BİR SATANİST GOTİK'E SORDUK! (129.BÖLÜM)

  görünümler 170,237

İçindeki Sen

17 gün önce

Bugün özellikle son zamanlarda sosyal medyada etki eden arkadaşımızı konuk alıyoruz..

Satanist bir Gotik arkadaşımızla karşınızdayız..

Konuk: Koni
İçerik Ürericisi: Mert Karacan @kmertk

YORUMLAR
Burak Cihan
Burak Cihan 3 saatler önce
Gelecek hakkında hayallerine bak.
Burak Cihan
Burak Cihan 3 saatler önce
Bu çoçuğu tanıyorum luciferinçoçuğuyuz diyen çoçuk
Emo Ö.
Emo Ö. 7 saatler önce
Şerefsiz benim ismimi taşıyo
DerBaglamaci
DerBaglamaci 10 saatler önce
Konichiwa Japonca bu arada, türkce çevrimi "merhaba" dır. Keşke bu arkadaşın kafasını bende yaşayabilsem. Dünyanın en mutlu insanları bu şizofrenler.
Mustafa Bayram
Mustafa Bayram 11 saatler önce
RABBİMİZE ne kadar şükretsek az bunlar ibretlik
(◉‿◉)AMED
(◉‿◉)AMED 16 saatler önce
Bak kendisini Bir şey sanıyor ama diyorki izin aldım birde kendini bir şey sanıyor
(◉‿◉)AMED
(◉‿◉)AMED 16 saatler önce
Bence 2021 yılında herkes kafayı yemiş bence bunu sırı Recep Tayyip Erdoğan herkesi delitirdi ekonomi sıkıntısi yaşıyor çocuk
F.hsannn
F.hsannn 22 saatler önce
Bu cocuk gerizekaliliktan böyle bence.
Gezen Kuaför
Gezen Kuaför Gün önce
Tanıyorum bunu 20 Li yaşlarda 30 olsun düzelir inşallah 😀
Gül Erdal
Gül Erdal Gün önce
20yılda ne yaşadıki aklı ereli 10yıl olms daha
Venom Edits
Venom Edits Gün önce
Tek yaratıcı Allah tır
Birhat Ertan
Birhat Ertan Gün önce
yorumlara vak 4mk, cahillik kokuyor. ister ilgiden yapar ister inandığından yapar kime ne aga adamın günahı sevabı size mi geliyor
Mahsum Gönül
Mahsum Gönül Gün önce
“ La İlahe İllallah, Muhammedün Resulullah ” “ لا إله إلا الله محمد رسول الله “
Luna
Luna Gün önce
Ne boş bir sohbet olmuş ya hiç bir bilgilendirici yanı yok arkadaşında tam olarak konuya hakim olduğunu düşünmüyorum
Hayat Boş
Hayat Boş Gün önce
Allah'ım kafayı yemiş 🤢
Nisa Kutlu
Nisa Kutlu 2 gün önce
Koniçiva köpek adı gibi
PEACE CLOUD
PEACE CLOUD 2 gün önce
Vay be *:D*
Mehmet Özbekoğlu
Mehmet Özbekoğlu 2 gün önce
Hem ateist hem şeytana inanıyor ne yaptığını bildiği yok
RAZE BLOOK
RAZE BLOOK 2 gün önce
yapacağın röportaja tüküreyim olm düzgün konuşmasını öğren lan alooooooooooooooooooooooooooo
Fury Öfkeli
Fury Öfkeli 2 gün önce
Kibar ve efendi olması tek sermayesi diğer türlü yasayamaz
Mesut ük
Mesut ük 2 gün önce
Pedagogları göreve çağırıyorum, şuna bi bakın
Nur Gövercin
Nur Gövercin 2 gün önce
Ah be oğlum, senin yaptığın vücudu nu kirletmekten ve deforme etmekten başka bişi değil. O vücut sana ömür boyu lazım . Kalpleri evirip çeviren Rabbim, bu kulunu şeytanın eline bırakma . Amin🕋
Kozmik Melodi
Kozmik Melodi 3 gün önce
Kardeşim metal ve satanizm eşleştirmenizi s2m artık yeter rock dinleyen satanist olmuyor. O zaman a k her müslüman ilahi dinlesin.
Efe GÜRCAN
Efe GÜRCAN 3 gün önce
Ben bu abiyi çok sevdim inatası fln varmı sataniat olanın
gezginkız
gezginkız 3 gün önce
Tövbe estağfurullah 😲😲
ÖZGÜR ÇAKIR
ÖZGÜR ÇAKIR 3 gün önce
Münafıklık satanistlikten tehlikelidir. Mesela fetö. Satanist ateist buyum der ama münafıklar cehennemin en dibidir dünyada Müslüman görünür aslında sinsidir.
Ozkan Aslan
Ozkan Aslan 3 gün önce
