Türkiye - Galler Maç Sonu Canlı | Serdar Ali Çelikler & Ali Ece & Uğur K. & Yağız S. | Nakavt

  görünümler 467,043

VOLE

Aylar önce

Serdar Ali Çelikler, Ali Ece, Uğur Karakullukçu ve Yağız Sabuncuoğlu, GETİR'in sunduğu Nakavt Euro Özel programında TÜRKİYE - Galler maçı sonunu canlı yayında değerlendiriyor!




YORUMLAR
Gooooolll
Gooooolll 7 gün önce
2020 den bana hatıra bu program kalacak tşkler milli takım.... euro 2020 diyince bu programı izlerim aga 3 yorumcudan birer gol 3:0 çok iyi yaa
Murat Özen
Murat Özen Aylar önce
Serdar alinin girisi tez canli 🤮
Murat Özen
Murat Özen Aylar önce
Hadi gencler Alacatiya gelin 🌞🌞🌞
uğur boyacı
uğur boyacı Aylar önce
FUTBOLUN TERKETTİĞİ, ESKİ MODEL ŞENOL GÜNEŞ; PIRIL-PIRIL GENÇLERDEN OLUŞAN MİLLİ TAKIMI, BAŞTAN ÇIKARDI.. BU MİLLİ TAKIMI; ŞENOL GÜNEŞİN ELİNDEN KURTARMAYANLAR, VEBAL ALTINDA KALIR..😡😡😡😡
Nasir Ibrahimov
Nasir Ibrahimov Aylar önce
Kalede Altay olmalı idi
Berkin Şekerci
Berkin Şekerci Aylar önce
Hollanda maçında aşırı fazla övgü yapıldı halbu ki o maç çok iyi analiz edilmeliydi hollandaya karşı uzun süre kendi yarı alanında anlamsız kapndık iki tane arka arkaya gol yedik az kalsın yeniliyorduk.letonya maçı da trajediydi . Çok aşırı göklere çıkardık daha sonuç almadan.
Kemal Aslan
Kemal Aslan Aylar önce
Serdar ali çelikler - ali ece Türkiye'nin en iyi 2 spor yorumcusu, uğur karakullukçu için aynısını söyleyemiyeceğim.Salak salak yüz ifadeleri, taraflı yorumculuk,senin yaptığını bende yaparım uğur.
Levent Tokgoz
Levent Tokgoz Aylar önce
Yaaa takma sacla banda ıcı hastayım yaaa
Enes Kurtulan
Enes Kurtulan Aylar önce
Türkiye'yi artık gruptan alabilir miyiz? İyice göz zevkimizi bozdu da.
J Hh
J Hh Aylar önce
🤫🤫🤫
daniel
daniel Aylar önce
sadece topun peşinden koşuyorlar, taktikleri yok ve atak yapmıyorlar takım daha iyi yönetilebilirdi
Yaser Kökez
Yaser Kökez Aylar önce
Ali Ece Türkiye de yorumcuların kralı!
Gökhan Çankaya
Gökhan Çankaya Aylar önce
Baba büyüksün yakıyosun kral adamsın
abe
abe Aylar önce
🇹🇷
özcan
özcan Aylar önce
Abi Allah aşkına şu takımın başına sizin gibi bilgili biri geçsinde yüzümüz gülsün bir kere be...bu nedir be kardeşim yüzümüz hiç gülmeyecek mi bizim?
Mehmet 007
Mehmet 007 Aylar önce
Şenol güneş istifa etmedi bu yıl euro 2020'ye erken veda etti
Gök Börü
Gök Börü Aylar önce
🌺Allah daimi dostumuz olsun Allah'u Teala kalbimize nur yolu açsın amin 🌸
Sami Karaman
Sami Karaman Aylar önce
Dünyanın en iyi yorumcusu Serdar Ali çelikler yenilik ediyorum
Yusuf Surmelii
Yusuf Surmelii Aylar önce
Bizim hatay spor mili takımdan daha iyi cünkü servet düşmanı degil şenol hoca gibi para düşükünü degil
Nuri soydan
Nuri soydan Aylar önce
Severek izliyorum, severek ALİ ECE hariç cok kaliteli küfür ediyorum. İstanbul yalakalari sizi.
