Masumlar Apartmanı 18. Bölüm

  görünümler 5,595,615

Masumlar Apartmanı

3 aylar önce

Masumlar Apartmanı 18. Bölüm Özeti:
Han, İnci’nin ortadan kaybolmasıyla perişan bir haldedir. İnci’yi bulmak için çalmadığı kapı kalmaz ancak çabaları sonuçsuz kalır. Han’ın terk edilme travması bu kez daha da güçlü tetiklenmiş ve onu karanlığın içine, en dibe çekmiştir.
Safiye ise Naci’nin eski eşinin Gülru olduğunu öğrenmenin yıkımı içindedir. Hem en yakın arkadaşından hem de Naci’den gelen ihanet Safiye’nin yeniden içine kapanmasına sebep olur.
Naci’nin hastalığını öğrenen Gülru ise pes etmemeye kararlıdır. Naci’ye yaşama ümidi vermek için, hiç beklenmedik birinden yardım istemek de dahil, her yolu dener.
Han için ayrı, Safiye için ayrı endişelenen Gülben, ikisine de yardım etmek için kolları sıvar.
Senaryosu Dr. Gülseren Budaycıoğlu’nun kitabından alınarak hazırlanan ve gerçek hayata dayalı hikayelerden oluşan dizide, psikolojik sorunlarla boğuşan bir ailenin yaşadığı sıkıntılar ve aile olmanın sağladığı dayanışma ile bu sıkıntıların üstesinden gelmek için sergilediği çabalar anlatılıyor.
#MasumlarApartmanı her salı 20.00’de #TRT1'de!

Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…
bit.ly/2Rp0KQu
Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...
bit.ly/36eFcie
Masumlar Apartmanı Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): masumlarapartmani/
Masumlar Apartmanı Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): masumlarapt
Masumlar Apartmanı Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): masumlarapartmani
-------------------------------------------------
TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): trt1
TRT1 Resmi TRpost Kanalı (Official TRpost Page): trpost.net

YORUMLAR
Xəzər Musaov
Xəzər Musaov 2 saatler önce
Nacinin göz rengi bi tek benimmi dikkatimi çekti yaa eskiden siyah şimdi mavi olmuş 🤔
?????
????? 6 saatler önce
2.11 kıyamam ya nasıl agliyorlar
Esin Saran
Esin Saran Gün önce
Bu oğlanın kendi yolunu çizmesi lazım, küçük kardeşini de alsın yanına. Öteki ikiside tımarhaneye.
Burak
Burak 2 gün önce
Baba safiyeye hasibe diyince hasibe ölünce safiyenin hasibe olmaya terfi aldığından bahsediyor dhdhdhehjd
Mert Mansuroglu
Mert Mansuroglu 3 gün önce
Bir turk dizisinde Beethoven Moonlight Sonata dinlemek mi... Burdan bile bu dizinin nasil bir kalite koktugu anlasiliyor...