Bunun essek bi arkadasi var. Uzun sacli o gotu getirin .
Sedat Doğru
Sedat Doğru 3 gün önce
Bu sokak röportajında pastafaryan oldugunu söylüyordu
heli popi love
heli popi love 3 gün önce
Mal bu ya
Hazal
Hazal 3 gün önce
Sevgilisini merak ettim vallaha
Mine Eser
Mine Eser 3 gün önce
Besmelenin sevap olduğunu kendi sylyo ne kadar kafa gidik ve özenti oldugu o kdr belli ki yazık Allah ıslah etsin ne hale geldik
Trol Usta
Trol Usta 3 gün önce
BU ARKADAŞA BİŞEY YİYİP İÇİRMEYİN.
Nuray ama metalci olan
Nuray ama metalci olan Gün önce
Ne alaka kardeşim?
Ahmet Bağirtlak
Ahmet Bağirtlak 3 gün önce
Bu çocuğu tek yumrukta allahlık ederim diyenler Like atsın lütfen.
HC B
HC B 4 gün önce
Nasil bir baba lan bu hicbirsey demiyor yaziklar olsun
Visam Ahmed
Visam Ahmed 4 gün önce
Göt ik
BLACK CLOUD
BLACK CLOUD 4 gün önce
Şeytan bunun şerrinden ALLAHA sığınmıştır😲
Okan SAAT
Okan SAAT 4 gün önce
Özentilik ve cahillik birleştiğin de bu oluyor hem cahil hem de özenti
Nacro
Nacro 5 gün önce
Babomed değil lan o tırşik, bafomet.
Özgür Kız
Özgür Kız 5 gün önce
Hem ateist olup hem seytana inanamazsin. Şeytanın varlığını kabul eden tanrının varlığını da kabul etmiş olur
Özgür Kız
Özgür Kız 5 gün önce
Ah be kızanım siz daha çizgi film izlerken istiklalde gotic nedir anlatan bizdik. Ah yazık yaaa 😂😂😂
Munchies braa
Munchies braa 5 gün önce
Amk dişlere folyo sarmak nedir bilader bu nasıl bir yokluktur JSHDKSNSAN:D
Kaan Çakmak
Kaan Çakmak 5 gün önce
İnsanların hayatına karışmaktan başka birşey bildiniz yok hepiniz siz dininizdesiniz ibatedinesiniz ya insanları eliiştirmek kendileri de çok mükemmel insan zaten herkes allahi katmış olum ailesi karışmıyor siz kimsiniz kendi kararlarını verebilcek yaşta kendi görünüşüne önem vermek istiyor belki olamaz mı yaw abicim siz kimsiniz lütfen adamı aşşaglamissiniz ya yazıktır insanlari görünüşünü ile yargilamayin be adam iyi insan yetmez mi yani görünüşü vb. Nabcan sen bu adamla oturdun hiç hayatta sohbet ettiniz mi neye göre böyle davranıyorsunuz hepimiz insaniz herkesi sevin hepimiz insaniz saygı duyun ne bu cahillik her neyse :)
Bahar yüksek61
Bahar yüksek61 5 gün önce
Bunun kankasinin da cehennemde özel girişi varmış ahhahs
MEHMET YILDIZ
MEHMET YILDIZ 5 gün önce
Olum resmen adamda ensesine tokadı atsan çıkarlan şunları dese birakacak gibi duran bi tepe benziyor dense çok tatlı
Hatem Paşalı
Hatem Paşalı 5 gün önce
Yalancı götik 🥶🥶🥶🥶
Çiğ Dem
Çiğ Dem 5 gün önce
Tesettürlü yalnız 😛
Ali
Ali 5 gün önce
Beyin önemli organ ya valla Rabbım herkese kullanmayı nasip etmiyor
Why Lalice
Why Lalice 5 gün önce
Kırmızı gözlü olan ile aynı mahalle de yaşıyorum. Ve onu burada görünce çok değişik hissettim. Adamın tarzı çok değişik bence. İzmir Çiğli de yaşıyorum. Aga şuan çok değişik hissediyorum lan ben bu adamı Hristiyan sanıyordum, arkadaşım fotoğrafını göstermişti babasının kuaförüne gitmiş.
Vedat HAN.
Vedat HAN. 5 gün önce
20 yaşında çocuğun kendini getirdiği duruma bak. Z kuşağı diye bahsettikleri İnşallah bunlar değildir. Aileler çok dikkatli olmalı.
İlayda Uzunbudak
İlayda Uzunbudak 5 gün önce
Şu adamın instasını verin bana nasıl merak ediyorum anlatamam
Özlem Çalışkan
Özlem Çalışkan 5 gün önce