Uzay Uzay
Uzay Uzay Aylar önce
En iyi 3. Olup şampiyon oluyormuşuz. 😂🤪🤪
Cafer Bildik
Cafer Bildik Aylar önce
Tekrar tekrar izliyorum. Kafam atıyor tekrar izliyorum. Şimdi isviçre maçı var ister misiniz utanıp 5 atsın bizimkiler diyorum. Sonra hadi lan diyorum kendime
Deniz Derya
Deniz Derya Aylar önce
3 milyon nüfuslu Galler yeniliyorlar bizde 3 milyon lisanslı topçu var? Atın bunları Türkiye vatandaşlığından ciddi diyorum
Celal can Tas
Celal can Tas Aylar önce
Uğur karakullukçu torpilli felan herhal sedat peker açıklasın😉
Eraslan Ozkan
Eraslan Ozkan Aylar önce
2 haftaligina Baku -Çeşme uçuşları yasaklansın.
Suat Koca
Suat Koca Aylar önce
Altınordu takımını çıkar sahaya bunlar gibi ruhsuz oynamazlar
Ali Kadirov
Ali Kadirov Aylar önce
Şenol hoca parayı seviyor bence bir yerden transfer teklifi aldı kafası karışık
Cafer Bildik
Cafer Bildik Aylar önce
Oyuncuların yeteneğine lafım yok ama her yerde 2 ye 1 kaldık. Hep eksik kaldık
Cafer Bildik
Cafer Bildik Aylar önce
Ayrıca maçtan önce gallere banko 2 dünyada en çok oynanan bahis oldu. Yani bu bizim ile ilgili fikirleri anlatmak açısından yeterlidir.
Cafer Bildik
Cafer Bildik Aylar önce
Avrupayı öğrenmek istiyorsak TD lerimizi öncelikle avrupa standardına getirmemiz gerek. Alt yapıya değer vermeyen strateji üretemeyen adamın TD lükle ne alakası olabilir. Football Manager oynayan TD oluyor
Cansu Atik
Cansu Atik Aylar önce
Başlamadan biten ser Türkiye grup maçları ruh hiç yok hiiç
Tanrının kırbacı
Tanrının kırbacı Aylar önce
Elimize verdiler gardaşşşşş
Sir Tuğrul Güven
Sir Tuğrul Güven Aylar önce
Dinlemeyin bunu ligi geç başlatın ahahahaha :D
NightMare7K7
NightMare7K7 Aylar önce
Bu normal degil abi. Çocuklar antrenörsüz çıksa bu kadar kötü oynayamazlar. Bence çocukların zihnini çok yormuş Şenol güneş. Adamlar kitlenmiş resmen. Oldukları gibi değilde kendi istediği tarzda yönlendirmiş çocuları. Buda faciaya sebeb oldu. Adam yanından geçen topa müdahale etmiyor. Tüm Ramazan ayım boşa gitti sizin yüzünüzden. Hayatımda bu kadar sövdüğümü hatırlamam. Yeni küfürler keşfettim. İple çektiğimiz maçlara bak, yazık harbi yazık. Bide 3,2 euro alıyormuş. Ne yapacan 70 yaşından sonra o kadar parayı? Zaten bi ayağın mezarda kekeme Şenol.
Canaktas
Canaktas Aylar önce
Hedef londra değilmiş beyler bodrum’muş.
Hemid Hemidbeyli
Hemid Hemidbeyli Aylar önce
Maurinhonun bile sistemi calismiyor, Senol hoca hala 2008ci yil sistemi ile , taktigi ile takim yonetiyor(
Baris Gundogdu
Baris Gundogdu Aylar önce
Kuru eleştiri değilde biraz maçlardaki formasyonlar üzerinden animasyonlarla eksikleri hataları gösterseniz çalıştığınız belli olur ama sizde çalışmıyorsunuz maalesef. Footballmadesimple kanalındaki arkadaş gibi taktiksel analiz yaparsanız yorumlarınıza olansaygınlığın artacağından eminim ✌️
Yusuf Yusuf
Yusuf Yusuf Aylar önce
Kadroda Galatasarayda oynayan bir tane oyuncu bile yok durumu açıklamaya bu yeter aynısı fener ve Beşiktaş için geçerli takımı doldurmuşlar Laz.
güzel insan
güzel insan Aylar önce
yoruyon be ali
Ahmet Ağır
Ahmet Ağır Aylar önce
*Ali Ece ana avrat küfür etmemek için resmen iç dünyasında kendisiyle savaş veriyor*
Baris Gundogdu
Baris Gundogdu Aylar önce
Yozlaşma. Corruption. Türkiye’deki başarısızlıkların tamamının sorumlusu. Ekonomi, spor ve daha birçok alanda etkisini hissettiriyor utancını yaşattırıyor.
