Seni Kalbime Sakladım | 7. Bölüm Fragman (Final)

  görünümler 1,019,779

Seni Kalbime Sakladım

Seni Kalbime Sakladım

Aylar önce

“Benimle evlenir misin?” 💛
"Seni Kalbime Sakladım" final fragmanı yayında!
final bölümüyle Perşembe akşamı 20.00’de @TRT 1 'de!
Fragmanların tamamı için tıklayın: bit.ly/SeniKalbimeSakladimFra...
Seni Kalbime Sakladım Resmi Instagram Sayfası: senikalbimesakl...
Seni Kalbime Sakladım Resmi Instagram Sayfası: senikalbimesakla...
Seni Kalbime Sakladım Resmi Twitter Sayfası: kalbimesakladim
Seni Kalbime Sakladım Resmi TRpost Kanalı: bit.ly/SeniKalbimeSakladimYou...
-------------------------------------------
TRT1 Resmi Facebook Sayfası: TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası: trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası: trt1
TRT1 Resmi TRpost Kanalı: trpost.net

YORUMLAR: 2 603
Medine Ağaç
Medine Ağaç Aylar önce
Sosyal medyası düzgün yönetilseydi bu dizi bitmezdi😡
LEAGUA QUATRA
LEAGUA QUATRA Aylar önce
Haklısın 😡😡😡😡
Nilesh Jaiswar
Nilesh Jaiswar Aylar önce
@Mustafa Erdoğan hi nahi aa rha h hai bro se baat kiya aur ek baat kar sakte hain to nhi rha h kya pata nhi ho
Mehtap Metin
Mehtap Metin Aylar önce
Neden güzel edepli diziler kalkıyor yayından
Atalay Gümüş
Atalay Gümüş Aylar önce
@Hikmət Zülfüqarov onlarda bitecek merak etme. Kara Tahta nın yaz sonu biteceği konuşuluyor. Ama reyting değil, dizinin konusu gereği. Diğeri zaten yaz dizisi. Trt nin asıl dizilerinin yeni sezonları başlayacak. O yüzden
Atalay Gümüş
Atalay Gümüş Aylar önce
@Mustafa Erdoğan bu trt dizisi değil zaten. Trt sadece yayıncı kanal. Hala öğrenemediniz şunu.
Nevin Erge
Nevin Erge Aylar önce
Ahlaksızlığı özendiren lise dizileri yayında varken böylesine hoş bir dizinin kaldırılması ne üzücü
Ahmed Emre Özgedik
Ahmed Emre Özgedik Aylar önce
Söylediğimiz ya da düşündüğümüz hiçbir şey, bu sonucu değiştirmiyor. Kaliteli Türk dizilerinin kaderi böyle.
zwe fd
zwe fd Aylar önce
kaliteli türk dizisi mi kim kaliteli söylim ezel mesela git bak her ayrıntıyı her sahne özel olarak çekiliyo gelmiş senarist diyo ki hadi biz kız bi erkek okey mi okeyyyyy tamam simdi asık olsunlar nası yani daha tanıusmadılar o zaman sevgili numarası yapsınlar zamanla asık olurlar ldfşslidfşdifşdş tüm senaryo buydu evet burdan bakınca cidden kaliteli
Ali Gülseren
Ali Gülseren Aylar önce
Yaz ayı 7 hafta mi? Yaz dizisi bile olsa en az 13 bölümü hak ediyor. Yakışmadı TRT! Biz hiç final yazısını görmemiş gibi yaparız yeniden çekin devam edin!!!!
Maviş
Maviş Aylar önce
Böylesi güzel bir dizi nasıl biter ya yazık oldu perşembeyi iple çekiyodummm :(
🧸Rose♡
🧸Rose♡ Aylar önce
Final olmayi haketmeyen bir dizi!💔😓 ~ Final yazisi gorünce içim bir ürpedi...keşke sonümüz boyle olmasaydi çok yazik oldu bu diziye gerçekten her hafta severek izlediğim bir diziydi boyle olmasini hiç beklemiyordüm😔 Saçma sapan diziler hala devam ediyorlar 3-4 sezonlar yapiyorlar siz final diyorsünüz yemin ederim yazik oldu tüm oyüncülara ve bu güzel diziye ne diyeceğim bilmiyorüm!💔😭~
Goki-2020
Goki-2020 Aylar önce
Aynen öyle valla ...aile ile izlenecek sicak bir diziydi yazik oldu ...bizim millet dizide anlamiyor.....
