(T) Beyaz Futbol 11 Eylül 2016 Tek Parça

  görünümler 128,062

Beyaz Futbol

4 yıl önce

Beyaz Futbol 11 Eylül 2016 Tek Parça

Fenerbahçe 0 -1 Bursaspor
Beşiktaş şampiyonluğu erken kutlar
Van Persie tüp takılmış lüks araç gibi
Bursaspor'dan Fenerbahçe'ye ilginç gönderme
Advocaat radikal kararlar alacağım
Ozan Tufan kadro dışı mı?
Fenerbahçe'nin çok konuşulan sponsoru
Fenerbahçe'de Van Persie bilmecesi
Fenerbahçe'de kötü gidişin sorumlusu kim?
Kurban bayramınız mübarek olsun
Samsun'da Sandric basketbolu sevdirdi
Umut :Levent Nazifoğlu hakkımda yalan haber yaptırdı
Galatasaraylı Selçuk ağır konuştu
Durusun Özbek ve Reikerink net konuştu

YORUMLAR
Serubest
Serubest Aylar önce
7:00
Göktuğ
Göktuğ 2 aylar önce
36:19
Emir Mert Gold
Emir Mert Gold 2 aylar önce
-tutturmuşsun aziz aziz aziz yıldırım aziz yıldırım kadar taş düşsün başına yaa -CAHİL ERTEM
AyKayJee
AyKayJee 3 aylar önce
6:53
Semih Sürücü
Semih Sürücü 3 aylar önce
sinan engin hem musa sow'a hem de josef de souza'ya laf atmış . İkisi de fenerbahçenin en iyi oyuncuları oldu
Jessica Watkins
Jessica Watkins 4 aylar önce
B.e.S.T f'u''l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X DATE ME : hotslut.live/531sexua1xxxteen 💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候^
Kaderin Habercisi
Kaderin Habercisi 5 aylar önce
Şurdaki varlıkların hiç biri adam değil. Alenen şike yapılmış bunu kendileride tasdik ediyor ama suçu Fetö ye atarak şikeyi ve feneri sıvıyolar Trabzonun yenen hakkının üzerine yatıyolar. Bu ülke hukuk ülkesi olamamış bundan sonra da hiç bi zikim olmaz bu milletten. Medyadan algu yapılarak kamuoyu oluşturulup her şeyi meşrulaştırabiliyorlar. Ne diyim Allah belanızı versin hepinizin.
selçuk görgün
selçuk görgün 5 aylar önce
Ulan ne güzel günlerimiş ya,şimdiki program cırtt maalesef
Mert Akçal
Mert Akçal 5 aylar önce
Sene oldu 2021 hâlâ Sinan abinin tabiriyle bizde striker yok
Esma Beren TV
Esma Beren TV 5 aylar önce
BJK şampiyon Başakşehir 2.
Ömer Özaydın
Ömer Özaydın 6 aylar önce
1:13:13
Cihangir ceo
Cihangir ceo 6 aylar önce
10.45 Sinan Engin Josef için hala aynı şeyi söyler mi acaba
atilla özer
atilla özer 6 aylar önce
Eylül ayında Rasim bilmiş bjk şampiyon demiş helal valla sana rok
Hacı Erkan Ünlü
Hacı Erkan Ünlü 7 aylar önce
Şuna bak be abi eskiden 2.5-3 saat arasinda gidip geliyormuş simdi 1.5 saati bile gecmiyor
krript
krript 4 aylar önce
Eskiden tek programdı. Sonra ikiye böldüler, bence daha güzel.
Kral 1905
Kral 1905 7 aylar önce
Yeniler sarmiyor eski girgir yok ve sure cok cok az... eskiler daha guzel
Kral 1905
Kral 1905 7 aylar önce
Hollandali LANETI Yaz Ertem 🤣 lan ROK ne adamsin
yalnız adam
yalnız adam 9 aylar önce
2:02:26 sezgin dokanmadan yapamıyor
Назми Мурат Туранли
Назми Мурат Туранли 9 aylar önce
@cahilertemmm
Melik Caglar
Melik Caglar 10 aylar önce
Ulan varya bu bölümü bulabilmek için saatlerce uğraştım bunu gelecekti kardeşlerim için yazıyorum rasim o zaman kütahyalı 100 yılın trolüydü rez alın
Metehan
Metehan 5 aylar önce
izlemicektim izlicem şimdi :D
Mehmet Fatih Kaya
Mehmet Fatih Kaya 10 aylar önce
Cahil ertem 1-30 da
Umutcan Koçak
Umutcan Koçak 11 aylar önce
KENDİNİ FUTBOL ADAMİ OLARAK TANİMLAYAN SİNAN ENGİNİN İYİ KOTU DEDİGİ FUTBOLCULAR: SOW FERNANDAO JOSEF DE SOUZA OZAN TUFAN, İYİ DEDİGİ FUTBOLCULAR : SENER İSMAİL VOLKAN SEN LENS :D FUTBOL ADAMİ DEGİLİM DİYEN RASİMİN 3. HAFTADAN SAMPİYONU BİLMESİ. CAHİL VE BİLGİSİZSİN SİNAN ENGİN.
