Murda - RARRii (prod. Spanker)

  görünümler 14,869,427

Murda

Murda

2 aylar önce

Stream ‘RARRii ’: stageart.lnk.to/RARRii
Video credits:
A 'Shot By Bob' video
Directed, edit and D.O.P. by ShotByBob
Grading by NoelIndra
Title by officalgeest
Produced by Rodi Çetinkaya
Models by Camelia Caitlyn
Special thanks to Kosso
Yayınlayacağım şarkıları kaçırmamak için TRpost kanalıma abone olun: Murda.lnk.to/abone
Murda'nın diğer videoları: Murda.lnk.to/YeniVideolar
MURDA WORLD nın diğer videoları: Murda.lnk.to/MURDAWORLD
---
ABONE OL: Murda.lnk.to/abone
Murda'nın sosyal medya hesaplarını takip et:
Instagram: Murda.lnk.to/Instagram
Twitter: Murda.lnk.to/Twitter
Facebook: Murda.lnk.to/Facebook
Daha Çok Murda Için Abone Ol!

YORUMLAR: 3 714
Ateş CS
Ateş CS Aylar önce
Abi eskiden rapcileri anlardik anlamli sozler anlamli beatler, simdikiler ne turkce ne ingilizce ne Flamanca , anlamsiz ne soylendigi belli degil beatler guzel gibi ama 20 yil sonra donup dinlenecek bisey yaratmiyolar , gazoz olmayin efsane olun …
Mesut Gokhan Celikel
Mesut Gokhan Celikel Gün önce
Git Hip Hop dinle o zaman TRpost'un içindesin
Georgiana Buzatu
Georgiana Buzatu 4 gün önce
Hoştt
Duygu Özaslan
Duygu Özaslan 4 gün önce
👉👉YENİ KEŞFETTİM BAYA İYİ👈👈 trpost.net/down/uLyQdYebfX2RndA/video.html
Woo Bin
Woo Bin 4 gün önce
Ama kulaga hos geliyorrr
Elvan Khya
Elvan Khya 5 gün önce
@mynameisno alman rapcisi de degil, Hollandali. Almancayla alakasi Yok
Sezo
Sezo Aylar önce
Müziği güzel, insanları eğlendiriyor ama Türkçe Rap’in içini maalesef boşalttılar. Bu ve bunun gibi parçaların sözlerine baktığımız zaman marka isimleri, zenginlik, kızlar, şöyle içtim böyle içtim vs. Ne diyelim Allah akıl fikir versin
mehmet bahadır
mehmet bahadır 23 saatler önce
Oh be aradigim yorum hele bı de şarkı sözlerinde kadınlara onca laf söylenirken en çok da onların beğenmesi konusu hiç mi rahatsiz olmuyorlar mesela anlamıyorum. Ben de dinliyorum müzik olarak eğlenceli ama sözler çok kötü
elif kaplan
elif kaplan 6 gün önce
Bu Türkçe rap mi? Türkçe yok içinde neredeyse
Medine Karakoç
Medine Karakoç 6 gün önce
@leyla dedeoğlu qq112nlkqkl km 8iiiiuul ltd üreticiler d
Baybora
Baybora 8 gün önce
ok boomer
Mirac Ismail
Mirac Ismail 11 gün önce
Rap müziğine nasıl baktığına göre değişir abi ilaki isyankar rap veya politik mi olması lazım
Suat is Here
Suat is Here Aylar önce
Müzik hit olabilecek kapasitede ve gerçekten güzel, kulağa hoş geliyor. Lakin Türkçe rapi bırakın, Türkçe Trap bile kalmamış. O kadar dejenere olmuş. Başarılı iş, fakat kültürün anasını ağlatmışlar disrespect
Team Punk
Team Punk 8 gün önce
Eskileri dinliyoruz np
Tuğba G
Tuğba G 21 gün önce
Trap: Türkçe Rap demek zaten?
VI
VI 28 gün önce
''VINION - Artık Zor'' dinlerseniz sevinirim. Kitle toplamam gerek..
