BALIK VURDU, KALAMA AĞLADI!! SIĞACIK'DA DEV KIRMIZILAR!!

  görünümler 104,290

Balıktaysan Özgürsün

Balıktaysan Özgürsün

Aylar önce

Kırmızı avlarına hazır mıyız? Ne zamandır yapmak istediğimiz "dev kırmızı avı" maceramız başlıyor. Üstelik kullandığımız yem çoğu kişinin bilmediği bir balık. Hadi bakalım olta, yem ve takım bilgileri videomuzda...
İNSTAGRAM: recai_donmezz

YORUMLAR: 699
Abit Soydaş
Abit Soydaş Aylar önce
Başkan çekim yapmak zor vede imkan meselesi biliyoruz ama arada böyle ikinci video gelince biz seviniyoruz sizde seviliyorsunuz 👍selamlar
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Eyw başkan cansın Sağol
burak kvc
burak kvc Aylar önce
BALIK BULUCUYLA BALIK YAKALAMAK HİÇ BİR ZAMAN AVCILIK GELMEYECEK BANA ,video için emeğinize sağlık
Ergun Kayacan
Ergun Kayacan Aylar önce
Elinize dilinize sağlık. Çok teşekkür ediyor, bereketli ve keyifli avlar diliyorum. Sevgiler sunuyorum.
Byfresh
Byfresh Aylar önce
Hey maşallah, balıklar bahane izlemesi şahane harikasınız ❤👍
Turhan Kazancioglu
Turhan Kazancioglu Aylar önce
Bir Sinarit, bir Antenli Sığacık'ta kısmetiniz. Recai Başkan, Onur Türkkan, Memati'miz herşeyimiz. "Alamata Balıkçılık" bu avdaki rehberiniz. "Balıktaysan Özgürsün" ü sonuna kadar takipteyiz. Sevgiler Başkan rast gelsin, hedef balığınız tez gelsin.
Engin Çetin
Engin Çetin Aylar önce
Yine hem eğitici hem güzel bir video daha teşekkürler..💯🏆🔥
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
enginn başkaaannn
Fishing Gökova
Fishing Gökova Aylar önce
Emeğinize sağlık ekip ☺️ vatos sizidemi buldu orda paragata geliyor benide heycanlandırıyor ilk başta sonrasında çek allah çek adamı yoruyor 😂
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
sormaa yaa bela bu balık :D
Ergun Ç. Mehmet
Ergun Ç. Mehmet Aylar önce
Ara gazı videomuz sürpriz oldu ama kahvaltı eşliğinde çok iyi oldu. Emeğinize sağlık, selamlar.
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Eyw başkanım
Lütfiye Defne
Lütfiye Defne Aylar önce
Emeklerinize sağlık gençler.
Arif Pakirci
Arif Pakirci Aylar önce
Selamün Aleyküm Başkan. Vallahi çok güzel olmuş.emeğinize sağlik büyük balik avlarini seviyorum Ben.hepiniz değerli arkadaşlarsiniz.kendinize iyi bakin.dortmundan saygilar
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw arifcim sağolsınn
ALİ ÇAL FOTOĞRAFÇILIK
ALİ ÇAL FOTOĞRAFÇILIK Aylar önce
yine harikaydıznız elinize emeğinize sağlı dostlar..
zonguldak lı
zonguldak lı Aylar önce
Mükemmel ekip mükemmel av tebrikler üstadlar alkışlıyoruz
BABA KIZ MÜZİK
BABA KIZ MÜZİK Aylar önce
Haftaiçi dozu için ellerinize emeklerinize sağlık.
