KAFA TV YAYINDA
2:19
Aylar önce
YORUMLAR
Muhammed TUNCER
Muhammed TUNCER 19 saatler önce
Adam sahtekar ve dolandırıcının tekiymiş. Hiçbir güzel meziyeti yokmuş doğru düzgün. Neyiyle iyi yad edilebilir ki?
Şahmerdan Soylucan
Şahmerdan Soylucan 19 saatler önce
Abi Ben Böyle Güzel Muhabbet Görmedim Şimdi Cem Yılmazın Zafer Algöz gibi bir dostu neden kaybetmek istemediğini bırakmadığını bırakamadığını daha iyi anlıyorum adam SANATÇI adam ADAM ...
Ahsen Sare Berktaş
Ahsen Sare Berktaş 19 saatler önce
Çabuk bitmesin diye 32 dkyı tüm haftaya yaymaya çalışıyorum 😍
Dolunay Enginol
Dolunay Enginol 20 saatler önce
Terasta sigara içmeyen feyyazlar isteğmiğyoğruz. (solcu ses tonu ile)
ses mütehassısı
ses mütehassısı 20 saatler önce
Temmuz da soba da iyi gidiyor.
eroll022
eroll022 20 saatler önce
Videonun altında öneri olarak Tokatçı filmi çıktı. Ertuğrul İlgine bir gönderme sanırım
nükredit Çecenya
nükredit Çecenya 20 saatler önce
Adam dolandırıcının önde bayrak tutanıymış bu kadar olaya rağmendr bir kere hapse girmemiş ilgi
zeynep yenisu
zeynep yenisu 20 saatler önce
kimseyi bu kadar uzun süre dinleyemiyorum ama sizi dinlemek çok güzel
Şükrü Nail Özsan
Şükrü Nail Özsan 20 saatler önce
Bu anlattıklarınız kitaplarınızda da var mı. Boşuna almayalım
ses mütehassısı
ses mütehassısı 20 saatler önce
25:10 aynı şekilde paco de lucia da geldiğinde kimse tanımamış :)
Yasin Kayatürk
Yasin Kayatürk 20 saatler önce
Zafer alagöz bukadar şey nasıl aklında kalıyor biraz yazıyorsun gibi geliyor bana işin gücün senaryo yazmak loooo.😂😂
Metin Taş
Metin Taş 20 saatler önce
Evin dizaynı çok iyi ya ev turu bekliyorum😅
serbian1907
serbian1907 20 saatler önce
Adam bildiğin dolandırıcıymış yahu. Bu seferki bölüm biraz dolandırıcıya övgü gibi olmuş Zafer abi.
Cem Çelik
Cem Çelik 20 saatler önce
Ilk kez bir anlatımın konusunu beğenmedim. Ahlaksızlığı kutsamamak gerek. Konu kötüydü.
Açı Ölçer
Açı Ölçer 20 saatler önce
Yine efsaneydi. Bu seri TRpost daki en kaliteli işlerden oluyor...
ses mütehassısı
ses mütehassısı 21 saatler önce
Yalnız kamera detay çok iyi, fps çok iyi ışık çok iyi, sakal of the wold bi baksın derim..
kuvikina
kuvikina 21 saatler önce
Modern Zırtçı, gene iyi kesmişsin bu videoda!
Synthabi
Synthabi 21 saatler önce
Yedi katlı Jumbo jet anıları o kadar güzel ki ben tamamen inandım.
Halim Turgut
Halim Turgut 21 saatler önce
Yaw mükemmel bir konuşma mükemmel bir program olmus
Ezra Akerman
Ezra Akerman 22 saatler önce
Siir gibi anlatıyorsunuz. Mükemmel
Alles Klar
Alles Klar 22 saatler önce
Abi sen saatlerce konuş biz yine dinleriz. Dolu, dolu bir hayat yaşıyorsun ve O dolu, dolu hayat yaşamışların hayatını muhteşem bir şekilde bize naklediyorsun. Olağanüstün...