Ruhi Çenet
Ruhi Çenet Aylar önce
İtiraz trpost.net/down/vdiknq2YhqqAZqI/video.html
Castle BurakReis 2014-2020
Castle BurakReis 2014-2020 Aylar önce
kulağa hoş mu geliyo .d
Mahsum Demir
Mahsum Demir 26 gün önce
Son 3 yıldır Alman rap ine özenme var kafiyesiz sözler, anlamsız cümleler sadece beatleri güzel.Türkçe rap diye bişey kalmadı
güngör çakır
güngör çakır 3 gün önce
Allahtan sago ve ceza hala ayakta
Ozan Özgezer
Ozan Özgezer 4 gün önce
@massaka yı tanımamışsın herhalde
PRESTİGE BOYS
PRESTİGE BOYS 10 gün önce
@Şeyda Asenakızı bu tarz beat e Reggaeton deniyor
mevsim
mevsim 14 gün önce
@Şeyda Asenakızı olay murda degil aslında benim yorumum genel olarak Turk müziğinin geldigi nokta ile alakalı ben size bir ton isim sayabilirim megastarindan yeni çıkan popcusu ya da Rockcisina kadar abuk sabuk isleri.sen de ayni şeyi söylüyorsun eski şarkılarını dinle hayir ben eski şarkılarla avunmak istemiyorum uretemiyorlarsa artik isi zirvede bıraksınlar saçmalamasınlar.
Şeyda Asenakızı
Şeyda Asenakızı 16 gün önce
@mevsim bizim için Almanyada eski Berlin Rapcileri vardı Bushido Sido Atilla gibiler şimdikiler yeni Perfomans ki Murda zaten benim bildiğim kadarıyla Hollanda'dada Yung Felix ile beraber 10-15 yıldır Rap Piyasasında sadece Ezhel ile beraber söylediğinde Türkiye yeni keşfettiğinde size yeni geliyor olabilir ...ama Murda nın eski Şarkılarını dinlemeni tavsiye ederim ilk çıktığı zamanlar... ki sen daha iyi biliyorsundur madem ki orda yaşıyorsun... Türkçe Rap e gelince Nefret Sagopa ve Ceza gibiler yaşlandı... birde en sevdiğim Kadın Rapci vardı bunlar kadar dinlenmedi oda Sultana idi
Yaren Aksu
Yaren Aksu Aylar önce
Anlamsız kelimeler silsilesi içinde kalmış Murda bu eserinde beat ile sözlerin kavgasını tetikliyor adeta. Ne dil, ne anlam, ne ses, ne ritim iyi. Sadece anlamsız isyan var bu eserde... Sözler yerinde ve mantıklı değil, ritim eh işte , biraz kızlar, biraz isyankar tavırlar, arabada şart tabi hoooppp klip nasıl olsa dinlenir ayakları.
hiraa
hiraa 12 gün önce
@Yaren Aksu afrn 👏
Yaren Aksu
Yaren Aksu 12 gün önce
@hiraa daha fazla dinleyemedim zaten klibi 😅
hiraa
hiraa 12 gün önce
​@Merve SARA tm knk.
hiraa
hiraa 12 gün önce
tm knk ya sus git dinleme o zmn
Furkan Karakaya
Furkan Karakaya 15 gün önce
@Mehdi Humbatov ne diyon aga sen
Murat Zilif
Murat Zilif Aylar önce
Dünyada ezberlenemeyecek tek şarkı
Mustafa Oral
Mustafa Oral 14 saatler önce
Yazdıktan sonra unutuyorlar herhalde
Yıldız Dilay Engin
Yıldız Dilay Engin 19 saatler önce
Oktay Engin’inde sesi çok güzel tavsiye ederim trpost.net/down/3LSJe3d8gKSBh5U/video.html
hiraa
hiraa Gün önce
@bogazici piyadesi rari mi ÖĞÜLEŞĞWAQFCÜĞ
bogazici piyadesi
bogazici piyadesi Gün önce
@hiraa aynen rari rari cezadan iyi DKKAJDKAJDKAKD
Tapdiq Xalilov
Tapdiq Xalilov 2 gün önce
@zeynep 34 anladım , teşekkürler 👍
Irmak Cetik
Irmak Cetik 21 gün önce
Son dönemdeki patlayan şarkıların prodüksiyonu Spanker’a ait. Altlarındaki sandalye gibi adeta. Çekip alırsan ya düşer ya da oturacak yer bulamaz. Hep söylemişimdir pop rap r&b hip-hop gibi müzik türlerinde en önemlisi prodüktördür.
Esat'ın Maceraları
Esat'ın Maceraları 8 gün önce
Çok teknik ve profesyonel bir yorum olmuş
Ami 🔥 I WANT SЕХ 💋 F Uc_k me
Ami 🔥 I WANT SЕХ 💋 F Uc_k me Aylar önce
Herşey kötü giderken böyle şarkılarla bizi motive ettiğin için çok teşekkürler murdaaa.