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
ehw başkanım sağol
the magic of black ⚡️
the magic of black ⚡️ Aylar önce
kafam dalgalıydı videoyu seyredinci enerjim yerine geldi recai başkan süpersin ))) şeh uçmaz müritleri uçurur derler neo wıld den transfer teklifi gelene kadar arkandayız😜
serkan görüştü
serkan görüştü Aylar önce
Selam Recai ve Türkan başkanlar, Memati'i Maşallah maşallah çok şaşırdım bu vlog'u görünce elinize emeğinize yüreğinize bileğinize sağlık Sizinle birlikte heyecanlandım süpersiniz EFSANE olmuş Uyumak için doğmuş Memati kardeşimiz bizde onu öyle sevdik
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw başkan sağolsınn
Özgür Orhan
Özgür Orhan Aylar önce
Elinize emeğinize sağlık başkanım tüm sitresimi sizi izleyerek atıyorum
Kemal Aktepe
Kemal Aktepe Aylar önce
Emeğinize saglık başkan Allah ayağınıza taş dedirtmesin.
ZRB77
ZRB77 Aylar önce
Avların daim olsun yılmaz abi yine süpersin :))
ÖSAT KARIŞIK
ÖSAT KARIŞIK Aylar önce
Recai abi havalar ısındığında kamp videoları gelecek mi? Çok istiyoruz, istanbulun bu sıkışmış vıcık vıcık ortamından sizleri izleyerek az da olsa uzaklaşıp mutlu oluyoruz. Saygılar👍🏻
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
kamp sürekli atıyoruz zaten :)
Özkan Yeni
Özkan Yeni Aylar önce
Başkanlar tebrikler. Bol avlarınız olsun.
İzzet Çatalbaş
İzzet Çatalbaş Aylar önce
Günlere bakıyorum pazar değil Recai abi video atmış bizede izlemek yorum yapmak düşer artık balık hızlandı haftada 2 video atarsan dadından yenmez abi seviliyorsunuz kalın sağlıcakla ✅👍
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
izzetim sağolsınn
cevher demir
cevher demir Aylar önce
Kardeşim balıkta olmak bambaşka bir şey balık avını sevipte denize uzak olmak çok zor avlanmayı çok özledim sizi seyredip seyredip hasret gideriyorum videolar çok iyi samimiyet güzel onura da selamlar recai iyi avlar kardeşim saygılar.
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw başkanım sağolsınn
Sami Şen
Sami Şen Aylar önce
Allah size sağlık versin başkan. Böyle videolara devam 👌👏
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Sağolasın başkan
Ulvi Kahraman
Ulvi Kahraman Aylar önce
Büyük adamlar büyük balık yakalar... Elinize sağlık maşallah süper! 😎
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
sağolsınn başkan
Ali Fuat.D
Ali Fuat.D Aylar önce
Elinize emeğinize sağlık oltanız boş kalmasın başkan.
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Eyw sagolasın başkan
Ramazan SAKALLI
Ramazan SAKALLI Aylar önce
her videoyu izledim çok güzel çekimler yapıyorsunuz film tadında dakika olarak saatlik çekimler yaparmisiniz. siz baliktaysan özgürsünüz ben sizi izlerken
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
çok sağol başkan cansın valla
Deniz Perisinin Maceraları
Deniz Perisinin Maceraları Aylar önce
Sığacık'a sığmayan dev kadro super av. Hadi hayırlı seyirler
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
🤗💓
Abdül Canbaz
Abdül Canbaz Aylar önce
Kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun. Tebrikler, daim olsun inşaallah. RASTGELE.