Instagram ismi ne bunun ya
Ceren Çağlayan
Ceren Çağlayan 5 gün önce
Bu ne özgüven bu ne egoo çocuk özgüven patlaması yaşıyor sjsksjdj Ayrıca dikkat çekmeye çalışması baya ortada yani anlamadm dksdjsk
Sinan Arık Seven 7
Sinan Arık Seven 7 5 gün önce
khontkar'a selamlar
Salina Jumaniaz
Salina Jumaniaz 5 gün önce
Cok saf kalbi temiz minicik cocuk buuu yavrum kalbin iyi senin insAllah hidayete erersin 🤲
Salina Jumaniaz
Salina Jumaniaz 5 gün önce
Abicim sesin ince naif tipinde guzel gozunun altini niye kirmizi boyadin canim satanist abim
medine altuntaş
medine altuntaş 5 gün önce
Çok boş bir çocuk ya. Sorulara verdiği cevaplar çok anlamsız boş. Kitap okumuyor hiç çok belli. Amacı sadece ilgi çekmek
Kerim Yiğiter
Kerim Yiğiter 5 gün önce
Dikkat nasıl çekerim adlı çalışma
Hilal
Hilal 5 gün önce
Tamamen benliğini ararken farklı bir yola özenmiş bir arkadaş bence.hala kendini bulamadığını düşünüyorum en azından videodan yaptığım çıkarımlardan dolayı böyle düşünüyorum…inandığı şeylerde bile eksikleri ve çelişkileri var.umarım kendi benliğini bulur bir gün
Sümeyye🍃
Sümeyye🍃 5 gün önce
Muğlalı aslında sen çok ahlaklı birine benziyorsun ama senin arkadaşların körük üfürenlerden umarım karşına misk taşıyanlar da çıkar. (amin)
Dilara -
Dilara - 5 gün önce
instası var mı
Doğukan Kahya
Doğukan Kahya 5 gün önce
hahahah
Burak Öz
Burak Öz 5 gün önce
DİKKAT ÇEKMEK İÇİN YAPIYOR BU ÇOCUĞU TEDAVİ ETTİRMEK LAZIM.
Çilem Akkuş
Çilem Akkuş 5 gün önce
Saçmalık satanistligın bi düşünce sistemi vardır piercing takmakla satanistmi olur amk bununki dikkat çekmek
لا اله الا الله
لا اله الا الله 5 gün önce
Allah hidayet versin bu ergen vatandaşımıza
Süleyman Durdu
Süleyman Durdu 5 gün önce
Şu programı sunan doktor olduğunu iddia edenle o soytariyi ve beni aynı odaya kapatsalar sabaha kadar dinlene dinlene döverim
gül peri
gül peri 5 gün önce
Kendisini yaratani unutup kendisi yaptığı bir şeye tapmak Allah akıl fikir versin..
Kraliçe Korkusuz
Kraliçe Korkusuz 5 gün önce
Allah canını almasın dişine aliminyum folyo sarmış 🤣🤣🤣
Kraliçe Korkusuz
Kraliçe Korkusuz 5 gün önce
Yazık kız kıyamam hep boşluktan birde fakir 😆
Sibel Baş
Sibel Baş 5 gün önce
Adam folyolar düşecek diye rahat rahat konuşamıyor ya
Ytr Gky
Ytr Gky 5 gün önce
Kedi de yiyor mu ?
Ecem Nur Bekmez
Ecem Nur Bekmez 6 gün önce
Arkadaş ateist ama besmele çekince sevap işlendiğine inanıyo
talan talan
talan talan 6 gün önce
Ünlü olmak istiyor fakat kılık kıyafetinden başka hiçbir yeteneği kabiliyeti yok. Zengin olmak istiyor ama çalışmıyor nasıl olacak o iş
Sema Bulgurcu
Sema Bulgurcu 6 gün önce
Ben bu çocuğu çok sevdim. Umarım kalbi gibi doğru yolu bulur 🥺
Ayşegülll
Ayşegülll 6 gün önce
sunucuyu sevmedigimden bu programa hic bakmiyorum cidden niçin bu kadar iticisin yaa
youtube_FAIL
youtube_FAIL 6 gün önce
Al bismilah 🧠
Naz Şentürk
Naz Şentürk 6 gün önce
Ah be çocuk sen kendini arayıştasında haberin yok 😞
Hüseyin Değirmenci
Hüseyin Değirmenci 6 gün önce
Bi bok bildiği yok cocugun
Adnan Sen
Adnan Sen 6 gün önce
Bütçe lazım diyo şeytan bile aç amq
ALi Bey
ALi Bey 6 gün önce
Adada kendi kuralları Olcakmış Sansa stark Gibi Kuzey Bagımsız Kalacak :D
Badass Driver