Nurcan Babayeva
Nurcan Babayeva 3 gün önce
Ya bu Naciye gıcık oluyorum sen git evlen üstüne bi de çocuk yap sonrada hiç bişey olmamış gibi gel oh ne ala bunun adı aşkmı
matrax oo
matrax oo 3 gün önce
Gülben gülümsetiyor. :)
Pepi Dimitrova
Pepi Dimitrova 4 gün önce
Ezgi Mola o nasil oyunculuk ya Muhteşem ustu Merve Dizdar butun ekip harika Elinize emeginize saglik.👏👏👏💓💓💓
Seyhan Baykan
Seyhan Baykan 7 gün önce
Ay vallaha gülben düzelmeye başladı çok seviniyorum ya
Eşref Şamil GÜRDAL
Eşref Şamil GÜRDAL 7 gün önce
2:15:43 Nerimanın kendini anlatması
Anar Singular
Anar Singular 7 gün önce
vardir
Sandra Busch
Sandra Busch 7 gün önce
Safiye bana gelse varya yemin billah isi bitmez 🥴 Saka bir yana : Muhtesem bir dizi, birde bazen cok gülüyorum Safiye ve Gülbene 🥰
๑ Bengisu ๑
๑ Bengisu ๑ 9 gün önce
Hasibe çok güzel bir kadın gülünce daha güzelmiş... Oysa Mezarda bile çiçek yetişir niye hasibeyi sevemedin bee hikmet
Клара Саев
Клара Саев 9 gün önce
Selamini soylerdim ama artik banada ugramiyor😂😂😂😂
Şükran Özcan
Şükran Özcan 9 gün önce
allahım naci çok yakışıklı kafayı yiceeem
futbolik
futbolik 10 gün önce
Hanın neyi varki ailesi ne çok güzel davranıyor hep alttan alıyor helal olsun 💕
Ayşegül Arslan
Ayşegül Arslan 10 gün önce
"Hasibe huzur içinde uyu" Uyu artık yahu, uyuuuuu🙃
Şüheda OMURCA
Şüheda OMURCA 12 gün önce
Ne güzel bir dizisin sen ya
Şüheda OMURCA
Şüheda OMURCA 12 gün önce
Bölüm başında Safiye'nin söyledikleri resmen kendini gerçekleştiren kehanet.
Esra V
Esra V 13 gün önce
Bir cok kişi beğenmezse de ❤️Gülrü cok güzel bi kadın 🌹
sugargenius_jisoo
sugargenius_jisoo 13 gün önce
aslında herkesi baba bu hale getirrmiş ama şuan en normal o yaşıyo annesi yaptıklarında hiç bişey de haklı değil ama çooook üzücü
Moonchild •
Moonchild • 14 gün önce
Derdim o olsaydı derken Naci’nin gözünün aşağılara kayması
Moonchild •
Moonchild • 14 gün önce
10:10 o zaman niye evlendin be adam? Yazık değil mi o kadına da çocuklara da.
anonimen profil
anonimen profil 14 gün önce
Keşke gülben hasibenin resimlerinide atsa camdan
Hascan 75
Hascan 75 15 gün önce
Halbuki baba anneyi sevseydi, çocuklar bu kadar heder olup delirmezlerdi..Bu yuvayı sen yıktın BABA efendi..Sen..
Eskow Inci
Eskow Inci 16 gün önce
Dizide en cok Gulbebin rolunu beyendim
Sema Yıldırım
Sema Yıldırım 16 gün önce
"Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste"
İrem Nur Dürmüş
İrem Nur Dürmüş 17 gün önce
Sen ya da HİÇ……
İrem Nur Dürmüş
İrem Nur Dürmüş 17 gün önce
BENCE. Bu evin tek suçlusu babaları ……
Aziza Rza
Aziza Rza 18 gün önce
Gülbene bayiliram
Lider Line
Lider Line 19 gün önce
Çoçuğudamı zorla yaptırdılar.ne guzel soyledi Safiye babasına
Lider Line
Lider Line 19 gün önce
4 çocuk yaparken yureyi dolu diyilmiydi ?yapmazdan önce düşunecekdin.anneleri gibi babasıda suçlu
Ayşe Arslan
Ayşe Arslan 20 gün önce
Çocuklarınıza lütfen kendi acılarınızın pişmanlıklarınızın unutamadıklarınızın derdini yüklemeyin. Bırakın hayalleri, umutları yıkılmasın dünyayı gördükleri pencereler kapanmasın. Doğruyu yanlışı hayırı öğretin onlara sevmeyi, sevilmeyi gösterin. Annem bana küçükken bir polisin kendini istediğini anneannemin vermediğini babamı sevmeden evlendiğini anlatmıştı. Bütün çocukluğum annemin dayaklarını o küçük aklımla onu haklı görmekle geçti. Acı çekmişti annem o yüzden döverdi tabi beni, tabi sevmezdi sevemezdi bana böyle geliyordu herkesten nefret ediyordum çok mutsuzdum herkesi herrrseyi kıskanıp her kapı arkasında ağlardım. İstemediğim şeylere bile Hayır diyemezdim sevgimi göstermeyi bilemezdim, öfkemi kontrol edemezdim. Bunları aşmam yıllarımı aldı halâ bir sürü problemim var. Yapmayın kimseyi kendi mutsuzluğunuza esir etmeyin. Ve lütfen sevmeyeceğiniz bir çocuğu dünyaya getirmeyin.