Taner Sariboga
Taner Sariboga Aylar önce
Baskan bu aralar.sans a ihtiyacımız var sanirim dolu dolu bir balik avi her attiginda ddegisik degisik baliklar videoda zaten saydin hepsini.😄😄ne diyelim kismet artik saka bi yana çupra karagoz cikan bir mera ya inis izni istiyoruz.🤣🤣kalin saglicakla canlar seviyoruz biz bu grubu emeğinize sağlık. 🙋‍♂️❤🐳🐬🐠👏
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
taner başkan sağolsınn
Bekircem ile.SAZAN.avı.balık.avı
Bekircem ile.SAZAN.avı.balık.avı Aylar önce
Rast gele avlariniz daim olsun 🙂
Sinan Spilos
Sinan Spilos Aylar önce
Sinaritlerin, antenli mercanların, kuzuların bulunduğu yerleri, Karagözler haber versin size Recai başkan seni kırmaz kankilerin 😅😅😅 Sığacık ta büyük balık avlarıda ayrı bir güzel , kuzu ve kılıç balığıda yakalarsınız umarım. Seviliyorsunuz TAKİPTEYİZ
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
inş bakalım plan yapıyoruzz :)
Ibrahim Çataklı
Ibrahim Çataklı Aylar önce
Ayrıntılı ve ayranlı videolarda buluşmak üzere emeklerinize sağlık başkan. Erdemli Kocahasanlı kıyı balıkçısından selamlar saygılar.
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Sevgiler başkan sagolasın
smsmzmsmsmm smsmsmsm
smsmzmsmsmm smsmsmsm Aylar önce
Adamlar gene sahnede♥️♥️♥️
emre Özçağlar
emre Özçağlar Aylar önce
Türkkan abi şu sendeki şansın 10 da 1i olsa yeter vallahi helal olsun... İzlemeye devaam..
Kadir
Kadir Aylar önce
Gittikçe profesyonel çekimler gelmeye başladı başkan helal sana 😀
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Eyw sagolasın🤗🤗
Sadettin Atilgan
Sadettin Atilgan Aylar önce
Üstat merhaba gerçekten biz bu tadı alamıyoruz imkanlar kısıtlı birçok faaliyetten kısiyoruz sayenizde özlem gideriyoruz emeğinize sağlık
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw başkan maalesef durumlar kötü
Selma
Selma Aylar önce
Keyifli bir av olmuş 👏
ediz behlül çoraoğlu
ediz behlül çoraoğlu Aylar önce
Yine harika bir çekim olmuş elinize emeğinize sağlık Başkan seviliyorsunuz…
Amerikan Akita
Amerikan Akita Aylar önce
Elinize sağlık 👏
Mehmet Alp
Mehmet Alp Aylar önce
Reis seviliyorsun. Elinize emeğinize yüreğinize sağlık. Size gitarla bakıyor tek tutuyorum. Çeşme güzeldi reis sizi de gördük biraz olsun hasret giderdik birde av kamp balık yapsaydık oooooohhhhhhh değme keyfime diyecektim ama olsun yinede beraber kahkaha atık. Avınızda balığınızda kısmetinizde bol olsun rast gelsin kalamanızdan ses gelsin. Sizleri çok seviyorum Allaha emanet ediyorum canlarım
Mehmet Alp
Mehmet Alp Aylar önce
@Balıktaysan Özgürsün video yu söylemiyorum sizi orada görmem beraber kahkaha atıp muhabbetimiz herşeye değer reisim. Hele birde beraber av yapsak Allah Allah Allah anam anam anam değme keyfime
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
O video yakında başkan
Şenol B.
Şenol B. Aylar önce
Bonus videoların hastasıyız 👏👏🔥
Nezih33
Nezih33 Aylar önce
Süper balıklar süper çekim recai abide süper.Balıktaysan uyursun başkan 😄😴 teknedede çok tatlı oluyor
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Olmaz mı 😁
Catla Emi
Catla Emi Aylar önce
İşin stresi hayatın zorlukları v.s say say bitmez. Belki komik gelebilir bazen videoyu izlemeye kıyamıyorum canımın sıkkın olacağı bir an için saklıyorum. Keyfimin kaçtığında videoyu bulup izliyorum ağrı kesici gibi geliyor Recai reis. Verdiğin ekmeklerden dolayı Allah razı olsun ekip olarak ayağınıza taş deymezsin.
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Cansın bro çok sağolasın💓
Catla Emi
Catla Emi Aylar önce
@Onur Onurlu ben çok okumadım senin dediğin gibi olsun.