Badass Driver 6 gün önce
Koni diyin a#na koyim
DeathRider97 MF
DeathRider97 MF 6 gün önce
Daha çocuk bu
sude nur özçelik
sude nur özçelik 6 gün önce
Allah ın dünyasında Allaha inan inamıyan - gerçekten sıkıntı var.
Dominic toretto
Dominic toretto 6 gün önce
Gerizekalı
Serdar Fil
Serdar Fil 6 gün önce
Kalibina bakk, hareketlere bak. Koniçiva daha normal geldi gözüme.
vaaaa dolandırıldık ya laaa
vaaaa dolandırıldık ya laaa 6 gün önce
Aslında piercingler ve o zincirler olmasa çok sevimli değil mi
Şeyda nur Şen
Şeyda nur Şen 6 gün önce
Daha konuşmayı kendini ifade etmeyi bile bilmiyorsun, bu kültürsüzlük bu bilgisizlik içinde nasıl şeytana inanıyorsun . Uçuk hayaller diyip ada satın almak ? Hatta buraya gelirken evlenecektim ama ailesi sıkıntı oldu 😁 hiç dikkat çekmiyorsun be çocuk
Şeyda nur Şen
Şeyda nur Şen 6 gün önce
İnsanlara besleme çektirip sevaba girdiğini söylüyor ama şeytana da inanıyor bu da ayrı bir ironi gerçekten. Rabbim akıl fikir versin
siyahbeyazkadın
siyahbeyazkadın 6 gün önce
Yaaaa dişe folyo sarmak nedir abii sjgskdsjsbsjxhsjshds
İbrahim
İbrahim 6 gün önce
Şu kırmızı tişörtlü neden karı gibi konuşuyor aq snsjsjjdksjd
asi asene
asi asene 6 gün önce
Zavalıcık kendini avutuyor ilgi çekmek peşinde baba hasdene götür bu garibani
Ayşen Bğr
Ayşen Bğr 6 gün önce
Bu kadar sacma bir insan görmedim
Yunus Kademlioglu
Yunus Kademlioglu 6 gün önce
Ergenlikten kalma farklılık duygusu geçer
umut karaca
umut karaca 7 gün önce
ezik bir çocuk yazık dikkat çekmek ıcın her seyı denemıs sonunda kaybolmuss.
EA
EA 7 gün önce
Hadfdasfggg yazık yaaaa
ebru gürel
ebru gürel 7 gün önce
Kendini de çözememiş bir birey. Sürekli yani yani yani piercing dövme diyor. Bir bilgisi yok hiç bir şey ile ilgili.
Enes
Enes 7 gün önce
Allah sizi ıslah etsin
Begüm Avcılar
Begüm Avcılar 7 gün önce
Tamamiyle ilgi çekmeye çalışan biri. Gotik nedir sorusuna bile cevap veremiyor. Hiçbir vizyonu yok. Amacı sadece dış görünüşüyle ilgi çekmek olmuş. Dişine alüminyum folyo sarmak nedir arkadaş? Yazık…
Yeni Hesap
Yeni Hesap 7 gün önce
Ya oğlan çok tatlı ben çok sevdim samimi ve çok tatlı hiç korkunç değil
seyma ozturk
seyma ozturk 7 gün önce
Yazık.kurtarın bu çocugu.vallahi yazık.
Z  kuşağı
Z kuşağı 7 gün önce
Müslumanlığa ters bişiy ama saygı duymak hem vicdanın hemde müslümanlık dininin söylediği bişiy o yüzden saygı duyalım lütfen hoşgörü herşeydir
Race Highlights | 2021 Hungarian Grand Prix
7:19
SU İÇME ŞEKİLLERİ😂 #shorts
0:12
Koray İzitaş
görünümler 1,1 Mn
Bodrum yangını sürüyor: "Burada savaş veriyoruz"
10:47
BBC News Türkçe
görünümler 131 B
Bir ATEİST'e Sorduk! (127.Bölüm)
35:27
İçindeki Sen
görünümler 16 B
ÇİFT CİNSİYETLİ BİREYE SORDUK ! (128.Bölüm)
24:21
Beynimiz bizi nasıl kandırıyor?
2:59:01
Üsküdar Üniversitesi
görünümler 1,4 Mn
Race Highlights | 2021 Hungarian Grand Prix
7:19
SU İÇME ŞEKİLLERİ😂 #shorts
0:12
Koray İzitaş
görünümler 1,1 Mn
Bodrum yangını sürüyor: "Burada savaş veriyoruz"
10:47
BBC News Türkçe
görünümler 131 B
Party Like A Queen! (Clash of Clans Official)
0:44
Clash of Clans
görünümler 11 Mn
ASTRO 아스트로 - After Midnight M/V
3:19
fantagio 판타지오
görünümler 8 Mn
Ağustos 2021 Genel Yorumları | Billur Tv
35:08