Esra Şafak
Esra Şafak 24 gün önce
2:07:05 "Noldu arabana mı vurdular, uf mu oldu ☺️?" ŞMNDLDNDLSKXMDMDLZMDLKMXL
A d m A d m
A d m A d m 25 gün önce
WATCH MORE VIDEO F.U.L.L H.D 💓 CLICK HERE : cams.downloadz.to !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1&!/ 1618738391
MLXXI
MLXXI 25 gün önce
01:08:21 den 01:20:11 arası geçen süre şu ana kadar çekilmiş tüm dizi tarihinin tavan noktasıdır
MLXXI
MLXXI 24 gün önce
@Esra Şafak tüm dizi derken ben diğer dizileri de kastetmiştim.. bence duyguyu mükemmel verdiler o sahnede
Esra Şafak
Esra Şafak 24 gün önce
2:07:05 burası daha ii
Bts_Army
Bts_Army 26 gün önce
Ya ben İnciyi hiç sevmiyorum Egeyide hiç sevmiyorum yaa
SAFİYE ATAÇ
SAFİYE ATAÇ 26 gün önce
Şu anda fark etim gülbenin odası safiyenin hasibenin odası safiyenin olmus
Hushnuda Hanova
Hushnuda Hanova 28 gün önce
bahanesi veya sebebi ne olursa olsun çocuklarin hayatini mahveden anne babaya cehennem bile lyuks.... lutfen sevgisiz evlenmeyin hele çocuk hiç yapmayin
Burhan Çok
Burhan Çok 28 gün önce
Bu ege çok kaşınıyo sete gidip kaşıcam han la birlik olup dövecez jkjjjfhkhkhlv
M__ Zeynallı
M__ Zeynallı 29 gün önce
Merve dizdar efsane bir oyuncu 👍👌
lilyren xx
lilyren xx 29 gün önce
Han'in hep bi hisimla Naciye gidip sovmeye calismasi ve sonunda cenesini kapatip sakince ordan ayrilmasi.
Güven KOCAGÖZ
Güven KOCAGÖZ Aylar önce
bacak kadar boyu var 1 90 adama dikleniyor
Güven KOCAGÖZ
Güven KOCAGÖZ Aylar önce
naci nin gözler siyahtan maviye nasıl döndü acaba
Güven KOCAGÖZ
Güven KOCAGÖZ Aylar önce
hala canım anam diyor gerizekalı
Palaska
Palaska Aylar önce
İnci yokken bile masraf
Palaska
Palaska Aylar önce
Şimdiki kızlar naci gibi adam bulsa evi arsayı üstüne yapar
Zulfikar
Zulfikar Aylar önce
Adam arkadan çarpmış bir de üste çıkıyo. Han da zır cahil galiba.