Barbaros TUĞRUL
Barbaros TUĞRUL Aylar önce
@KARAOKE TÜRKİYE Verilebilecek en iyi cevabı vermişsiniz. Tebrik ederim... Gerçekten...
KARAOKE TÜRKİYE
KARAOKE TÜRKİYE Aylar önce
@Onur Onurlu kelime hatası yapmak ayıp yada kusur değildir.Asıl kusur ,kendisini kusursuz sanıp insanların yanlışlarını yüzüne vurmaktır.Başkalarının kusurlarını aramak yerine,yanlışları söyleyerek yapmış olduğun en büyük kusurunu deşifre ettin :)
Onur Onurlu
Onur Onurlu Aylar önce
''Ekmek'' değil emek, ''Deymezsin'' değil, değmesin. :)
Remzi Somuncuoglu
Remzi Somuncuoglu Aylar önce
Ortalama 2 senedir gidemiyorum baliga sizin sayenizde stres atıyorum. Emeğinize sağlık başkan...
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw başkan sağolsınn
Resul Öz
Resul Öz Aylar önce
Maşallah abim ellerine sağlık bereketli olsun inşallah rastgele 🧿🧿💯💯
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw sağolsınn
alimurat coban
alimurat coban Aylar önce
Güzel bir cekim daha ve seyrederken keyif alıyorum emegınıze saglık. Balıkdaysan özgürsün. Selamünaleyküm dedikmi recai başkan
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
🤗🤗
Rami Koçak
Rami Koçak Aylar önce
Recai abi hafta sonu olmadan video atmanız çok güzel emeğinize sağlık harika bir av olmuş . Türkkan’ı vatoz yordu abi ondan yattı o 😅
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
evet çok yordu :)
everything
everything Aylar önce
Uykucu nematiden özlü sözler "balık da uyunmaz" 😂😂 Seviliyorsunuz Recai başkan
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
😄
Cem Aksoy
Cem Aksoy Aylar önce
Başkan hep şaşırtamıy başarıyorsun Maşallah güzel bir iş çıkartmışsınız her zamanki gibi inşallah kısa zamanda 1 milyon aboneye ulaşırsın. Eline Emeğine Sağlık
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
hep beraber inş başkan sağolsınn
Ali Hakan
Ali Hakan Aylar önce
Rast gele başkan her yeni videonu merakla bekliyoruz sana ufak Bi oneride bulunucam arada takipcilerin arasında çekiliş yapsan şanlı olanlarıda götürsen takipçilerin ve seni sevenlerinde bu heyecanı yaşasa muhteşem olur bence 👏👏
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Yakında yapıcaz başkan
Murat Öçal
Murat Öçal Aylar önce
Hafta içi videosu ile mest oldum Recai başkan hafta sonuda video gelip hafta içi ve sonu 1 er video kalıcı olursa mükemmel olur. Emeğinize sağlık ( türkkan a çok yüklenme işiniz zor anliyoruz)
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw sağolsın başkan
Ibrahim Çöpoğlu
Ibrahim Çöpoğlu Aylar önce
ilaç gibisin başkan diz ağrılarım vardı hepsi geçti😄👍👍👍🙋‍♂️
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Canımsın🤗💓
volkan aksoy
volkan aksoy Aylar önce
Başkan yine efsane video olmuş bol ve güzel avlar diliyorum emeğinize sağlık Allah kameranıza zeval vermesin inşallah
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
sağolsınn volkanım
Yaşar Yalcin
Yaşar Yalcin Aylar önce
Emeklerinize sağlık başkan güzel av olmuş neseniz daim olsun bereketli olsun rastgele
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw sağolsınn
Tuncay Bıyıklı
Tuncay Bıyıklı Aylar önce
Güzel bir av olmuş eline emeğine sağlık tebrikler başkan 👍👍👍🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw başkan sağol
TimeRap
TimeRap Aylar önce
başkan bir gün Mersin'e de beklerim akdeniz sularında sizle balık tutmayı çok isterim 💙🙏
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
İnş brocum
LRF SPİN BALIK AVI
LRF SPİN BALIK AVI Aylar önce
Ellerinize Sağlık 👍😃🐟
halil sevengul
halil sevengul Aylar önce
Abiler ellerinize sağlık ben Türkan in Instagram'da paylastigi balıklari bekliyordum supriz oldu ❤️
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
O pazar günü🤗
Alirıza Demir
Alirıza Demir Aylar önce
Tüm balık av videolarında herkez elinden geldiğince avı hakkını Bi şekilde alıyor yüzlerce video izledim ve şu Hak olan gerçeği gördüm bazı mutfak ustalarının el lezzeti olduğu aşikar olduğu gibi Recai başkan ben ustayım profesyonelim demeyen hatta tevazü gösterip amatörüm diyen onurue Türkkan hem şansı hem tecrübesiyle ilk 100 e girecek bir avcıdır... Bu arada Recai başkan canlı yem olmayan yatta ilk defa dinlenip uyurken gördüğün can yoldaşına bunu yapma şaka da olsa bizleri üzme tşrkrlr eli emeği yüreğinize sağlık.