Sun☀️#seversinfinalyapmasin
Sun☀️#seversinfinalyapmasin Aylar önce
Aynen keske trt kara tahta'ya verdigi sansi bu diziye'de verseydi
Zeynep Güven 💕
Zeynep Güven 💕 Aylar önce
Kesinlikle
Xadicha Shamsiddin
Xadicha Shamsiddin Aylar önce
Evet ya
SAKIN PROFİLİME BAKMA!
SAKIN PROFİLİME BAKMA! Aylar önce
*Sakın Oynatma Listeme Bakma*
Ali Çetin Türkmen
Ali Çetin Türkmen Aylar önce
bir diziyi daha evlerinde reyting cihazı kurulan azınlığın keyfine kurban ettiniz tebrikler
Elif Kocer
Elif Kocer Aylar önce
Coook yazık gerçekten!!! Böyle güzel bir Dizi'yi nasıl Final yaparsınız???
А. Ф.
А. Ф. Aylar önce
Çocuklarla beraber izlediğimiz tek diziydi, kadroda çok güzledi.Sevda hanımıda ayrıca severiz.Diziye tam alıştık ama final oluyor, üzüldük.
Semra Güngör
Semra Güngör Aylar önce
Yazıklar olsun BU GUZEL DİZİMİZİ FİNAL YAPANLARA😥😥
Kader Çelik
Kader Çelik Aylar önce
Yok artık bitti mi final mi hiç yapmasalardı onca paraya eziyete bile değmezdi bu ne ya insanları bağlayıp salıyorlar ya Dizi,de emeği geçen tüm sanatçıları Tebrik ediyorum Yönetmenler Hariç Çünkü bu kadar çabuk bitmemeliydi.
Mehtap Arslan
Mehtap Arslan Aylar önce
Hayatımda ilk defa final veren bir dizi için bu kadar üzüldüm gerçekten yazık oldu 😞
Sevda Atasoy
Sevda Atasoy Aylar önce
yazık ya abuk zubuk diziler yıllarca devam ediyor, bu diziyi severek izliyırdum hiçbi dizinin fragmanını acıp acıp bakmamkştım, final gerekçesi izlenmeme olması mümkün değil. final sebebini izleyicilere acıklamaları gerek
Rosmelys Morales
Rosmelys Morales Aylar önce
No deberia terminar esta dizi. Es muy linda y la quimica entre los protagonistas es genial ☹💔💔💔
Yiğit 'in Ela sevgisi🌞#gitti
Yiğit 'in Ela sevgisi🌞#gitti Aylar önce
Final yazısını görünce ağlama isteyi geldi bu dizi finali hakk etmiyordu çok üzüldüm hakiketen 😭💔
zwe fd
zwe fd Aylar önce
senarist diyo ki hadi biz kız bi erkek okey mi okeyyyyy tamam simdi asık olsunlar nası yani daha tanıusmadılar o zaman sevgili numarası yapsınlar zamanla asık olurlar ldfşslidfşdifşdş tüm senaryo buydu evet burdan bakınca cidden aglıcam
omer mert can
omer mert can Aylar önce
Aynen knk bende oyle
recep topal
recep topal Aylar önce
Aglama dayanamam.aglama
SAKIN PROFİLİME BAKMA!
SAKIN PROFİLİME BAKMA! Aylar önce
*Sakın Oynatma Listeme Bakma*
OsmaNTürk
OsmaNTürk Aylar önce
Yazık oldu..TRT'nin düşük reytingli bir çok dizileri hala devam ediyorken.neden aynı durum bu entrikasiz,sicak dizi için geçerli olmadi.
Natsofii García
Natsofii García Aylar önce
Es una pena como manejaron está serie, tenían una buena historia, un excelente elenco y no lo aprovecharon ni siquiera para finalizar la historia lo hicieron como se debe, creo de las que iniciaron este verano está si valía la pena intentar seguirla
HDK Gaming
HDK Gaming Aylar önce
Si es verdad me gusta mucho
Ceren🌸
Ceren🌸 Aylar önce
Keşke ikisinin başrol olduğu bir kış dizisi olsaydı böyle çabuk bitmezdi..
zwe fd
zwe fd Aylar önce
asma konaklı holdingli sana katılıyorum
Selda Kara
Selda Kara Aylar önce
anlamıyorum çok izlenen aile dizileri neden erken final yapar illa filmde zina entrika hırsızlık cinayet mi olmalı..bu dizleri çocuklarımızda izliyor yeter bıktık artık...rturk neden aile yapısına uygun filmlerin kalkmasına ses etmiyor...tv de tek baktigim diziydi YAZIK oldu
Buse Tekin
Buse Tekin Aylar önce
Fragman süper ama final olması gerçekten üzücü. Böyle güzel bir dizi final olmayı haketmiyordu ve keşke bitmeseydi!!!