Amanda Love Vlog for Boys
Amanda Love Vlog for Boys Aylar önce
Müziği güzel, insanları eğlendiriyor ama Türkçe Rap’in içini maalesef boşalttılar. Bu ve bunun gibi parçaların sözlerine baktığımız zaman marka isimleri, zenginlik, kızlar, şöyle içtim böyle içtim vs. Ne diyelim Allah akıl fikir versin
Meto231o3
Meto231o3 2 aylar önce
Herşey kötü giderken böyle şarkılarla bizi motive ettiğin için çok teşekkürler murdaaa.
VI
VI 28 gün önce
''VINION - Artık Zor'' dinlerseniz sevinirim. Kitle toplamam gerek..
Nihad Kərimov
Nihad Kərimov Aylar önce
arkadaşlar vurdun beni hayat ben sana naaptım adlı klip kanalımda dinlerseniz sevinirim
Limppop
Limppop Aylar önce
Dalgamı geçiyorsun canım
oguz topaloglu
oguz topaloglu Aylar önce
Bu şarkımı seni motive ediyor? Hayatın berbat olmalı. 🤣
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - sahte lavuk / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
*:*: Hamster Muffin :*:*
*:*: Hamster Muffin :*:* Aylar önce
bu adam yapıyor bu işi şimdiden yerimizi alalım patlayacak bu parça
Arda
Arda Aylar önce
Yapıyosun bu işi Önder abim❣️❣️
İlker Acartekin
İlker Acartekin Aylar önce
Kafamı rahatlamanın en güzel yolu bu şarkıyı dinlemek 😊
Yasmince Şeyler
Yasmince Şeyler Aylar önce
Canlı dinlemek şahaneydi yapıyorsun bu rapi Murda 😉👊
Ruhi Çenet
Ruhi Çenet Aylar önce
İtiraz trpost.net/down/vdiknq2YhqqAZqI/video.html
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
Jester Layne
Jester Layne 2 aylar önce
bu adam yapıyor bu işi şimdiden yerimizi alalım patlayacak bu parça
VI
VI 28 gün önce
''VINION - Artık Zor'' dinlerseniz sevinirim. Kitle toplamam gerek..
Amsterdam Live
Amsterdam Live Aylar önce
hollandaya girmeli bu saatten sonra
Hasan Kale
Hasan Kale Aylar önce
aga şarkı şarkı değil ki rezalet bir parça ne dediğni bile anlamıyoruz söz yok ki b*k gibi bir parça eski murdayı kaybettik
🍙Jichu  pickacu   #ytabonelirmiçekme  ㅎ중에🍙
🍙Jichu pickacu #ytabonelirmiçekme ㅎ중에🍙 Aylar önce
Doğoru söylüyosun knk valla Bu arad şarkı müq be 🤪
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - sahte lavuk / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
yusuf ali Yuksel
yusuf ali Yuksel Aylar önce
murda bu işi yapıyor helalin var abim🧿
Ruhi Çenet
Ruhi Çenet Aylar önce
İtiraz trpost.net/down/vdiknq2YhqqAZqI/video.html
Manaf Manaflı
Manaf Manaflı Aylar önce
trpost.net/down/rryrlY2bp32alcQ/video.html *Sonunda Bu Oldu.........*
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
Eslem ecrin Gecit🇹🇷
Eslem ecrin Gecit🇹🇷 29 gün önce
Anlamsız sözler idare eden bir müzik eh işte
VI
VI 28 gün önce
''VINION - Artık Zor'' dinlerseniz sevinirim. Kitle toplamam gerek..
Mesut Gokhan Celikel
Mesut Gokhan Celikel Gün önce
MÜKEMMEL PARÇA 🔥🔥🔥 MURDA=BEST QUALITY
Joanna
Joanna Aylar önce
Bu adam turkiyede rapte next level. Inanilmaz kaliteli isler yapiyo. Bravo sana
ceren
ceren Aylar önce
bunu diyorsan rap dinlememissindir
Ali Ergin
Ali Ergin Aylar önce
@Burak 361 Eski Norm diyorsan sacmalama evet simdiki hali kotu
Burak 361
Burak 361 Aylar önce
@Ömer Ozturk normda koptum
Ömer Ozturk
Ömer Ozturk Aylar önce
Rap dinlemek istiyorsan norm ender var ceza var
Emre Dursun
Emre Dursun Aylar önce
Rap mı KEKW
klio msuo
klio msuo Aylar önce
Türk rap müziğini tarzıyla alt üst eden Murda farkı
Yusuf
Yusuf Aylar önce
-beat hazır abi sözleri yazdın mı? +söz mü? Allah ne verdiyse yazarım sıkıntı yok
Sinan Kurtuldu
Sinan Kurtuldu 12 gün önce
Kim ne derse desin bu işi yapıyorsun helal olsun 👍
GRUP FİTBULLS
GRUP FİTBULLS 16 gün önce
klip çok güzel Çalışma çok Güzel Ses Efsane Rap Kulağımızın pasını sildiniz Teşekkler
Jägermeister YT
Jägermeister YT Aylar önce
Türkçe rap camiasında senin kadar vibe veren yok abi devam
ikls gu
ikls gu Aylar önce
Mimikler haraketler harika ses HARİKASIN MURADA
Ailsa Ni
Ailsa Ni Aylar önce
Bu adam turkiyede rapte next level. Inanilmaz kaliteli isler yapiyo. Bravo sana
Xryaz
Xryaz Aylar önce
@Kadirhan D. ne kardo rap şey çakal fln mı
Kadirhan D.