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Başkan biz dostuz diğer avda Ben uyuyordum sıkıntı yok
Şevket Ali Ugurlu
Şevket Ali Ugurlu Aylar önce
Emeğinize sağlık güzel bi av olmuş tşklr
Oltaya Geldik
Oltaya Geldik Aylar önce
bizim videolarada bekleriz recai abi 😃😃
Oltaya Geldik
Oltaya Geldik Aylar önce
amin teşekkurler..takipte kalın 🙂
SerkaN
SerkaN Aylar önce
Selam Başkan fragman gibi olmuş doyamadık işin gücün Rast gelsin
Mehmet Karaman
Mehmet Karaman Aylar önce
Helal başkan hafta arasında da nefes aldırıyor eğlendiriyor gülümsetiyorsun. Teşekkürler herkese rastgele. Emeğine sağlık Allah ayağına taş değdirmesin.
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
sağolsınn başkan
Oktay Çetin
Oktay Çetin Aylar önce
SEVILİYORSUNUZ BAŞKAN.DAHA ÇOK SEVİLMEK İSTİYORSANIZ ÇOOOOKKK VIDEO GELSİN😂😂😂😆.HAFTADA 3 OLUR 5 OLUR
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Cansın Sağol başkan🤗🤗
Caglar Uslu
Caglar Uslu Aylar önce
Recai başkanı kizdirdiniz erken bitirdi videoyu ben 25 dknin altın da video görünce üzülüyorum 🤗 hepiniz kral insanlarsiniz emeğinize sağlık seviliyorsunuz
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Eyw çağlarım sağolasın🤗🤗
Emrecan Er
Emrecan Er Aylar önce
Sevgili güzel insanlar Recai Başkan ve ekibi sizleri benim gibi çoğunlukla tatlısularda Balık tutanlarda takip ediyor zamanına göre bir Turna Sazan yayın avı bekleriz
Emrecan Er
Emrecan Er Aylar önce
@Balıktaysan Özgürsün Süpersiniz
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
pazar günü turna avı geliyoorr ;)
OKAN kuru
OKAN kuru Aylar önce
Abicim güzel ortam güzel tekne güzel insanlar balık ve aksiyon herşey süper ellerinize sağlık rastgele balıkta uyumakta güzel be abicim 😊😊🐟🐠🐟🐠
OKAN kuru
OKAN kuru Aylar önce
@Balıktaysan Özgürsün uyusun tabi abi ya oda ayrı bir özgürlük 😊
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw kardeşim benim bırakalım uyusun demi :)
Levent Ekici
Levent Ekici Aylar önce
Abim size zarar gelmesin. Reytingler size kurban olsun.
