vadisinden sonra bağlandığım tek dizi.
Veysel Guner
Veysel Guner 15 saatler önce
Hayranim bu diziye muhtesem otesi bi yapit cok seviyorum tüm oyunculari emeginize saglik hem Agliyrm Hem Gülüyrm Cok Derin Bi Yapim Helal Olsun size Diyarbakirdan Selamlar❤❤👏👏👏
Kürşad BALASAGUN
Kürşad BALASAGUN 15 saatler önce
Varsın sözün doğrusu Dost'u gücendirsin...
ERCAN KARAKURT 71
ERCAN KARAKURT 71 15 saatler önce
Gelinin uçma sahnesi dk tepen basliyor
ERCAN KARAKURT 71
ERCAN KARAKURT 71 15 saatler önce
Helal be...ozumuze donelim
Kürşad BALASAGUN
Kürşad BALASAGUN 15 saatler önce
Sürekli dünya konuşulan ölü evine döndü yüreğimiz...Demek ki içimizden,elimizden kayıp gözümüzün önünden giden için tasa edecek bir şey yoktu..Demek ki yaşarken evde olmayan öldükten sonra da olmuyordu..!
Kürşad BALASAGUN
Kürşad BALASAGUN 15 saatler önce
Ve son olarak İnsanın Aklını Fikrine yar'a bırakıyor...
Zaatı Muhterem
Zaatı Muhterem 16 saatler önce
Selamiyle Sendeki kaşlarınıda yükleseniz düzgün versiyon mükemell olur 😊👏👏👏🙏
Zaatı Muhterem
Zaatı Muhterem 16 saatler önce
Asuman’la Selaminin Sendeki kaşlar Düetinide düzgün olarak paylaşsanız Ne harika olur 👏👏👏🙏
Zaatı Muhterem
Zaatı Muhterem 16 saatler önce
Çoğu sanatçıya 10 basar yani Çok iyi yaaa 😂👍🏻👏👏
Kürşad BALASAGUN
Kürşad BALASAGUN 16 saatler önce
Sürekli dünya konuşulan ölü evine döndük ...Demek ki içimizden elimizden kayıp gözümüzün önünden giden için tasa edecek bir şey yoktu..Demek ki yaşarken evde olmayan öldükten sonra da olmuyordu..!
Rukiye Akpinarteke
Rukiye Akpinarteke 16 saatler önce
17.25 Niğde bağlarından herkese selam. 🌻
Cemal Tanca
Cemal Tanca 16 saatler önce
müthiş sesini geçtim, oynadığı karakterin şivesine uydurması inanılmaz. Hayranınız sesine reis. Bu türküyü kanalında kendi tonundan dinlemek isteriz.
Kürşad BALASAGUN
Kürşad BALASAGUN 16 saatler önce
Ve son olarak İnsanın Aklını Fikrine yara bırakıyor...
Asiye Kaya
Asiye Kaya 16 saatler önce
Şarkı efsane ses muhteşem
Kürşad BALASAGUN
Kürşad BALASAGUN 16 saatler önce
Aklıma kadim bir şairin kadim bir şiirini düşürdü Ciritçi Abdullah.Kendini şiirin içinde bulmak isteyenlere yazılmış bu şiir buyurun demli bir çay hatırana beraber tekrar edelim şiiri....Dişlerim döküldü, saçım ağardı,Yaşın ne günahı var yaş bahanedir. Talihim daş atdı, başımı yardı,Buna daş neylesin? daş bahanedir. Bazen baharda da sararır yaprak,Talihin elinde her şey oyuncak, İnsanı öldüren eceldir ancak,Azar da, bezar da, boş bahanedir. Lağ etme bedbahta, gülme nakama,Bedbaht can atmakla yetişmez kama,Bahtınnan kar yağdı, ömür bahçana,Buna kış neylesin? kış bahanedir.
Mustafa Yanmaz
Mustafa Yanmaz 16 saatler önce
Hayata böyledir aslında evlenirsin bunlar boşanır derler iş yeri acarsın bunlar batar derler herkez ne derse desin arkadaş hayat senin hayatin yasamasini bil yeter
Yasemin Develi
Yasemin Develi 16 saatler önce
Aynen bu dizide herkes önemli ve değerli herkesin hikâyesine söz veriliyo
Eren Özdal
Eren Özdal 16 saatler önce
“Muhakkak ki her güçlükle beraber bir kolaylık vardır, gerçekten güçlükle beraber bir kolaylık vardır.” (İnşirah 5-6)
Fazilet Goker
Fazilet Goker 16 saatler önce
Cok sekerler iki kardes birbirinin ziddi gibi ama beraber cok komikler😅😅😅😅👏👏👏👏👏
Huzeyfe Gül
Huzeyfe Gül 16 saatler önce
Serdar ve elif ne zaman aşık olacak Adamim serdar yaa onun icin izliom ama fazla ekranlara cikmio
Mustafa Unal
Mustafa Unal 16 saatler önce
Ramazan'ın şımarık ligi sıkmaya başladı senarist bı zahmet daha az simarirsa iyi olur
BERKAY
BERKAY 16 saatler önce
Geriden geldim ama yetiştim everallah
ismir übel
ismir übel 16 saatler önce
Yahu nede özlemişiz küfürsüz pisliksiz Allah’ın adı sıkça anılan şükür edilen dizileri. Demek oluyormuş. Allah sizden razı olsun.
Serkan Andıç
Serkan Andıç 16 saatler önce
Ne kadar ruhumuz duygularımız aç kalmış özlemişiz bu denli saf tertemiz içten dizileri izlemeyi gerçek aile olmayı dostluğu gerçek sevgiyi AŞKI ne güzel anlatıyorsun GÖNÜL DAĞI sen hep Gönlümüze bu denli dokun be SEFER ABİ SENİ AYRI SEVDİM
Nevin Bayraktar
Nevin Bayraktar 16 saatler önce
Bu güzel patates yani ben buda şişko patates😂😂
Reyhan Keskin
Reyhan Keskin 16 saatler önce
Elif'i sahnelerindeki müzik bile insanı ağlatır
ben bir gürgen dalıyım
ben bir gürgen dalıyım 16 saatler önce
Bir insan kendine kiyarsa herkes kıyar. Elif salaklık ediyor.