Ahmet Aybek
Ahmet Aybek Aylar önce
Artık bizim çocuklar periler 12 dev adam dönemi bitti gerçek yüzümüze tokat gibi çarptı
serhat dayı
serhat dayı Aylar önce
iç sesimiz oldunuz vallahi
Murat Efe
Murat Efe Aylar önce
ali ece antşpaaatik adam illaha yaygara ı herf
Lew Ashby
Lew Ashby Aylar önce
Lig 13 agustosta basliyo; gruptan cikarsak tatil yapamiycaz diye yenilmeye cikmis bizim oyuncular
uğur Kesmen
uğur Kesmen Aylar önce
Şenol Güneş sen sorumluysan istifa ederdin sen sorumlu falan değilsin göz boyama aldığın para zehir zıkkım olsun
uğur Kesmen
uğur Kesmen Aylar önce
Caner yap ortanııığğğğ hadiğğğğğ kurtarın beniğğğğğğ😂😂😂😂
Nihat Albay
Nihat Albay Aylar önce
SAÇ harika yorumcu cidden
Mvatsb Ak
Mvatsb Ak Aylar önce
Allah daimi dostumuz olsun Allah'u Teala kalbimize nur yolu açsın aminn 🍀
Fatih AKDENİZ
Fatih AKDENİZ Aylar önce
Serdar dursun ahı tuttu adamı hazırlık maçlarına bile çağırmadı
ibrahim öztürk
ibrahim öztürk Aylar önce
Ulan bi zevkimiz vardı onun da içine s.çtınız, şenol güneş 2002'de kalsaydın keşke. Bir de maç sonu kavga çıkardı Burak tüy dikti.
timur gülen
timur gülen Aylar önce
reklamlarda oynayacaklarına idman yapsalardı belki berabere kalırdık
Özgür Erdoğmuş
Özgür Erdoğmuş Aylar önce
Candaş yok amk şükür 😂
Cihan Erdil
Cihan Erdil Aylar önce
abi net bundan sonra fedarasyon başkanları ile kulup yöneticileri ile maytap geçmeye yönelik komedi programlarına çevirin formatı harbiden gülmekten yarıldım, sinirim kalmadı maçtan sonra :D
S S
S S Aylar önce
Ben İrfancani çok gayretli gördüm Burak kavgasında ne depar attı öyle.
Mert Teğiz
Mert Teğiz Aylar önce
arada geçen program logosu çok sık çıkıyor. dikkat bozuluyor...
Mr White
Mr White Aylar önce
Uğur karaçüllükçü
Hakan Salih
Hakan Salih Aylar önce
ya para aldın diye de hamburgeri övmezsin ya :)
Yunus Türkmen
Yunus Türkmen Aylar önce
En sevdiğim yorumcularin neredeyse hepsi burda güzel program
Bombacı Mülayim
Bombacı Mülayim Aylar önce
Bizde herkes kendini dev aynasında goruyor dünya futbolunda klup ve milli takımlar bazında biz kimiz ki? Bunlara kalsa kupaların gediklisi her turnuvaya katılan futbol ülkesiyiz sanıyolar..kendinizi kandırmayı bırakın..milli takım hedefi öncelikli her turnuvaya katılmak olmalı sonra yavaş yavaş yol almalıyız.klupler ise öncelik borçlarını azaltmalı, uluslararasi maçlarda fark yememeye bakmalı, onlarında öncelikli hedefi turnuvalara katılım ve topçu yetistirmek olmalı, başarı ise sonradan kendiliğinden gelecektir..Şenol Güneş ise adam gibi adamdır ona laf söyleyenler onu cekemeyenlerdir..milli takım gücü bu kadar gerekeni yaptı, moral bozmadan hedefimiz dünya kupası olmalı..