Günay Pənahova
Günay Pənahova Aylar önce
Gülbenle Hanın konuşması ♥️♥️
Gökçe
Gökçe Aylar önce
Gülben, sen harika bir detaysın 😅♥️🤗
SAFİYE ATAÇ
SAFİYE ATAÇ Aylar önce
BENCE SAFİYE VE GÜLBEN DE TEDAVI GÖRMELI KIRMIZI ODADA NERIMAN HADINI BILMEMLI ÖYLE GÜLEMEZ SAPIK GİBI HEMDE ARKA PLAN OYUNCULARI (NERİMAN EGE MEMDUH İNCI V E DIGERLERI EN GICIK OLDUĞUM KIŞILER NACİ HARİÇ)HAN DA BİRAZ INCIDEN BIRAZ KOPSUN SAKIZ GİBİ YAPIŞTİ GÜLBEN VE SAFİYE İYLEŞ ME BELIR TILERI GÖSTERMELI ÖZELLİKLE SAFİYE BENCE VE SAFNAC SAHNELERİ ARTIRILMALI SAFIYE BOL BOL DIŞARI ÇIKMALI ÇOK UĞRAŞTIM KATILIYOSAN LÜTFEN 1 LİKE AT ❤❤❤❤❤❤❤❤
SAFİYE ATAÇ
SAFİYE ATAÇ Aylar önce
Yorum tutar mı💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💗💗💗💗💗💓💓💓💓💓❤❤❤❤❤💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💖💖💖💖💖💟💟💟💟💟💞💞💞💞💞💝💝💝💝💝💕💕💕💕💕👍👍💎💎💎🍀🍀🍀🌼🌼🌼🌼🌷🌷⚘⚘🌺🌲🌲🌻🌻🦄🦄☘☘🌿🌿🍂🍁🍃🍃🌵😍😍😍😘😘😘😗😗😙😙😚😚🤗🤗😇😇😇😀😀😀😁😂😃😄😅😆😙😊😋😎😍😘😗😙😚☺🙂🤗😇🤔😐😶😶🙄😏🙃🙃😹😹😹😻😻😺😺👇👇 LIKE BUTONU 👇👇👇👇👇👇 😍😺😻😹🙃🙃😊😊😊💓💓💓💕💕💕💕💖💖💖💖💗💗💗💗💙💙💙💙💙💚💚💚💛💛💛💛💜💜💜💜💜💝💝💞💞💞💞💞💟💟💟💟💟❤❤❤❤❤😻😻😻
Ada Arslan
Ada Arslan Aylar önce
Bu bölümde Han'a çok üzüldüm yaa😔😔 inci suçlu bence gülü seven dikenine katlanır
What a tragedy
What a tragedy Aylar önce
Ay ben de Gülrü ile evlenmelerinde çok önemli bir sebep var sandım. Beyefendi çaresizmiş vah vah
fatma
fatma Aylar önce
Farah zeynep Abdullah covid mi oldu acaba hala çıkmadı ortaya😁safiye bunu duyarsa hayatta eve almaz pissin sen diye😄
Nilüfer Pınar
Nilüfer Pınar Aylar önce
safiye: anma şu adamın ismini seninki deme! gülben: e ne diyim o zaman naci mi hı??... Aaa han naptın inşallah kırmadın o adamın ağzını burnunu-adamın dedim abla fark edersen :D :D
Aykut Kilic
Aykut Kilic Aylar önce
21:00 safiye boş konuşuyor
Tugba Tatar
Tugba Tatar Aylar önce
Gulbenin çocukluğu çok tatlı 😊😊
Abuzer Kömürcü
Abuzer Kömürcü Aylar önce
Bencil
vahap yılmaz
vahap yılmaz Aylar önce
bu kadar küçük bir olayda konuşmadan hemen boşanma davası açan karıdan zaten hayır gelmez...
Hatice Kübra Ertürk
Hatice Kübra Ertürk Aylar önce
'' Aşk, etinden topuğuna kadar işlemiş bir nasırdır.. Ya canın acıya acıya adım atacaksın, ya da canını acıta acıta söküp atacaksın.. Fakat her iki yolda da tek bir gerçek olacak, canın çok ama çok acıyacak.." Mevlana
Emir Demirkol
Emir Demirkol 25 gün önce
Mal
Meryem Bulbul
Meryem Bulbul Aylar önce
Esa!t hanin en buyuk sansi
Eliqulu Novruzov
Eliqulu Novruzov Aylar önce
Dizi çok kaliteli.ama saçmalık şu ki, bu kadar paraları var gündüzler aç gezib, geceleraç yatıyorlar resmen.dışarda yesinler desen onu da düzenli yemiyorlar.