Hamza Yanık
Hamza Yanık 11 aylar önce
1:29 CAAHİLL AADAAM 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
European Super League
European Super League Yıl önce
Cahilllll erteeeeemmmmm🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Osman demir
Osman demir Yıl önce
Aziz Aziz Aziz Aziz Aziz
DJ YAGO KASLI YAGO
DJ YAGO KASLI YAGO Yıl önce
1.10
İsfendiyar Cihan Bakırhan
İsfendiyar Cihan Bakırhan Yıl önce
Cahil ertem assadadsdssa
vkronik
vkronik Yıl önce
3:11 ossuruğa dikkat
Oğulcan 1902
Oğulcan 1902 8 aylar önce
Helal olsun ben farke etmemistim
Ricardo Quaresma
Ricardo Quaresma Yıl önce
1:25 efsane replik
Rasim Kütah Ozanyalı
Rasim Kütah Ozanyalı 2 yıl önce
RASİİMMMM ALLAHINA KURBANNNNN GERİ DÖNNN
Aslan Bey
Aslan Bey 2 yıl önce
rokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Salih TOPKAYA
Salih TOPKAYA 2 yıl önce
1:25 :D
Barış Kaya
Barış Kaya 2 yıl önce
Rok ❤
Baran Akbas
Baran Akbas 3 yıl önce
Sen kimsin lan
Baran Akbas
Baran Akbas 3 yıl önce
Fenerbahçe şereftir
Kayahan Aslan
Kayahan Aslan Yıl önce
ezik 5 senedir nal toplayip hala aniriyormusunuz
Baran Akbas
Baran Akbas 3 yıl önce
Rasim Ozan kütahyalı fenerbahçe düşmanıdır
Kayahan Aslan
Kayahan Aslan Yıl önce
ezik fenev
Tayfur KATRANCIOĞLU
Tayfur KATRANCIOĞLU 3 yıl önce
1:50:25 ertem şener beyaz tv ahmet çakara kulak ver aklınızı başınıza devşirin bitersiniz
Melik Yıldırım
Melik Yıldırım 3 yıl önce
36.19 yüzyılın geri vitesi
Sedat Sağdıç
Sedat Sağdıç 4 yıl önce
1:38:04 abi anladık sen.. anlattın anladımyaa
onrern
onrern 4 yıl önce
Abdulkerim hocam haklısın yakın zamanda kahrolurlar inşallah :(
Av. Ali CAN
Av. Ali CAN 4 yıl önce
11:27
Fatmagül Ağlan
Fatmagül Ağlan 4 yıl önce
2 buçuk saatlik programda galip olan Bursaspor toplanan 45 dakika anca konuşuldu.... ne Fenerbahceymis be!!! Maçın kahramanı dedikleri Aziz Behich Ahmet Çakar ın tweetinden daha az konuşuldu, 167 lik Batalla nın 192 lik Volkan a kafa gol atması ise 30 50 saniye anca konuşuldu.. Türk futbolu böyle harika gelisir (!)