Gündem Özel Videolar
Gündem Özel Videolar Aylar önce
🌹 ❤ Allahım, Bizi, senin yolunda malıyla, canıyla, ilmiyle, her şeyiyle cihad eden; son nefesinde şehadet şerbeti içen kullarından eyle...💕.🤲 AminnnnN🥰🤲
Tolunay ÇƏTİN
Tolunay ÇƏTİN Aylar önce
Amin ponçik
Cafer Bildik
Cafer Bildik Aylar önce
Hem savunmada adamlardan eksiktik, hemde hücumda eksiktik. 3 oyuncu var ileri de 3 ünün de birbiriyle alakası yok. Hayatımda gördüğüm en saçma maçtı. Altınordu takımı çıksa şu takımdan iyi oynardı
okaka christon
okaka christon Aylar önce
Senol gunes ona buna öğüt verecegine takimi calistirsin
biraz eğlenelim
biraz eğlenelim Aylar önce
Yenilgilerin sonucu "ŞENOL GÜNEŞ AYRIL"
Unutulmuş Bir  Sünnet
Unutulmuş Bir Sünnet Aylar önce
Unutulmuş bir sünneti hatırlatana 100 şehit sevabı vardır. - Hz. Muhammed. 1- Sakalı bir tutam yapmak, 2- Bıyıkları kaşlar kadar uzatmak, 3- Yemeğe tuzla başlayıp, tuzla bitirmek, 4- Sofrada sirke bulundurmak, 5- Kaylule yapmak [öğleden önce az uyumak], 6- Teke riayet etmek [1, 3, 5, 7 gibi], 7- Müslümanın evine sağ ayakla girip, sol ayakla çıkmak. [Camiye de böyle girip çıkılır. Mubah olan yerlere sağ ayakla girilip sağ ayakla çıkılır. Tuvalete, sol ile girilip sağ ile çıkılır.], 8- Kesilen tırnak, saç ve çıkan dişleri gömmek, 9- Cuma günleri yeni ve temiz elbise giymek, 10- Yemeklerden önce ve sonra elleri yıkamak. [Yemekten önce yıkanan elleri kurulamamak sünnettir. Yemekten sonra yıkanınca kurulamakta mahzur yoktur.
mirza
mirza Aylar önce
90
Önder Doğan Demirkol
Önder Doğan Demirkol Aylar önce
Yorumlar mükemmel; yalnız son andaki hareketler çok yakışıksız. Ali Ece ve Serdar Ali artık olgun yorumcular olarak övünürken Uğur Karakullukçu kibarca ell sallıyor fakat siz kıtlıktan çıkmış gibi bir an önce götürme peşindesiniz! 10 saniye daha sabır yok mu be arkadaş? Bir de o poşet karıştırma sesi yok mu!!! Nilletin canı burnunda, üstüne berbat futbolla gelen mağlubiyet ve sizin bu sabır denen şey nedir bilmeyen ergenvari hareketler! Halkın herhangi bir "sponsoru" olmadığını da ekleyeyim!
secular Tim
secular Tim Aylar önce
lan bu serdar ali kadar antipatik birini görmedim
Cafer Bildik
Cafer Bildik Aylar önce
Şenol güneş ve mustafa denizli ikilisi 30 senedir izlerim bekle at bir tane kurtar futbol anlayışından usandık. Bu nasıl bir taktik anlayışı. Hücum oynaması gereken takım tek forvet çıkar mı yahu.
Bahadır Aladağ
Bahadır Aladağ Aylar önce
Ali Ece ile Serdar Ali Çelikler hep birlikte yapsınlar programları.. 😊
Salih Durmuş
Salih Durmuş Aylar önce
ali ece en son kelken böyle sinirlenmişti :d
Byscorpio
Byscorpio Aylar önce
Bayram Bektaş hakikaten kim ya ne başarısı var kim seçmiş onu oraya teknik taktik bilgisi nedir abi yazıklar olsun rezil ettiniz ülkemizi yazıklar olsun.(aynı şeyi yaparak farklı sonuçlar bekleyenler sadece aptallardır.)
Kayhan Teker
Kayhan Teker Aylar önce
Milliler ÜFLEDİLER SÖNDÜM şarkısının klibinde oynasınlar
Ugur Sakat
Ugur Sakat Aylar önce
Uğur abi iyi diyorsun da biz bir şey beklenmedik ki 13 yıldır görmediğimiz ruhu görmek istedik o kadar...