Kadirhan D. Aylar önce
Hadi oradan. Rap bu değil.
ThaVisualist
ThaVisualist Aylar önce
Bu adam Ceza ile feat yaptığı zamanlar. Saglam flow ve dolu lirikler ile rap yaparken senelerce hic adi ağizinizda yoktu. Hakkini saten yediniz bidaha yemeyin.
lala suy
lala suy Aylar önce
murda bu işi yapıyor helalin var abim
Mahiye Oğur
Mahiye Oğur 2 aylar önce
Türk rap müziğini tarzıyla alt üst eden Murda farkı 💥
Mehdi Humbatov
Mehdi Humbatov 15 gün önce
Sizin manasiz dediyiniz turle adam zirveye ulasiyorsa demekki cok kitle seviyor.Siz az olan kitle sevin deye bashqa tarz rap cikartasi deyilki
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - sahte lavuk / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
Carpe 🎵
Carpe 🎵 Aylar önce
DOSTLAR YENİ KONUMSUZ ADLI TEKLİM KANALIMDA ELEŞTİRİRSENİZ GÜZEL OLUR TEŞEKKÜR EDERİM
DeliAdam
DeliAdam Aylar önce
Boş yapma...! boşluğunla boğul ergen...!
Cebrail AVU
Cebrail AVU Aylar önce
Şu sıralar arabada çalacak şarkı arıyordum ilaç gibi geldi bu parça 🎶
PRESTİGE BOYS
PRESTİGE BOYS 10 gün önce
Sana bir şarkı soyleyim bu tarzda arabada fena gider daddy Yankee- perros salvaje
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
niesr duw
niesr duw Aylar önce
harika olmuş. emeğine. sağlık önder kardeşim. her şarkın mı mütevazi olur ya her şarkımı ağzına yakışır çok cazip şarkıların var helal olsun. tebrik ediyorum abim
lala suy
lala suy Aylar önce
Her zaman mükemmel olmayı başaran bir insansın, seviyoruz seni
Sena Korkmaz
Sena Korkmaz Aylar önce
Müziği güzel, insanları eğlendiriyor ama Türkçe Rap’in içini maalesef boşalttılar. Bu ve bunun gibi parçaların sözlerine baktığımız zaman marka isimleri, zenginlik, kızlar, şöyle içtim böyle içtim vs
Sardar Bedir
Sardar Bedir Aylar önce
Yapıyorsun bu işi ✌
xnxex xcx
xnxex xcx Aylar önce
bence bu tarz raplerin daha çok seviliyor bu tarzdan devamkee murda ❤️❤️
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
MARLLO
MARLLO Aylar önce
That s a fire song. Good job!🔥🔥🔥
Meryem
Meryem Aylar önce
Anlamsız sözlerin yakıştığı tek kişi Murdaa
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - sahte lavuk / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi ya
Ensar Kahvecigil
Ensar Kahvecigil Aylar önce
Boş adam çünkü
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
Metin Küpeli
Metin Küpeli Aylar önce
Herkes intagramda bu şarkıyı paylaşıyor dinlemek istedim , kulaklarım kanadı rap yapmak bu kadar kolaymı, ceza sagopa norm , ezhelle büyüyen biri olarak hiç beğenmedim, ama gemisini yürüten kaptandır ülkenin zeka seviyesine göre müthiş şarkı ekmek yedirir 😂
ITSBO
ITSBO 22 gün önce
BENIDE DINLEGIN KARDESLERIM ;)
Emre
Emre Aylar önce
Olm madem beğenmiyorsunuz dinlemeyin ne boş yapıyonux
Ruhi Çenet
Ruhi Çenet Aylar önce
İtiraz trpost.net/down/vdiknq2YhqqAZqI/video.html
Manaf Manaflı
Manaf Manaflı Aylar önce
trpost.net/down/rryrlY2bp32alcQ/video.html *Sonunda Bu Oldu.........*
Bremses?