Güneş Ay
Güneş Ay 22 saatler önce
Bu videoyu babama gonderdim. Sonra beni aradi tuylerim diken diken izledim bunu dedi. Babam makam soforuydu altinda son model araba olurdu . Birgun Osmanbey-taksim yolunda seyir halindeyken el etmis arabaya babamda aciyip almis . babamida carpmis beni soydular param kalmadi deyip otel parasi istemis. babam muthis bir beyefendi goruntusu ve aksani vardi dedi. Kimligini saklamamisti inandim soylediklerine o zaman hic aklimin ucundan gecmezdi boyle olcagi dedi.. Vay be :) Not: Kumardan uzak durun…
MELIH GUMUSCAY
MELIH GUMUSCAY 22 saatler önce
Super anlatım güzel hikayeler
MineOwl
MineOwl 23 saatler önce
18:40 bursadaki İskender in dolandırılmasının aynısı
Yusuf P
Yusuf P 23 saatler önce
sanatçı dediğin böyle olmalı çok büyük hayranınızım zafer abi bobk da çok iyi
ates baslatan
ates baslatan 23 saatler önce
ertugrul abiyi simdi zebaniler obur tarafta barbut attip gidikliyolardir:)) Evlendigi kadina ve cocuklarina acidim.. Nelikle kazanilan parayi gozunun yasina bakmadan hic etmis; etme bulma dunyasi obur taraf varsa tatli tatli cikarsinlar.. Ne diyim ertugrul ilgin... Sevilecek adam degilmissin...
Murat Cin
Murat Cin Gün önce
O zamanda mahkemeler adaleti unutmuşlar. Dile, itibara, saygıya kanmışlar. Anlattıklarınıza dikkat edin, duruma ve adama göre adalet teraziniz hala oynuyor.Yıllar geçiyor, anlatılar ve adalet anlayışı değişmiyor. Sizler böyle anlattıkça da insan akılları, düşünce biçimleri ve adalet anlayışı değişmiyor. Baksan entel,bilgili insanlar ^^ daha konuştuklarının neleri veya kimleri nasıl etkileyebilceğini düşünmeden konuşabiliyorlar.
ayzen
ayzen Gün önce
urfa adana bankası öztürk serengil film
C. Asal
C. Asal Gün önce
Zafer beyin soylediklerinden sonra biraz arastirdim internette.Ertugrul beyin Kumarbaz Raki lakapli Guney Zobu'nun ki kendisi eski oyuncu Melike Zobunun babasidir.Annesi Nukhet hanimla da evlenmis ve ondan 1977 yilinda bir trafik kazasinda olen Turkiye Judo Sampiyonu Nermin adinda bir kizi daha varmis.Muazzez hanimdan olan kizi Zeynep'in esi de oyuncu Demir Gokgol imis.Ertugrul beyin kizi Zeynepten bir torunu varmis.Husamettin Cindoruk 1933 dogumlu Ertugrul bey 1914 dogumlu.Nasil arkadas olmuslar o da ilginc.Dogru olsa bile Ertugrul beyin 36 sene yurtdisinda olmadigini gosteriyor.Yine de Zafer beyi guzel anlatimindan dolayi tebrik ederim.
süleyman durusoy
süleyman durusoy Gün önce
Ülkenin yüzde kaçı aklı basında olup çıkarları için görüşlerini değiştiren varlıklar
Hakan YILDIRIM Her dilden her telden
Hakan YILDIRIM Her dilden her telden Gün önce
Adam. Dolandırıcı ve sahtekarın önde gideniymiş.
turktapan
turktapan Gün önce
Rahmetliden de bir ucan kurtulmus. Film olur bu hayat gercekten.
C. Asal
C. Asal Gün önce
Bu Ertugrul Ilgin Ankara Konservatuari'nin ilk mezunlarindan oyuncu Işıl Yucesoy'un halasi ve Cem Kurdoglu'nun annesi Muazzez Kurdoglu'nun da ilk esiydi.Sanirim bir de ondan kizi varmis.Allah gunahlarini affetsin.
Tolga özkay
Tolga özkay Gün önce
Zafer abi gercekten gelmis gecmis en iyi aktörsün
bora demirci tozkoparan
bora demirci tozkoparan Gün önce
Şanı yürüyor , sayenizde sayın abiciğim.