Halil Bayram
Halil Bayram Aylar önce
@Hakan Ercan doğru söylüyorsun knk
Hakan Ercan
Hakan Ercan Aylar önce
Amk her diziyede aynı yorumu yapıyor millet
Svg Brk
Svg Brk Aylar önce
@SAKIN PROFİLİME BAKMA! .
Svg Brk
Svg Brk Aylar önce
Yorumları cokertelim ki yayında kalsin diziz
SAKIN PROFİLİME BAKMA!
SAKIN PROFİLİME BAKMA! Aylar önce
*Sakın Oynatma Listeme Bakma*
Marija Maksimovic
Marija Maksimovic Aylar önce
Yazın en iyi dizisi bittiğine inanamıyorum 😥😢😥😢
zwe fd
zwe fd Aylar önce
bende aağğğğ
savasciruh
savasciruh Aylar önce
Hem oyunculara hem çekime hem senaryoya bayılıyorduk. Gerçekhiten yaz sezonundaki tüm dizileriniz birleşse bu dizi etmezken bunu neden yapıyorsun Trt?
mehmet karaman
mehmet karaman Aylar önce
Bu kadar dogru yorum yapan Bir izleyici kitlesini gören BAŞKA KANAL VE BAŞKA YAPIM ŞİRKETLERİ bu güzel diziyi inşallah devam ettirebilirlerse ÇOK KAZANÇLI ÇIKARLAR
Mehmet Emin
Mehmet Emin Aylar önce
Keşke bitmeseydi ..... Bütün bölümlerini severek izlediğim tek diziydi ❤️❤️❤️❤️❤️
Sevinç Osman
Sevinç Osman Aylar önce
Çok severek izledim bu "tatlı " romantik komedi dizi, finali hiç haketmedi. Diğer kötü ahlak içerikli, entrika dolu, ... diziler 100 bölümü geçerken, bu diziyi insanlara neşe kattığı için final yaptılar herhalde. Dizinin yapımını keşke başka kanal alsaydı. Oyuncular hepsi çok tatlı, başarılar dilerim. Isveçten selamlar
Fırat Dağlı
Fırat Dağlı Aylar önce
Ne gerek vardı şimdi finale izlenmesi reytingleri düşüşte değildi gayet yüksek izleyicisi vardı
Samet
Samet Aylar önce
Keşke finale girmese dünyanın en güzel filmi
Elif Nur Topraklık
Elif Nur Topraklık Aylar önce
Ülke genelinde bukadar stresli günler yasarken bu diziyi izlemek beni mutlu ediyordu final yazisinda görünce cok üzüldüm keske böyle olmasaydı
Eser Abik
Eser Abik Aylar önce
O kadar gereksiz dizi varken böyle güzelim diziyi final yaptırdınız ya başta katmayın kardeşim insanın piskolojisini bozuyorsunuz dizi acık sacık deil gayet güzel aile dizisi ondan dolayımı final yapıyor pes artık siz yapımcılara
Sıla
Sıla Aylar önce
Ya böyle mükemmel iki oyuncu ve güzel bir hikaye bitmemeliydi. Saçma sapan o kadar dizi varken niye bu dizi final oluyor 🤬
Kübra
Kübra Aylar önce
Yani o kadar izlenmeyen dizi varken bu diziyi neden sebepsizce final yapıyorsunuz anlamiyorum. Çok severek izliyorduk, ahlak dışı şeylerde yoktu.. Kısaca HAKETMEDİ
MELİKE GÜVEN
MELİKE GÜVEN Aylar önce
Her şeyde bir hayır vardır. Belki devam etse senaryo bulamayıp sallıcaklardı. sevmeden izlemek yerine severek bitirmeyi tercih ederim. Ama bende üzüldüm.
Gul Donmez
Gul Donmez Aylar önce
Bencede çok güzel bir diziydi final yapmışlar bir çok ahlaksız filmler var hale oynuyor HİÇ HAKETMEDİ
Necibe Sen
Necibe Sen Aylar önce
Dogrusu Bende anlamadim cünkü trt de hep kaliteli diziler oluyor yazik oldu
neşe Erkaya
neşe Erkaya Aylar önce
kpss kamu personeli seçme sınavı.Devlette memur olarak çalışabilmek için başarılı olmanın gerektiği sınav.
Rana
Rana Aylar önce
@Ayşe kpss nedir?
Selin Kaya
Selin Kaya Aylar önce
Saçma sapan diziler reyting yaparken böyle hoş bi dizinin harcanması...