Bremses? Aylar önce
SORSAN NE SAGONUN NE EZHELİN NEDEN CEZA HİKAYESİNİ BIRAK ADINI BİLİRLER FAZLA BOŞ YAPMA LÜTFEN dükkanın önünü kapatma abicim hadi hadi
Caner Yavuz
Caner Yavuz Aylar önce
Baharın sesi ve müziğin ritmi bi şekilde bizi de ucuruyo
onei jike
onei jike Aylar önce
Mahallede baby konum asfalt Yeni rari go go go go go Yeni rari go go go go go Shawty salla po po po po po 9 milli pop pop pop pop pop
İlker Şahin
İlker Şahin Aylar önce
Bu adam bu işi yapıyor diyenlerin kulaklarını bahçe hortumuyla yıkayıp çamaşır sularına yatırayım Ne Bu Neee?? Şarkının Hangi Sözünün Anlamı Var ?
No.1 süt ama takılır keko
No.1 süt ama takılır keko Aylar önce
Murda nin şarkılarını ben de sevmem. Lyric yok bişey yok beat zaten hep birbirine benziyo.
loiny zen
loiny zen Aylar önce
Mimikler haraketler harika ses HARİKASIN MURADA
osman murat paker
osman murat paker 22 gün önce
tartışılmaz Türkiye de sanatçılar arasında en vizyonlu klip çeken ADAMSINNN.
onei jike
onei jike Aylar önce
Murda'nın şarkıları cidden keyif veriyor
kpopsonsuzakadar
kpopsonsuzakadar 28 gün önce
bu adamın konserinde gitmeden bu şarkının sözlerini tdk umundan almalıyım
Gözde KAYA
Gözde KAYA Aylar önce
Sözleri inanilmaz sacma ama dinlemesi cok keyifli ve eglenceli sarkilar yapiyor. bravoooo🤘
trumm trumm trak tiki tak
trumm trumm trak tiki tak Aylar önce
Bu şarkıyı dinleyen herkesin kaliteli insanlar olduğuna o kadar eminim ki ❤❤❤
Ferhat Ay
Ferhat Ay 2 aylar önce
Yapıyorsun bu işi 🎤
VI
VI 28 gün önce
''VINION - Artık Zor'' dinlerseniz sevinirim. Kitle toplamam gerek..
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - sahte lavuk / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
DON'T CLICK THIS VIDEO
DON'T CLICK THIS VIDEO Aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama.*
Youtube Meraklısı
Youtube Meraklısı 2 aylar önce
Bu şarkıyıda dinleyip, yorum yaparmısın belki seversin ? 🎶 trpost.net/down/xpxnh653nW2desQ/video.html
YUSUF İDARECİ İDARECİ
YUSUF İDARECİ İDARECİ Aylar önce
Murda abi müziklerinizin hepsini Teker teker dinledim ve telefon rehberimde mevcut sizin son yaptığınız bu müzik çok hoşuma gitti çok sevdim eğer bu müziği dinlerken hayal gücümle kurduğum düşüncelerimi film yapmamı istiyorsanız bana bir şekilde ulaşın ve size düşüncelerimi anlatayım siz de film yapın Murda abi çok teşekkür ediyorum saygılar sunuyorum size abi
Kemal Ardıç
Kemal Ardıç Aylar önce
Adam Latince ezgilerinin damarını bulmuş. Ordan yürüyor🙂
Samet Yıldız
Samet Yıldız Aylar önce
Çıtayı yine arşa çıkartmışsın bro 🔥🔥alev alır bu yaz bütün cluplar 😂
wooo çok kritik
wooo çok kritik Aylar önce
Ülkemizde böyle bir ozana sahip olduğumuz için çok şanslıyız.
ENES ŞAHİN
ENES ŞAHİN Aylar önce
Adam hız kesmiyor hiç helal olsun aylık rap çıkarıyor resmen.
Yücel Cihan Yıldırım
Yücel Cihan Yıldırım Aylar önce
Rap? Evet. Rap ve bu şarkı arasındaki farkı şöyle anlatayım : Rap Ankaraysa bu şarkı gtüm kara diyen arkadaş oluyor.