Alya Zoya
Alya Zoya Aylar önce
Adamin 4 çocugu hic biri giremedi içeri hep dolu oldu.ayip ya.adamin olmus 4 çocugu hala aşk peşinde
defne defne
defne defne Aylar önce
Ezgi Mola makyajsiz bile ne kadar güzel
Qaharova Yulduz
Qaharova Yulduz Aylar önce
Su neciye gorunce morelim bozuluyo sesi cokde kotu
Farida Abdullayeva
Farida Abdullayeva Aylar önce
Sofiyenin babasi tam bir mal
ecrin yazel kızılova
ecrin yazel kızılova Aylar önce
İleri bölümlerde hanın eski karısıda gelsin diyenler +1
Esra Şafak
Esra Şafak Aylar önce
@ecrin yazel kızılova evlenmedi ya of
Zeynep&Bir kiz
Zeynep&Bir kiz Aylar önce
@ecrin yazel kızılova Kızım salakmisin senin bişe bilemdigin belli yaş max10
ecrin yazel kızılova
ecrin yazel kızılova Aylar önce
@Zeynep&Bir kiz öffff senle ugrasan kim ya hiçbirşey bilmion
Zeynep&Bir kiz
Zeynep&Bir kiz Aylar önce
@ecrin yazel kızılova dizinin sıkı takipçisiyim ama öyle bişe hiç duymadım sadece önceden han in eski sewi bı kaç kere eve gelmiş yemek yemek için ondan başka bişe yok
ecrin yazel kızılova
ecrin yazel kızılova Aylar önce
@Zeynep&Bir kiz yeni bölümlerinde falan
ecrin yazel kızılova
ecrin yazel kızılova Aylar önce
Harikasınızz😊👍
Mert Tosun
Mert Tosun Aylar önce
Kendinle kal, çok güzel söz
ikbal topal
ikbal topal Aylar önce
çok güzel bi dizi tomris çok tatlı benim de kızım olsaydı adını tomris koyacaktik ama oğlum oldu adı TONYUKUK oldu
duygu ünlü
duygu ünlü Aylar önce
Safiyenin annesi ödümü koparıyor
Sila Özen
Sila Özen Aylar önce
Hikmette hasibeyi sevmiyor ,eski eşine aşık sözde ama 4 çocuk yapmış sevse nolcaktı acaba
Zeynep&Bir kiz
Zeynep&Bir kiz Aylar önce
Gerçekte aslında 7 kız çocukları var ama 4 tanesi bakımsızlıktan ölüyo hem bu arada han gerçejte yok
selin akkaya
selin akkaya Aylar önce
Niye evlendiniz niye bosaniyorsunuz. Boyle beyinsizlik gormedim
Zöhrə Quliyeva
Zöhrə Quliyeva Aylar önce
O değilde burda en sakin neriman yha
Gülcan Kaba
Gülcan Kaba Aylar önce
Ya Naci çok kötüsün hem Safiyenin arkadaşıyla evlen hemde ölecekken çık gel..
Derya Köksal
Derya Köksal Aylar önce
Burda herkez hayal dünyasinda yaşiyor
Meryem Alisova
Meryem Alisova Aylar önce
Annesi kendi mutlu olunca nasıl da Safiyede mutlu oluyor,ona da gülüyor. Suçlu Hasibe diğil, Safiye diğil, Han diğil . Suçlu Hikmet bey . Çünki o karısını sevseydi karısı mutlu olurdu, çocuklarınıda çok severdi. Allah aşkınıza sevmediyiniz insanla evlenmeyin, hiç kimsenin hayatını karaltmayın. Kimsenin Hasibe gibi mutsuz olmayı hak etmiyor 💔😥
eli_chb
eli_chb 16 gün önce
Kadını sevmiyecek beliydi. Hasibe kalmasaydı ozaman . Bir adam yüzünden çocukların üzülüyorsa HEMEN gitmelisin bir ANNE olarak !!!!