Gokalp Erdal
Gokalp Erdal 4 yıl önce
bi dick tutmaz dudhdjd
dursun yıldız
dursun yıldız 4 yıl önce
izmir 60.yıl anadolu lisesi mezunu imis. iki sene bilgi universitesi hukuk'ta takilip, ikinci sinifta ayrilmis. sonra 2007'de gokten zembille koseci olarak hayatimiza girmis ve alti sene zarfinda buyuk basari gosterip 7 milyonluk ev alacak kivama gelmis. cok okuyanlarin sefilleri oynadigi gunumuz turkiye'sinde sasilmayacak bir durum aslinda.hayatları yalan bunların..kendisine siyaset bilimcisiyim diyor:)ulan siyasal bilimler oku önce sonrasında siyaset bilimcisi ol..özel bilgi üniversinde 2 yıl takılmışsın sonrasında feto almış seni ordan bir yerlere getirmiş..şimdide hanımınla birlikte tayyibin yalakalığını yapıyorsun..bu arada karısı katoliktir..katolik okullarından mezundur...7milyon dolar feto tarafından bankasyaya yatırılmıştır nagehanın hesabına:)ah ah bunları biliyorsunuz ama size biat ettiği için bunları hala daha barındırıyorsunuz..erteme de tarih hocası daha üniversite yerleştirme sınavına girmeden sen muğla fen edebiyat tarih bölümünü kazanacaksın demişti:)işin ilginç yanı ertem yavşağının bunu kendi ağzıyla yanılmıyorsam yıllar önce şebil aruz da konyada kendisi ballandıra ballandıra anlatması sonunda allah razı olsun fetullah gülen hocamızdan demesiydi:)bu ülke böyle bir ülke..üniversiteye polisliğe devlet dairelerine sorular çalınarak bunlar yerleştirildi..bunlar gibi birde baransu yavşağı var gazeteci..
Best Ever
Best Ever Yıl önce
dursun yıldız ah memleketim ah
dursun yıldız
dursun yıldız 4 yıl önce
ertem şener üniversiteye girerken sana tarih hocan tarih bölümünü hatta hangi üniversite olduğunu söylemişti..bunu kendin yıllar önce söyledin feto dan allah razı olsun dedin..sana o dönem sorular verildi fetocular tarafından..sende fetonun cemaatindensin..yüzün pancar gibi oluyor feto dendiğinde..ahmet çakarın serveti 500 milyon dolar..kızını amerikada okuttu fetonun sayesinde..rasim denen yavşak feto emrettiği için fenere saldırdın şike var diye..fetonun bankası dediğiniz bankada rasimin 10 milyon doları var..sinan engin ayvalıktaki bütün zeytinlikleri aldı ..binlerce dönümlük..futbol yorumculuğuyla bu paralar kazanılmaz..abdülkerimi fenerli olsam bile tanımıyorum...zamanında hepside fetonun taşağını yalamış adamlar..rüzgar dönünce yavşak olduklarından tayyibin taşağını yalamaya başladılar..kimin kayığına binersen onun küreğini çekersin..gariban kandırılan medyatik olmayan vatandaşlar fetocu diye işlerinden oldular..fetocular hala mecliste akpe nin chp nin mhp nin hdp nin içinde..beşiktaş 2003 sezonunda sinan engin döneminde şampiyon olduğunda alaattin çakıcı ve kardeşi gencay çakıcı arasındaki telefon konuşmaları tapeleri emniyete ulaştığı halde kirli,hakemlerin nasıl satın alınacağı geçiyor bu konuşmalarda ama bunlar örtbass edildi..facebook da alaattin çakıcı adına açılan bir hesapta bu tapeler deşifre edildi ama kimseden ses seda çıkmıyor..
seçkin eti
seçkin eti 4 yıl önce
ROK: Cahilll Errteeeemmm :D :D
Mertcan Yasar
Mertcan Yasar 4 yıl önce
ula oglim fb sampiyon bu sene
Kayahan Aslan
Kayahan Aslan Yıl önce
oglim 5 senedir nal topluyor ezik fenev
Kubilay Aydoğan
Kubilay Aydoğan 4 yıl önce
beyler 1.13:13 e bakın
Mert Öz
Mert Öz 4 yıl önce
Abdülkerim Durmaz'ın Beyaz Tv'den emekli olma vakti gelmiş. Bu söylediğimi dikkate alın.
Kayahan Aslan
Kayahan Aslan Yıl önce
ezik fenev
BeetLe Justice
BeetLe Justice 4 yıl önce
ulan ROK
BlueStel
BlueStel 4 yıl önce
Abdülkerim durmaz haklı be abi
Nwol
Nwol 2 aylar önce
@Oğulcan 1902 Snada 2021 den slmlar.