Ruhi Çenet
Ruhi Çenet Aylar önce
İtiraz trpost.net/down/vdiknq2YhqqAZqI/video.html
Ayşe Göksal
Ayşe Göksal Aylar önce
Gayet normal sadece haa hooo diyor
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - sahte lavuk / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
Ayss
Ayss Aylar önce
Adam anlıyor bu işten 🔥
sibel
sibel Aylar önce
Gün geçtikçe sago ve cezanın değerini daha iyi anlıyorum bikaç araba, kadın, lyric 0, hareketli beat = izlenme
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
Fıstık
Fıstık Aylar önce
Benimde aklıma şanışerin müziğim milyonlarca insana ulaşmadı çünkü kalemime para hırsı bulaşmadı sözü geliyor
Alp
Alp Aylar önce
Yanındakiyle yaşlanır kafandakiyle ölürsün…
Aleyna Çil
Aleyna Çil Aylar önce
salaksin
Bay YouTuber
Bay YouTuber Aylar önce
Mimikler haraketler harika ses HARİKASIN MURADA
Betül Kumral
Betül Kumral 17 gün önce
Betül kumral
Bayram Kamacı
Bayram Kamacı Aylar önce
Yapıyı bu adam bu işi
ikls gu
ikls gu Aylar önce
Türkçe rap camiasında senin kadar vibe veren yok abi devam
Elif Elif
Elif Elif 10 gün önce
Saçma ve boş sözlerine rağmen peki ya milyonlar izlenmesi yahut dinlenmesi 😀
Ali Tolu 🧠
Ali Tolu 🧠 Aylar önce
Dilimizi yozlaştırıyorlar. Türkçe kelimelerle rap yapılamıyor mu? 50 yıl sonra Türkçe diye bir dil kalmaz böyle giderse
ZIYA
ZIYA 2 aylar önce
Murda’s every song comes with the criticism of individual things that can lead our life at edge or ruin them at blooming time.
M. Gonz
M. Gonz 22 gün önce
@Puri Wuri reggaeton Turk.
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - sahte lavuk / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
Soda Sudi
Soda Sudi 2 aylar önce
Such a sophisticated song...
Puri Wuri
Puri Wuri 2 aylar önce
i dont even care about the lyrics, the melody beats are awesome
tom shuo
tom shuo Aylar önce
Biz şimdiden yerimizi alalim... bu şarkı patlar bro
Magne Thor
Magne Thor Aylar önce
Bunları dinleyenin kendisinde saygısı yoktur
Murat Yıldız
Murat Yıldız Aylar önce
Sadece ritminden dolayı dinlenen 6 ay sonra ben bunu nasıl dinlemişim diyeceğiniz türden.. Şimdiklier hep böyle malesef
İlayda Baysal
İlayda Baysal Aylar önce
Bu adamdan iyisini daha da bilmiyorum 👍👍🙏❤️
Özel Müzik
Özel Müzik 2 aylar önce
*bu adam yapıyor bu işi şimdiden yerimizi alalım patlayacak bu parça*
eroi bior
eroi bior Aylar önce
Daha şarkının başında 0:05 likte bile ne kadar iyi olduğu anlaşılıyor Yapıyorsun bu işi kral
Seher Tekin
Seher Tekin Aylar önce
👑 Sahibine teslim edip yerimizi alalım
Tayfun Demirdöğer
Tayfun Demirdöğer Aylar önce
Yapıyorsun bu sporu kralll👏👏👏
DincR66 manager sorare
DincR66 manager sorare 17 gün önce
Turkçe rapin bir baslangici, efsane rap diye 4-5 parçada kalmiyalim, asil bunlarin sayensinde turk rapi dünyada dinleniyor ve gelisiyor
Çetin Karabulut
Çetin Karabulut Aylar önce
Murdaammmm can kuzenim gene yapmışsın gereğeni gurur duyuyorum Almanya’dan Selamlar ülkemdeki kardeşlerim ülkem Türkiye ne mutlu Türküm diyene 🇹🇷🇹🇷
onei jike
onei jike Aylar önce
Canlı dinlemek şahaneydi yapıyorsun bu rapi Murda
Cihan Catmak
Cihan Catmak Aylar önce
Ne dediği belli değil sırf beat için dinleniyor.sonu ismail yk parçası gibi zaten
ARZEN MURAT
ARZEN MURAT Aylar önce
Durmak yok yola devam Murda Rarri ✂️✂️✂️✂️
Poyraz Channel
Poyraz Channel Aylar önce
bomboş bir parça bomboş lirik bomboş bi insan
Üzeyir Türkmen Official ♪
Üzeyir Türkmen Official ♪ 2 aylar önce
Trend müzik listesinde 1 numaralığı devam ederken yeni lyric rap çıkarması performans perfect 👌...
Youtube Meraklısı
Youtube Meraklısı 2 aylar önce
Bu şarkıyıda dinleyip, yorum yaparmısın belki seversin ? 🎶 trpost.net/down/xpxnh653nW2desQ/video.html
S E L Ç U K
S E L Ç U K Aylar önce
Sago ve Ceza nın değerini her geçen gün daha çok iyi anlıyorum.