Savior Roivas
Savior Roivas Aylar önce
İlk okul çocuğuna desek ki; karşı takımın stoperi sürekli olarak hücuma destek veriyor. 90 dakika boyunca kendi yarı sahasından daha fazla bizim yarı sahamızda durdu. Bunu engellemek için ne yaparız? Çocuk cevap verir der ki hücuma bir oyuncu alırım, ileri de top tutarım. Rahatsız ederim çıkamaz... İtalya maçında 93 dakika adam izledi de bunu yapmadı. Sol bek sakatlandı. Adam Rıdvanı oyuna sokmadı da sağ bek aldı yerine. Keremi inatla oynatmadı. Dikine oynayan en iyi oyuncumuzu. Maç kopmasına rağmen oss oynayacak irfanı almadı. Sol açık adamı os oynattı. Stoperi orta sahaya çekti de yenilirken inatla yine keremi almadı. Dikine gidemeyen Burak oynadı da dikine dikine giden Halil oyuna 15 dakika kala girdi. İtalya maçında Halil dayanamadı top gelmeyince almaya kendi gelip kart gördü. Ali abi yapma daha ne kredisi Allah aşkına. Serdar abi haklı gelmesin bu adam Azerbaycan da kalsın. Yazık ya. Ne umutlar ile bekledik. Kaç yılda bir olan turnuva. Tek eğlencemiz tek ortak noktamız milli takımdı. Elimizden onu da aldı. Utanmadan takım hazır değil diyebildi. Madem hazır değil niye oynattın diyen olmadı. Yazık...
Savior Roivas
Savior Roivas Aylar önce
@özcan ihtimal dahi vermem ama prim konusu kafa kurcalıyor. İtalya maçı yedek kadrosunda 2 tane kaleci var. 18 kişilik kadroda toplam 3 kaleci. Kerem yedeklerde bile yok! FM de yapsan kovarlar. Bu hocayla bu şekilde de tarihe geçmiş olduk.
özcan
özcan Aylar önce
Reis satmış olabilirlermi maçı, bilerek yenilme, şike vs?
Hüseyin Zeren
Hüseyin Zeren Aylar önce
İlk maçta kaleciye geri paslar tehlike yarattı ben gördüm Milyon euroluk futbolcular göremedi hala geri pas yaıyorlar
Murat Bilgen
Murat Bilgen Aylar önce
Balık bastan kokar, her yerden lağım fiskiriyor malısef her konuda tam bir rezalet yasıyoruz! Neyse dış güçler bizi kıskanıyor ondan böyle oldu!
Yavuz Ersöz
Yavuz Ersöz Aylar önce
Voleybolda harikalar yaratıyoruz, Basketbolda Avrupa şampiyonluklarını alıyoruz, atletizmde rekorlara imza atıyoruz, jimnastikte dünyaya takla attırıyoruz, bu kadar sevgiye, bu kadar ilgiye, bu kadar bütçeye rağmen futbolda sürekli hayal kırıklığı yaşıyoruz. Gerçeği kabul edelim: Biz bu işi beceremiyoruz. Bunu Bir yorumcu yazmış ve bunun gibi düşünen azınlıkta olsa var hep söylüyorum bu ülkenin kaderi futbol değil başarılı olduğumuz şeylere yönelim ve üzülmeyelim sevinelim
berat aktaş
berat aktaş Aylar önce
Serdar Ali Ece uğur çok güzel tespitler gerçekten senoldan fazla analiz etmişsiniz ülke futbolu kötü yönetiliyor kabul edelim niye baskette voleybolda iyiz çünkü iyi yönetiliyor
SAİD DÜLGER
SAİD DÜLGER Aylar önce
Ali ece keşke milli takımın teknik sorumlusu olsan bu hallere düşmezdik.
Bünyamin Çoşkun
Bünyamin Çoşkun Aylar önce
Serdar dursun 29 gol attı milli takıma alınmadı Allah aşkına buraktan başka forvet var mı? adam yalvarıyor milli takıma Alın diye
Bünyamin Çoşkun
Bünyamin Çoşkun Aylar önce
Birde bu adamlara 10 milliom Euro para verdik bu ülkenin yarısı 2500 lirayla geçinmeye çalışıyoruz
kopukuçurtma
kopukuçurtma Aylar önce
Durun yaa daha yusuf yazıcı kuymak yiyecek ne gol atması
kopukuçurtma
kopukuçurtma Aylar önce
Kuymak yemeden gol atamaz o
Alcazar Gr.