Oğulcan 1902
Oğulcan 1902 8 aylar önce
2020 den slmlar
Onur Zengin
Onur Zengin 4 yıl önce
Volkan Şen'in koşturması yavşaklığındandır
anl acky
anl acky 4 yıl önce
sinan engin:demekki Samsun halkı basketi seviyor...HAYDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :)
Alpgiray Tokgöz
Alpgiray Tokgöz 4 yıl önce
ya sinan ilk 15 dakikadaki yorumların beni futboldan soğuttu. oğlum yıllardır futbolun içindesin bu kadar mı cahilsin ya? fenerbahçenin eksiği forvet değil 10 numara ve 8 numaradır. bu program spor yourmu için izlenmez sadece daşşak muhabbet için izlenir. adam akıllı futbol yorumu için Mehmet Demirkol izlenir.
Mikel Lambert
Mikel Lambert 4 yıl önce
Bardaklarda viski var beyler, kafalar bir milyon
Oğulcan 1902
Oğulcan 1902 8 aylar önce
@Berat Bozkurt vaayt be fb ve gs ipk defa ayni dusunuyor
Oğulcan 1902
Oğulcan 1902 8 aylar önce
Bayaga komiksin
Berat Bozkurt
Berat Bozkurt 4 yıl önce
bardaklarda didi var
krm D
krm D 4 yıl önce
1:25
Istanbul since 1453 !
Istanbul since 1453 ! 4 yıl önce
Iyi Bayramlar..öncelikle Sinan abi nin Fenerbahçe yorumuna tamamen katiliyorum iyi analiz etti Fenerbahceyi. Ersun Yanalin gitme sebebi Emre ve Volkandir.Aziz baskan a gidip Ersun hocayi sikayet ettiler hoca Cok siert antraman yaptiriyor diye ve bu hocanin kulagina gidince resti cekti ve gonderildi. Abdulkerim abi ever kyaer mehmet ve salih ucan bu takimin tek gercek topculari. Sadece Volkan demirele katilmiyorum, ben onun kadar 90 dak kurtarissiz Mac bitiren kaleci gormedim. uefa dan ceyrek final kadikoydeki Lille maci tek pozisyonlari var Kafa topu gol Fenerbahçe elendi. Alkmaar daki az maci 2-0 sifir one gecdik 10 dak 2 gol yedik elendik. Chelsea deplasmani 3 gol yedi kurtaris 0. Benfica maci 15 dakikada 2 gol yedi elendik, gecen sene braga maci 20 dak. 4 gol kurtaris 0. Turkiye ligine hic girmiyim.Lütfen Volkani gönderin. Amsterdam dan selamlar
Kagan Modan
Kagan Modan 4 yıl önce
1:52:50 abdulkerim durmaz:ali ertem Şener kim?haaahahahahagdjndjdjdb
Burhan Göçer
Burhan Göçer 4 yıl önce
ABDÜLKERİM YETER DAHA AZİZİ YALAMA
I34anbulunRuhu
I34anbulunRuhu 4 yıl önce
Rasim iyice kaşınıyor Abdulkerim dalacak kafa göz
Trace 32
Trace 32 4 yıl önce
Bi insan 3 buyuklerde oynayip mutsuz olur mu diyo Apo. Sendeki ego kimsede yoktur, ne zannediyosan fenevi.
Immanuel Kant
Immanuel Kant 4 yıl önce
ROK sen nasıl gs lisin
R. O.
R. O. 4 yıl önce
neustädter i bir türlü telaffuz edemiyorlar. Amme hizmeti:noy-şı-t(ae)d-ter
Yavuz Sultan Selim
Yavuz Sultan Selim 4 yıl önce
Rok: Aziz yıldırım acilen dicki bırakmalı
Huseyin Emre Turkgenc
Huseyin Emre Turkgenc 4 yıl önce
Admin ya adnan oktarin oldugu bolum nerde
Upercut 00
Upercut 00 4 yıl önce
FENERİ BU HALE GETTİREN ALLAH BELASINI VERSİN
Upercut 00
Upercut 00 Yıl önce
Bahadir Turhan evet gerçekler 28 şampiyonluk eze eze de size kabul ettireceğiz
Upercut 00
Upercut 00 Yıl önce
AyhannHD Bayern Munich, Daily Mail, Bleacher report, 433 kabul eder ama cinconlular ve tff etmez, yakinda kim gülecek göreceğiz inşAllah
Bahadir Turhan
Bahadir Turhan Yıl önce
Foturaf.hayaller ve gercekler ***
Ars Moriendi
Ars Moriendi 4 yıl önce
harbi ulan o fotoğraf ne amk öflşghdgfliöhglşijöglfjöfjg
Mch Ll
Mch Ll 4 yıl önce
Pendik Atatürk Mahallesi 23 tangay apartman
Beyaz Futbol En İyiler
Beyaz Futbol En İyiler 4 yıl önce
1:29 COHİL ERTEM !!!
enes kamıs
enes kamıs 4 yıl önce
ben rasıme dıckı tutturmayı bılırım
Ömer İşbilir
Ömer İşbilir 4 yıl önce
sinan engin sevincinden ne yapacağını bilemedi bence
TurtleFrutti
TurtleFrutti 4 yıl önce
Bu akşam var mı?