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
Flower Power
Flower Power Aylar önce
Ey, sí, qué lo que, mami Ey, sigue rompiéndolo, mami Ya tú sabe', mami Ey, yeni Rari gaz, gaz Sarhoşum bu gece beni rahat bırak Sıyırdım kafayı like a dazlak Mahallede baby konum asfalt Ah, yeni Rari go, go, go, go Yeni Rari go, go, go, go, go Shawty salla po, po, po, po 9 milli pow, pow, pow, pow Ya, ey Ferrai Enzo'ya bangbrola Eskiden bandodan bandoya Girl flowum hasta like Ebola Öderim bi' BBL bi' make over Yazarım bi' beste like Beethoven Para like Sosa, paket yolda Yollarda solda like Daytona Bilekte Rolex'im Daytona (yeah) Bütün showlarım sold out O Ses'te jüriyim baby yea bol clout Bizde her şey gerçek orda kolpa Para sanki borsa, Murda korsan Ey, yeni Rari gaz, gaz Sarhoşum bu gecе beni rahat bırak Sıyırdım kafayı like a dazlak Mahalledе baby konum asfalt Ah, yeni Rari go, go, go, go Yeni Rari go, go, go, go, go Shawty salla po, po, po, po 9 milli pow, pow, pow, pow Ey, bilekteki AP'ler, baby konum Etiler Aradım Acun'u dedim abi jeti ver Girdim Louis V'ye dedim bütün seti ver Shawty gideceksen, Mercedes'i geri ver Konu para değilse kıpırdamam yerimden Zaten gelmişim buraya ben 3-0 geriden, yeah Paketler düşüyor gemiden Patron ben kimseye eğilmem, yeah Param dönüyor kafam gibi Aldın bi' nefes bro oldun Şaş Hasan gibi, gibi, gibi, gibi, yeah Şu hayatıma bak la masal gibi (masal gibi) Geleceği gördüm hep fal gibi Yeni Rari gaz, gaz Sarhoşum bu gece beni rahat bırak Sıyırdım kafayı like a dazlak Mahallede baby konum asfalt Ah, yeni Rarri go, go, go, go Yeni Rari go, go, go, go, go Shawty salla po, po, po, po 9 milli pow, pow, pow, pow Can senin kız arkadaşın falan var mı? Mhm, senin var mı erkek arkadaşın? Ee, artık yok (yok, yok, yok) Ya, ey, çevir onu çevir (çevir, çevir) Oh, mami body zehir (zehir, zehir) Ya, Murda in your şehir (şehir, şehir) wow Çevir onu çevir Yeni Rari gaz, gaz Sarhoşum bu gece beni rahat bırak Sıyırdım kafayı like a dazlak Mahallede baby konum asfalt Ah, yeni Rarri go, go, go, go Yeni Rari go, go, go, go, go Shawty salla po, po, po, po 9 milli pop, pop, pop, pop
AHMET ZAHİD TUNÇ
AHMET ZAHİD TUNÇ Aylar önce
Abi klipleri böyle yapma ya ders çalışırken gözümü alamıyorum :)
Aynurə Kazımlı
Aynurə Kazımlı Aylar önce
Yapıyosun bu sporu
Elif Karapınar
Elif Karapınar Aylar önce
la bi susun her şarkıda anlam aramayın gayet güzel olmuş ağzına sağlık
Arda
Arda Aylar önce
Çatlatmaya devamke Murdaaaaa😍😍🤩
Elit Bir Yorumcu
Elit Bir Yorumcu 21 gün önce
Müzik başlayınca bacaklar ile otomatik ritim tutmaya başlıyorsun.