Vanessa Franco
Vanessa Franco Aylar önce
Infelizmente a série está sendo cancelada! Série muito boa!@😔😔😔😡
Yağmur Erman
Yağmur Erman Aylar önce
reytingler de harika anlamıyorum arkadaş nasıl final yapabiliyor elimde olsa seti basıp bu dizi final olamaz diyeceğim 😁
CEM
CEM Aylar önce
Reytingler iyi değil bu da şaşırtıcı değil hatalar çok seyirciyi dinleyen yok
Emriye Yalcin
Emriye Yalcin Aylar önce
Ayyy ne güzel bi dizi yakaladım derken hemen final yapıyorlar çok üzüldüm
Yasemin
Yasemin Aylar önce
onca final yapması gereken dizi varken neden bu güzel ve saf temiz duygular la sevenleri ekran karşısına çeken diziyi final yaptılar çok üzgünüm 😔😔
Halime Demirci
Halime Demirci Aylar önce
Mesela arka sokaklar kimbilir hangi bölüm çok saçma final yapmaları mis gibi izliyoz😔😪☹😩😞
ege
ege Aylar önce
Bu dizi boştu klasik yaz dizisi
Yağmur Koçyiğit
Yağmur Koçyiğit Aylar önce
Ayn🥺😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Güney Erçik
Güney Erçik Aylar önce
Ağliyecemmm 🙁
laskin riubn
laskin riubn Aylar önce
Bizde ailece severek izliyoruz final olması çok üzdü .
Aynur coşkun
Aynur coşkun Aylar önce
Yaşasınn sonunda çıldırıyorum şuan Sevincimden 🤗❤️💜 sonsuza kadar ZEYMER 💜❤️😘 yarını heyecanla bekliyorum peki sizz? 😊
꧁ Sevda Şirinova ꧂
꧁ Sevda Şirinova ꧂ Aylar önce
Bitməsini istəmədik, Amma gözəl sonluqla bitdi.😍 Kaş ki, həyatda da hər bir işin sonluğu belə gözəl ola 🙏🏻
Alime Kara
Alime Kara Aylar önce
Kaliteli dizilerin hemen final yapması , Saçma sapan dizilerin iki sezon devam etmesi ... 👎👎👎
♡︎Jennierub𝗒𝗃𝖺𝗇𝖾♡︎
♡︎Jennierub𝗒𝗃𝖺𝗇𝖾♡︎ Aylar önce
Bu dizi finali hak etmedi gerçekten Allah'tan final olmasın dedik ama hep istemediğim şeyler başıma geliyo 😓
Enes Gok
Enes Gok Aylar önce
Neden final oluyo biliyomusunuz
SAKIN PROFİLİME BAKMA!
SAKIN PROFİLİME BAKMA! Aylar önce
*Sakın Oynatma Listeme Bakma*
Osman Ünal
Osman Ünal Aylar önce
Aglamayin gençler yeni projeler çıkartırlar. Siz uzulmeyesiniz diye. Her başlangıcın sonu vardır. Bu ve diğer dizilerde olduğu gibi
zwe fd
zwe fd Aylar önce
tamam amca üzülmüyorum artık sagol
Ali Gülseren
Ali Gülseren Aylar önce
Final yapmadan bari direk yayından kaldirsaydiniz seyirciye hiçbir açıklama yapmadığınız gibi seyircinin isteklerini de göz ardı ettiniz. Hala Balkan Ninnisi muhteşem eşleşme Kara tahta devam ediyor ki reytingleri 1 lerde. İki milyon izlenmiş TRpost da!!!
OYUN GAMING
OYUN GAMING Aylar önce
Çok severek izlediğim filmdi ama bitmesine çok üzüldüm keşke bitirmesiniz.
Rvve Duio
Rvve Duio Aylar önce
Her bölümünü sabırsızlıkla beklediğim diziydi çok üzüldüm bitmesine
Bartın'lı Eser
Bartın'lı Eser Aylar önce
Yine aynı senaryo gerçekleşir ve ailecek keyifle izlenebilen güzelim bir dizi daha erkenden bitirilir.. Bu güzelim dizinin bitirilmesinde emeği geçen herkesi Allah bildiği gibi yapsın, daha diyecek söz bulamıyorum..
İbrahim Biçer
İbrahim Biçer Aylar önce
Aynen kardesim
MmM
MmM Aylar önce
@SAKIN PROFİLİME BAKMA! koyun can derdinde kasap et derdinde.GERİZEKALİ
SAKIN PROFİLİME BAKMA!