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
🤗💙
Alperen Uydacı
Alperen Uydacı Aylar önce
Ulan ulan... Türkkan başgann ne şansız adamsın ya 😁😁 süper video devamını bekliyoruz en kısa zamanda kalmalı ada videosu bekliyoruz rast gelsin kancanız keskin ayranınız bol olsun
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw sağolsınn
Arif Gökçe
Arif Gökçe Aylar önce
Güzel abiler siniz seviyoruz sizi.. InsaAllah Bursa'ya da bekleriz abilerim.
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw sağolsınn
Ramazan Özdemir
Ramazan Özdemir Aylar önce
Sevgili başkan ardarda çekim sundunuz helal olsun sizlere.Size Onur kardeşime Memati kardeşime sevgi ve selamlarımı yolluyorum.Seviliyorsunuz.
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw sağolsınn
Barış Dinç
Barış Dinç Aylar önce
Maşallah size... rastegele hep.
Mehmet Tekin
Mehmet Tekin Aylar önce
Memati abimiz güne hızlı başladı videonun başında 😅 Ekibe selamlar başkan elinize emeğinize sağlık spinciiillleeerrr 😅 Fethiye'den selamlar olsun 🙏🏻
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Sevgiler başkan sagolasın
Volitan
Volitan Aylar önce
Siz bu Video çekim işinde baya baya iyi oldunuz , tebrik ediyorum …!,
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
sağolsınn başkanım
Cetin İzgu
Cetin İzgu Aylar önce
reco başkan turko başkanı çok yormuşsun memati de hiç böbürlenmesin o daha çok uyoyor hepiniz sağlıklı kalın seviliyorsunuz .
Hakan Unuvar
Hakan Unuvar Aylar önce
Supersiniz başkan. Rabbim oltanıza zeval vermesin. Mersin silifkeden selamlar.
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
Sevgiler başkan sagolasın
ED77
ED77 Aylar önce
Günün Sürprizi ; Kolay Yetişmeyen & Karagözlerin Can Dosttu & Balıklara Fısıldayan Adam Balığı görmeden vuruşundan hangi balık olduğunu anlayan & Çevre, Doğa ve Hayvan Sever Güzel İnsan Recai Dönmez Başkandan geldi herkese iyi seyirler BEĞEN & PAYLAŞ & YORUM Üçlüsünü unutmuyoruz Emeğe saygı ve destek için
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
eyw başkan cansın sağol
Murad Atlik
Murad Atlik Aylar önce
Kolay gelsin emeğinize sağlık 👏😁
ŞEREF KESKİN
ŞEREF KESKİN Aylar önce
krallar gene bir arada harikasınız seviliyorsunuz başkan
İftadiye Altay
İftadiye Altay Aylar önce
Hoş geldiniz vallahi çok sevindirdiniz rabbimde sizi hep sevindirsin rastgeleee
Ahmet Usanmaz
Ahmet Usanmaz Aylar önce
Yine süpersiniz.Hele o , son Olta Devamını Bekliyoruz Beaa ;))))
Balıktaysan Özgürsün
Balıktaysan Özgürsün Aylar önce
🤗🤗
Survivor Panorama Şampiyonun Hikayesi - Nisa Bölükbaşı
1:17:19
KENDİMİZE OYUN SALONU AÇTIK!!
27:49
Deli Mi Ne?
görünümler 441 B
Survivor Ekstra 124. Bölüm | 1 Temmuz 2022
1:16:18
Survivor Ekstra
görünümler 390 B
Crazy Way to Make a SLIME #shorts
0:33
Baddi Eddi
görünümler 14 Mn
BU MERA BALIK KAYNIYOR!! SARDALYA İLE LÜFER, LEVREK ve ÇUPRA
21:49
Balıktaysan Özgürsün
görünümler 188 B
BURASI KOFANA CENNETİ!! Karavan ile Güney Ege Yolculuğu! 1. Bölüm
28:57
Türkiye Ekonomisinde Yeni Dönem
21:56
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 2,9 Mn
Survivor Panorama Şampiyonun Hikayesi - Nisa Bölükbaşı
1:17:19