TurtleFrutti
TurtleFrutti 4 yıl önce
Daha yeni alışıyorlar, bu herifler hep ilk iki ay felan ligde de durumlar belli değilken Ntv Spor yorumcularına dönüyorlar, ondan sonra Gs öndeyse Rasim, Fb öndeyse Abdulkerim hoca, Bjk öndeyse Sinan Enginle Ertem çıldırıyor :D Ahmet Çakar hep çılgın zaten. :)
anadolu comari
anadolu comari 4 yıl önce
güzelde sarmiyo bu aralar ya pek tassakli muhabbetler dönmüyo nerde o eski cakarin 666 analizleri falan hahaha
Mehmet Aydoğdu
Mehmet Aydoğdu 4 yıl önce
Güzel o zaman
Salih ÜNAL
Salih ÜNAL 4 yıl önce
Var, dün anons geçti Ertem.
Mehmet Aydoğdu
Mehmet Aydoğdu 4 yıl önce
Galiba bayram olduğu için yok
Akin Kolcu
Akin Kolcu 4 yıl önce
cahil ertem :Dd
SON 4571
SON 4571 4 yıl önce
cok iyi ya
Galatasaray.Empire
Galatasaray.Empire 4 yıl önce
😂👌
(T) Beyaz Futbol 15 Ocak 2017 Tek Parça
2:43:30
Beyaz Futbol
görünümler 262 B
(T - ARŞİV) Beyaz Futbol 25 Ocak 2015 Tek Parça
3:19:10
Mutlu aile tablosu... - Sen Çal Kapımı 46. Bölüm
4:20
Sen Çal Kapımı
görünümler 821 B
Büyük yarış başlıyor - Sen Çal Kapımı 46. Bölüm
4:40
MAÇ ÖZETİ: Fenerbahçe 2-2 PEC Zwolle
8:07
Fenerbahçe SK
görünümler 459 B
(T) Beyaz Futbol 28 Ağustos 2016 Tek Parça
2:24:23
Beyaz Futbol
görünümler 60 B
(T) Beyaz Futbol 22 Mart 2015 Tek Parça - Beyaz TV
2:38:34
(T) Derin Futbol 14 Eylül 2015 Tek Parça
2:30:00
Derin Futbol
görünümler 68 B
(T) Beyaz Futbol 4 Ekim 2015 Tek Parça
2:53:42
Beyaz Futbol
görünümler 33 B
(T) Beyaz Futbol 2 Ekim 2016 Tek Parça
2:36:47
Beyaz Futbol
görünümler 39 B
(T) Beyaz Futbol 18 Eylül 2016 Tek Parça
2:43:21
Beyaz Futbol
görünümler 80 B
(T) Beyaz Futbol 24 Mayıs 2015 Tek Parça
2:36:59
Beyaz Futbol
görünümler 148 B
(T) Beyaz Futbol 16 Ekim 2016 Tek Parça
2:20:07
Beyaz Futbol
görünümler 135 B
(T- ARŞİV) Derin Futbol 22 Aralık 2014 Tek Parça
2:40:24
Mutlu aile tablosu... - Sen Çal Kapımı 46. Bölüm
4:20
Sen Çal Kapımı
görünümler 821 B
Büyük yarış başlıyor - Sen Çal Kapımı 46. Bölüm
4:40
MAÇ ÖZETİ: Fenerbahçe 2-2 PEC Zwolle
8:07
Fenerbahçe SK
görünümler 459 B
GAGA BULUT'A CEVABIM! | "BURAK ALDATTI" MEVZUSU (YARGI)
17:25
Aşk Mantık İntikam 6. Bölüm 2. Fragmanı | Aşkla Bak Bana!
0:50
Gönül Dağı "Kurban"
2:19:42
Gönül Dağı
görünümler 1,8 Mn
Manavgat'ta orman yangını
1:26
Anadolu Ajansı
görünümler 28 B