göktenur Ulun
göktenur Ulun Aylar önce
Keşke 1:15:25 te naci safiyeyi öpseydi
göktenur Ulun
göktenur Ulun Aylar önce
@Zeynep&Bir kiz aynen
Zeynep&Bir kiz
Zeynep&Bir kiz Aylar önce
O anca hayalimizde
Yalda Yardam
Yalda Yardam Aylar önce
The small GULBEN is amazing 😉 Süper
iSaucyy
iSaucyy Aylar önce
2:18:31 GHAHAHAAHHAAHAHH ULAN
mine akdemir
mine akdemir Aylar önce
Bu filmde kızılacak tek bir insan var baba hikmet.. Kadına bi başbaşa kalalım dediğinde bile kadın ne kadar değişti yüzü güldü. Bu anında kalkıp seni boşuyacam dedi. Bu aileyi mahveden tek insan babaları. Başka kimse değil.
eli_chb
eli_chb 14 gün önce
@mine akdemir olan oldu Ama. Bakti olmadi gitmek istedi kadin birakmiyor.
mine akdemir
mine akdemir 16 gün önce
@eli_chb sevmeyeceği biri ile evlenmeyecekti o zaman
eli_chb
eli_chb 16 gün önce
Aman yok ya. Kadını sevmiyorsa ne yapsın. Hasibe onu asla ve asla sevemiyecne bile bile onlan kalırsa mutsuz olmak kendisi seçiyor..! Adamı resmen zorla tutuyor yanında ya bu ne?
mukurettin thecat
mukurettin thecat Aylar önce
Bir adamın sevmediği bir kadınla evlenmesi nelere malolmuş inanılmaz :(
hilal uygun
hilal uygun Aylar önce
Gülbenle babasının sahnesi çok güzel keşke çocuklarıyla hep böyle ilgilenseymiş
Sari Mavi
Sari Mavi Aylar önce
Safiyenin babası biraz hasibeye değer verseydi kadın annesinin sevgisizliginden kaçıp evlenmiş ama kimse sevmemiş umursamamis hıncını çocuklarından çıkarmış sevmiyorsanız evlenmeyi çocuk yapmayın olan onlara oluyor
Learntolove
Learntolove Aylar önce
Bu han neden kendi oyurdugu kattan bir kapi yaptirmiyor giris cikisi ordan yapip ama 2 daire gibi golur zaten merduven var. Yani ayni apartmanda baska dairede de olabilir veya o cop daireyi temizlese yep yeni ev yapsa olmazmi..... o kadar cok secenek varken neden dip dibe anlamiyorum
Ohood Fallath
Ohood Fallath Aylar önce
2:11:10 tears my eyes 😭
Lavin Olmak
Lavin Olmak Aylar önce
Safiye şimdi 10 yaşındaki çocuğa söz verdiği için mi evlenmemiş oluyor ... komik olmuş biraz...
Bts fan clap
Bts fan clap Aylar önce
Arkadaşlar Perihan kim ya 18 bölümdür izliyorum hiç bir bok anlamadım
Bts fan clap
Bts fan clap 25 gün önce
@Şükran Eker teşekkürler
Zeynep&Bir kiz
Zeynep&Bir kiz Aylar önce
@Bts fan clap rica ederim
Bts fan clap
Bts fan clap Aylar önce
Teşekkürler sonun da anladım
Zeynep&Bir kiz
Zeynep&Bir kiz Aylar önce
Hikmetin ilk karısı karısını ve oğlunu bı kazada kaybediyor ve sonra zorla hasibeyle evlendiriyorlar
Şükran Eker
Şükran Eker Aylar önce
Hikmet 'in ilk karisi. Ömer diye bi oğulları var ve sanırım kazada ölmüşler
Nezihe Battal
Nezihe Battal Aylar önce
Ben bu diziye yeni başladım. şimdiye kadar dizi izlememişim.