Alcazar Gr. Aylar önce
Menol filozof len amk ...
cooxn cooxn
cooxn cooxn Aylar önce
yeni milli takım antrenörü tavsiyelerinizi alalım
naked soul
naked soul Aylar önce
Merih kendi kalesine attığı an turnuvayı kafada bitirdik.. Böyle olcaksa biz sahaya adam çıkartmayalım bizi de boşuna umutlandırmayın.. Milli takım çocuk parkı değil, burda küstüm oynamıycam diye bir şey YOK
murat köse
murat köse Aylar önce
Serdar alinin bilerek oynamadı diye kıllandım ama ismini söylemek istemiyorum dedigi kişi ozan tufan
ali yenmez
ali yenmez Aylar önce
EURO 2020 DEN ELENDİK AMA DAHA KÖTÜSÜ LİDER OLDUĞUMUZ DÜNYA KUPASI ELEME GRUBU DA TEHLİKEDE. A MİLLİ TAKIMIMIZ LETONYA MAÇIYLA DÜŞÜŞE GEÇTİ. BU SONUÇLAR ONU GÖSTERİYOR UMARIM BU PERFORMANS DÜŞÜŞÜ GEÇİCİDİR.
melike
melike Aylar önce
VE UEFA KUPASINA İLK VEDA EDEN TAKIM TÜRKİYE TEBRİKLER BİZİM REZİLLER
melike
melike Aylar önce
şu kadroya bak ya resmen inatlaşıyor altayı çıkarmamak için
melike
melike Aylar önce
burak maçta oynamaya değil kavga etmeye gelmiş
melike
melike Aylar önce
son 8 dk irfanı alması ayrı mükemmeldi
Sultan Ahmet
Sultan Ahmet Aylar önce
Roportaj Adam
ozer x x
ozer x x Aylar önce
Ali Ece 😂🤣😂😂😂😂 haklı ama 21.59
irfan değirmenci
irfan değirmenci Aylar önce
Hemen koş fener hakanı cengizi al kenan var aman kaçırmayın hatta merihi falan alın sonra elinizde patlar başlarsınız burdan bunları kim aldı diye yalamaya.
irfan değirmenci
irfan değirmenci Aylar önce
Türkiye bu turnuvadaki hiç bir takımı yenemez isterse en kral hocayı getirsin.Bu oyuncular beş kuruş etmez grup maçlarında dolaplar döndü atılan gollere bakın hep şansa.
Rafet Çalık
Rafet Çalık Aylar önce
kesinlikle katılıyorum devir değişti at topu koş peşinden bitti sistem lazım plan lazım bizim adamlar arkasına rakibi alıyor bekliyor sabit yerinde top gelsin böyle iş bitti yer değişcen atıcan kaçıcan gezicen arıcan plan olucak
Useful Things Channel
Useful Things Channel Aylar önce
Senol Güneş baktikı oyuncalar avrupanin farkli takimlarinda oynuyor ikisi takimini şampiyon yapmiş ooo bizim takim çok iyi analize kondisyona hazırliğa hiç gerek yok takım çok iyi mantiğiyla şampiyonaya gelmiş ,mücadele etmeden hazirlik yapmadan maçın kazanılamiyacığinı ikinci maçta anladı.
mavkav
mavkav Aylar önce
S.A.Ç : 2002 de bu kadar taktiksel oyun yoktu diyo , R. Baggio belgeselinde italyan teknik direktör Saggi ilk maçları irlanda için 2 ay 30 dan fazla taktik çalıştık diyo. Sene 94. S.A.Ç doğaçlama biraz sende çalış canım abim benim.
Gokhan Tosun
Gokhan Tosun Aylar önce
Aykut kocaman olsa nu gruptan çıkardık o derece eminim.en azından her maca 1 planla cikiyo belli 1 sistemi var ki feneri yarı final oynattı uefa da. Oynattığı her takım da belli sistemi var oynatuo. Yillarin hoca si şenol güneş çok yaslanmissin korkaklasmssn
Burak Bulut & Kurtuluş Kuş - Nabız
3:19
netd müzik
görünümler 18 Mn
MAÇ ÖZETİ: Gençlerbirliği 0-4 Fenerbahçe
11:22
Fenerbahçe SK
görünümler 1,2 Mn
Burak Bulut & Kurtuluş Kuş - Nabız
3:19
netd müzik
görünümler 18 Mn
MAÇ ÖZETİ: Gençlerbirliği 0-4 Fenerbahçe
11:22
Fenerbahçe SK
görünümler 1,2 Mn
YKS Sonuçları Açıklandı
0:16
Gri Koç
görünümler 202 B
MAÇ ÖZETİ: Fenerbahçe 2-2 PEC Zwolle
8:07
Fenerbahçe SK
görünümler 459 B
BTS - Dynamite in the Live Lounge
3:36
BBC Radio 1
görünümler 6 Mn