Sefa ÖNAL
Sefa ÖNAL Aylar önce
spanker müq yapıyo bu işi 1 numara
Mustafa Gün
Mustafa Gün 2 aylar önce
Yerimizi alalım MURDA ❤
♧ Jack Crack ඞ
♧ Jack Crack ඞ 9 gün önce
Muy buena canción (auque no soy turco) 🖤🖤🖤
Ömer Terzioğlu
Ömer Terzioğlu Aylar önce
şarkı çok güzel olmuş yüreğine sağlık,yaş 35 şarkı harika
ɴᴇᴠᴇʀ ᴇᴠᴇʀ
ɴᴇᴠᴇʀ ᴇᴠᴇʀ Aylar önce
Rap bu adamdan sorulur❤️🔥
Yxorumcux
Yxorumcux Aylar önce
Simdiki rapcilerin sözlerini anlamlarini anlamayan bi benmiyim? Hani tamam melodiler beatler güzelde söz ne alaka
Resul Damarhan
Resul Damarhan 2 aylar önce
Yapıyorsun bu işi 🙂
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ Aylar önce
Sin - sahte lavuk / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
Briste
Briste Aylar önce
İlk şarkımı yayınladım, profilimdeki “Briste - Geçmişin İzleri” şarkısını dinlerseniz çok sevinirim, kitle toplamaya ihtiyacım var ; objektif bütün yorumlara, tavsiyelere açığım 🙏✌️
Youtube Meraklısı
Youtube Meraklısı 2 aylar önce
Bu şarkıyıda dinleyip, yorum yaparmısın belki seversin ? 🎶 trpost.net/down/xpxnh653nW2desQ/video.html
Feysummer
Feysummer Aylar önce
Tam da murda kopmaya başlıyosunuz işte
hüseyin ay
hüseyin ay Aylar önce
Bahar candanin olayın içinde olması harika keşke klib de oynamış olsaydı daha iyi olurdu ama bu adam bir efsane
nas gülnaz Kemer
nas gülnaz Kemer 19 gün önce
Şöyle şarkıları gördükçe eski şarkılara şükrediyorum. Eski şarkılar geri gelsin lütfen.
Begüm awxx
Begüm awxx Aylar önce
BU ŞARKI DİLİMİZE HAKARET RESMEN NE DEDİĞİ ANLAŞILMIYOR DİNLEYİCELERİN ZEKASIYLA DALGA GEÇER GİBİ
mehmet hocanın en sazan öğrencisi
mehmet hocanın en sazan öğrencisi Aylar önce
yemin ederim çok doğru
Fatihhh 93
Fatihhh 93 2 aylar önce
Bu adam turkiyede rapte next level. Inanilmaz kaliteli isler yapiyo. Bravo sana 👏
adem tuğuç
adem tuğuç Aylar önce
yaptığı rap olmadığı için olabilirmi bknz. reggaeton
HYPEZ 407 ♪
HYPEZ 407 ♪ Aylar önce
KURTLAR VADİSİ DRİLL REMİX kanalımda yayında dinleyebilirsiniz..
MR YAN HESAP 12
MR YAN HESAP 12 2 aylar önce
"Screus - Çıkışım Yok" Dinleyip eleştirirseniz sevinirim._
Murad. beşirova
Murad. beşirova 2 aylar önce
Doru👍
-3
-3 2 aylar önce
Türkiye den olmadığı için olabilir mi? Holland nin gelişmişliginin sonucu
Resul Tuncer
Resul Tuncer Aylar önce
efsane olmuş tebrikler...
awnx ruyv
awnx ruyv Aylar önce
şarkılar da ,sözlerin de, git gide bir düşüş var
Kaloyan Todorov
Kaloyan Todorov Aylar önce
Man, this is fire! Greetings from Bulgaria!
AKEANS
AKEANS Aylar önce
Murda ,Türkçe'yi öğreneceksin inşallah bir gün :)
Emily An
Emily An Aylar önce
şarkılar da ,sözlerin de, git gide bir düşüş var
xrrxy vvoi
xrrxy vvoi Aylar önce
şarkılar da ,sözlerin de, git gide bir düşüş var
Resul Tuncer
Resul Tuncer Aylar önce
başarıların daim olsunda bol bol dinleyelim buna uyguladığım gibi 😄
The Patron
The Patron Aylar önce
Klip Hariç Herşey Mükemmel.
Kudur Baby
4:19
Ismail YK
görünümler 2,5 Mn
Alparslan: Büyük Selçuklu 30. Bölüm 1. Fragman
0:55
Alparslan: Büyük Selçuklu
görünümler 573 B
Young Zerka - Like Rihanna
2:55
Young Zerka
görünümler 48 Mn
Aşk Kaç Beden Giyer
3:21
Hadise Acikgoz
görünümler 7 Mn
Sen Başkasın
4:16
Tarkan
görünümler 13 Mn
AYA - Murda & Ezhel (prod. Spanker)
3:08
Ezhel
görünümler 222 Mn
Mad Mad World (feat. Sizzla Kalonji & Collie Buddz)
3:52
Asrın Hatası
4:58
Serdar Ortaç - Topic
görünümler 7 Mn
Papa Rose
2:29
Clower - Topic
görünümler 808 B
Geceler
3:43
Ezhel
görünümler 18 Mn
Velet - Kirlendim
2:31
VELET MUSIC
görünümler 192 B
Aksiyon
2:26
ElMusto - Topic
görünümler 560 B
Sabahçı Kahvesi
4:29
Melek Mosso - Topic
görünümler 393 B
UZI - XXL
2:08
UZI
görünümler 2,7 Mn