Funny time
Funny time Gün önce
Kurtlar vadisinden geldim
Alper TAŞ
Alper TAŞ Gün önce
Tek başına Zafer Algöz, her şeye yeter.
Yunus UYAN
Yunus UYAN Gün önce
Zafer hocanın nacizane hayranı olarak anılarının böyle bizlere ölümsüzleştirdiğiniz için gerçekten teşekkür ederim daha çok olduğuna eminim içtenlikle devamını dilerim iyiki varsınız kafa tv 👑
Nihan Polat
Nihan Polat Gün önce
Zafer Abi çok tatlı bi adamsın sen ya
melih sözen
melih sözen Gün önce
Zafer baba büyüksünnn büyükkkk
Şafak Kıvrak
Şafak Kıvrak Gün önce
Kitabı okumama rağmen zafer abinin anlatması ayrı bı güzel Büyük usta
Cb T
Cb T Gün önce
Siren sesini açıklamayı bırakın artık hiç bir şey çıkıp hesap verilmiyor olağandışı görülmüyor
Levent Bayrak
Levent Bayrak Gün önce
müthiş bir kanal olmuş, bildiğim bir çok şeyi hem buradan tasdiklemiş oluyorum hem de küçük bilgiler almış olurum. Erik fromm'un ezilenler kitabı ile böyle buyurdu zertüşt kitabı aslında japon lirik romanın türünün batı jenerasyonun atası olarak kabul edilir. Haruki Murakami"Kötülüğün Şeffaflığı" ile "Budala" kitaplarını ErickFromm'a ithaf etmesi ve Yukio Mişima nın "yeraltından notlar" kitabını yazarken Erik Fromm dan çok etkilendim neredeyse bu kitabı o yazdı demesi bizi yine Erik Fromm a yönlendirmektedir. bu yazara ait önerebileceğiniz hem lirik, hem pastoral hem de nihilizmi içeren bir tavsiye kitap öneriniz var mıdır. şimdiden çok teşekkür ederim
Çöpçüler Kralı
Çöpçüler Kralı Gün önce
Zafer abi Allah rahmet etsin diyorsun da rahmetin de bi kriteri var.Ertugrul abimiz dolandırıcı,kumarbaz,karı kız olaylari,içkiler,şampanyalar,müsriflik..Günahını göstere göstere yapmış bir insanın ne kadar sağlam imanı olabilir ki?
Umut Alendar
Umut Alendar Gün önce
Süper ya Allah rahmet eylesin
Gülsüm Baysal
Gülsüm Baysal Gün önce
Zafer Algöz nasıl bir adamdı acaba...
Gizem Sevinç
Gizem Sevinç Gün önce
Bugünki elektrik ve instagram sorunlarını nokta atışı olarak bilmişsiniz 👍🏻
karakartal
karakartal Gün önce
Türkiye hatta dünyanın en iyi storyteller'i Zafer Algöz. Uzun yaşa üstat!
Levent Bayrak
Levent Bayrak Gün önce
ulan cehaletimden gülemedim bile
Sefa Tümer
Sefa Tümer Gün önce
Heyecan la yeni bölümü bekliyorum abi
Duygu Sen
Duygu Sen Gün önce
Kafa TV iyi ki Zafer Algöz'e böyle bir imkan sağlamış. Müthiş bir anlatıcı. Anılar harika. Her seferinde gülmekten gözümden yaş geliyor. Teşekkürler kafa TV ve Zafer Algöz, harikasınız 🙂🙂❤️
Onur Yalçın
Onur Yalçın Gün önce
👌
hazar
hazar Gün önce
Yol aktı gitti teşekkür ederim .