Aska Seyidbayli
Aska Seyidbayli Aylar önce
Ah hasibe.. naptin oz cocuklarina( kahr oluyorum...... istemeden cocuklarimiza neler asiliyoruz.......((((( Allahm korusun.
Aska Seyidbayli
Aska Seyidbayli Aylar önce
Ulan hikmet 4 cocuk sora mi aklina geldi? Ondan baskasi olamayacagini? O cocuklarin kadinin gunahi ne?
Aska Seyidbayli
Aska Seyidbayli Aylar önce
Bu kadin adeta nefret ediyo cocuklarindan.. kendi cocuklarindan((
Aska Seyidbayli
Aska Seyidbayli Aylar önce
Incinin annesi de ayni seyleri yasamis. Ama cocuklarina boyle yapmamis(((
Hatcha Kutlu
Hatcha Kutlu Aylar önce
Dövülme kurgusu olmamış
Hatcha Kutlu
Hatcha Kutlu Aylar önce
Safiye Naci'ye çarşaf muamelesi yaptı be
Hat. Hat.
Hat. Hat. Aylar önce
Senin ben kocaligina tukureyim hikmet! 4 cocugu yaparken kalbin bos muydu da bosanalim diyorsun acaba! Evlenmeyeydin o zaman hadi evlendin 4 cocugu yapmayaydin pis adam!
Neslihan Yrmdny
Neslihan Yrmdny Aylar önce
Aşkın yanına nefret koyamazsın eğer koyuyorsan o aşk değildir, hastalıktır!
Sevilay
Sevilay Aylar önce
niye kimse babanin gulbenin onlugunu yikadigi sahneyi abartmamis bence abartilmasi gereken bi sahne ben agladim
Fidan Nurayeva
Fidan Nurayeva Aylar önce
Bu dizini anlamıyorum jerkes başkasını seviyo ama başkasından çocuğu var
Katrin Labor
Katrin Labor Aylar önce
Inci ilkdefa gicik kapdim sana tamam deliler falanda bir anda bosnmak ne 😒😡👊
Derbi #Galatasaray’ın, 3-1 Şampiyonluk mu?
44:16
Hakan Şükür
görünümler 35 B
Ligde 41. Hafta Liderlik Yarışı.
1:42
Tahsin Hasoğlu
görünümler 487 B
Camdaki Kız 6. Bölüm Fragmanı
0:59
Camdaki Kız
görünümler 1,8 Mn
Masumlar Apartmanı 19. Bölüm
2:29:28
Masumlar Apartmanı
görünümler 5 Mn
Masumlar Apartmanı 17. Bölüm
2:15:01
Masumlar Apartmanı
görünümler 6 Mn
Masumlar Apartmanı 1. Bölüm
2:20:29
Masumlar Apartmanı
görünümler 17 Mn
Masumlar Apartmanı 20. Bölüm
2:23:37
Masumlar Apartmanı
görünümler 6 Mn
Masumlar Apartmanı 21. Bölüm
2:40:00
Masumlar Apartmanı
görünümler 6 Mn
Masumlar Apartmanı 16. Bölüm
2:10:58
Masumlar Apartmanı
görünümler 6 Mn
Ligde 41. Hafta Liderlik Yarışı.
1:42
Tahsin Hasoğlu
görünümler 487 B
Camdaki Kız 6. Bölüm Fragmanı
0:59
Camdaki Kız
görünümler 1,8 Mn
Zengin ve İyi Kız Mı? Zengin ve Kötü Kız Mı?
10:43
Troom Oki Toki TR
görünümler 190 B
Kağıt Ev 4. Bölüm 2. Fragman
0:45
Kağıt Ev
görünümler 439 B
KRAL ŞAKİR: Kayıp Vana - 150. Bölüm
13:12
Kral Şakir
görünümler 742 B
Mucize Doktor 62. Bölüm Fragmanı
0:48
Mucize Doktor
görünümler 1,7 Mn