Büşra Uluğ
Büşra Uluğ Gün önce
İki kitapta muhteşemdi, birde burdan dinlemek muazzam güzel ❤️
Erhan Arpacık
Erhan Arpacık Gün önce
Harikasıniz
seyfettin bali
seyfettin bali Gün önce
büyük insan büyük insanları anlatabilir iyi günler
Erkan Bahce
Erkan Bahce Gün önce
biletli gösteri yapsa giderim
Tengrikut motun
Tengrikut motun Gün önce
Zafer abi olmaaa şu zorlu T.C dönemi hiç çekilmeyecek gerçekten
Mehmet Alperen Kurt
Mehmet Alperen Kurt Gün önce
aramızda dislike atan kumarbazlar var
Serdal
Serdal Gün önce
bu kadar mı farkeder gençleştim resmen teşekkürler zafer algöz ağzına sağlık :))
mehmet çelik
mehmet çelik Gün önce
Harika bir anlatım ve güz3llikte bir yaşanmışlık hikayesi daha
Kaan Enis er
Kaan Enis er Gün önce
Ya abi adam anlatmaya başlayınca zaman akıyo gidiyo
Ryok Naruto
Ryok Naruto Gün önce
Abi her şey çok güzelde kumarbaz değil kamilmiş kusura bakma kumar denilen olayın bile istatiksel ve piskolojik bi altyapısı vardır bunları kavramadan dalınmaz bu olaya sistematik robot gibi oynanır duyguları katmaz profesyonel oyuncular
Mert Celik
Mert Celik Gün önce
Çok güzel muhabbetler, Zafer Bey buraları okumayı biliyor mu acaba?Eğer okuyorsa Öztürk Serengil ve Nur Subaşı ile ilgili daha geniş hikayeler bekliyoruz.
ankarali ,
ankarali , Gün önce
Zafer abi kendi kanalını kur izleyelim
Kadir Unlu
Kadir Unlu Gün önce
ggtemem
ankarali ,
ankarali , Gün önce
Bende diyorum cem yılmaz neden yanından ayrılmıyor diye düşünüyordum demekki zafer abiden besleniyormus
hadi ordan
hadi ordan Gün önce
Nasıl Bilirdiniz ? Vallahi kumarbazın üçkağıtçının dolandırıcının biriydi rahmetli’…. Bunu bile renkli kişilik olarak anlattınız ya helal olsun
ankarali ,
ankarali , Gün önce
Cem yılmaz uyanikmis zafer abiden besleniyorum
İbrahim Baş
İbrahim Baş Gün önce
Büyük usta gene döktürmüş ♥
Kadir Ezici
Kadir Ezici Gün önce
Zafer abi süpersin ağzına sağlık
ilker turhan
ilker turhan Gün önce
Harika anlatım ve mizah yeteneği.. Kurtlar vadisinde tanıdığım karakterdi. Cem Yılmaz'ın kadrosunda olmasına şaşmıyorum artık. Devamı olur umarım
Akın Arıkan
Akın Arıkan Gün önce
En azından vefasız birisi değil... insanların anısını yaşatmak çok büyük erdem...
Akın Arıkan
Akın Arıkan Gün önce
Bilemedim ....
memento  mori
memento mori Gün önce
Şu müthiş insanı el üstünde tutalım lütfen artık eski çınarlarımız azaldı kaliteli insanlar azaldı bu mükemmel adam o zamanları anlatırken sanki o zamanlara gidiyormuş gibi hissediyorum en son ekmek teknesi gibi mükemmel diziyle büyümüş insan olarak büyük çınarlarımız kıymeti şuan daha çok anlaşılıyor 🙏
Yiğit Kebabcı
Yiğit Kebabcı Gün önce
sabahları işe gidiyorum, geceleri zafer abiyi dinleyip motivé oluyorum ❤️
Erkan Guven
Erkan Guven Gün önce
Yenge ne şanslı ya evde bitmeyen bir sinema filmi var.
Mehmet G.
Mehmet G. Gün önce
Allah belaini versin ne güldüm yaa. Abi süpersin
kadir kaya
kadir kaya Gün önce
Emegi gecenlere teşekkurler cok guzel.olmuş
Ahmetcan Anul
Ahmetcan Anul Gün önce
Seri kesinlikle bitmesin
Fatih Boz
Fatih Boz Gün önce
Mert Fırat Başka Dilde Aşk filmindeki rolünden çıkamamış