SAKIN PROFİLİME BAKMA! Aylar önce
*Sakın Oynatma Listeme Bakma*
Mrv
Mrv Aylar önce
Ay el birliği ile içine ettiniz final yaptınız güzelim diziyi 🤬
Recep Ergunduz
Recep Ergunduz Aylar önce
TRT ve Çalışanları Sanırım Halk Neyi Çok İzlerse Onu Bitirmeye Meraklılar , Artık Neye Dayanarak veya Hangi Sebeble Yapıyorsanız İnşallah Aklımdaki Düşünceler Yüzünden Değildir .
aliye yolveren
aliye yolveren Aylar önce
Bu kadar güzel bi dizi neden final yapıyor ki saçmalık. TRT gerçekten gereksiz durumlar yapıyorsun
Duwi Lestari
Duwi Lestari Aylar önce
Sayang sekali ...film yg bagus dan pemain yg keren kenapa cepat berakhir ...malah film yg bnyk intrik malah panjang serinya ...sungguh kecewa
Yusuf Doğru
Yusuf Doğru Aylar önce
Gelen bildirimde FİNAL Yazısını görünce Kalbim çarpıntı Yaptı Resmen , Keşke Erken Ayrılmasaydık ama Demekki her güzel şeyin bir sonu varmış :/
kum saati
kum saati Aylar önce
Benim de
TurkTR
TurkTR Aylar önce
Off dizinin ilk sahnesinn güzelliği hala aklimda, neden finalsin nedeeeenn😓😓 finali asla haketmiyordu asla. Hiç bir başrolü bu kadar yakistirmamistim,(ki oyuncuları tek tek anlatmaya satırlar yetmez)tadına doyamadan bitiriyorsunuz diziyi..
Lua Luna
Lua Luna Aylar önce
Que pena que finalizen la serie ya, era una serie entretenida que hace pasar un buen rato y que tenia tema para mas capitulos, no puedo entender que criterios pueden seguir para dejar una serie a medias, hay series que vales mucho menos, los rantings?' hay series que tienen rantings mas bajos y siguen. Dan ganas de no ver series nuevas y ir a ver series ya acabadas que se sepa que acabaron cuando tocaban,para asi no quedar a medias
Aysun Bayranova
Aysun Bayranova Aylar önce
Böyle güzel dizileri çabuk bitiriyorsunuz hemde bu kadar izlenmesi varken bu kadar çabuk biticekdise neden çekiyosunuz anlamıyorum sinir oluyorum böyle olunca
Ege Uras
Ege Uras Aylar önce
Arkadaşlar TRT ye arayarak kara tahtanın final olmamasını sağlayan seyirci sayısı bizim üçte birimiz kadar bile değil kanalı mesaj twit yağmuruna tutalım iptal etsin finali yayınlamasın bir şansı çoktan hakettik sezon finali der gün değişikliğine gider bu neyin inadı milyonlarca izleyiciye büyük saygısızlık bu kadar reytingi düşük dizi varken ayıp ya ayıp
Can Geyik
Can Geyik Aylar önce
Kanka yapalım yapalım
Dilek Erim
Dilek Erim Aylar önce
Bitmesi çok savma üzücü izliyoruz severek bitirmeyin
Nefise Özcan
Nefise Özcan Aylar önce
Finali görünce şok oldum. Her dizisi uzun soluklu olan trt1 neden hemen bu diziyi bitirdi anlamadım. Hiç hak etmedi. Üzücü
erhan by
erhan by Aylar önce
Sinir kirizi geçiriyorum ne finali ya dizi daha yeni başlamıştı
Enes Er
Enes Er Aylar önce
Böyle bi diziyi bu kadar kısa sürede final yapmanız çok üzücü en sevdiğim dizilerden biriydi aşırı güzeldi hüzün aşk kardeşlik komedi herşey vardı
kadir&melisa😍😢
kadir&melisa😍😢 Aylar önce
O kadar ısrara rağmen yinede final seyirci o kadar dedi istedi final olmasın diye yinede bir umut bekledim final olmaz diye 😧
GULER ARZİMANOVA
GULER ARZİMANOVA Aylar önce
Trt1de hala bu kadar sevilerek izlenen film olmamisdi.......... Haksizlik😳😒
Ömer erdoğan
Ömer erdoğan Aylar önce
Finali hak etmedi hep izlerdim canım sıkılmadan her şeyi mahvediyorsunuz allahın belaları ...final geri alınsın #senikalbimesakladım..😣😏😏😏
Sevgili Ailem
Sevgili Ailem Aylar önce
TRT'nin İzlediğim tek dizisine final yaptırmak çok komik ve üzücü
Zeynep HERDEM
Zeynep HERDEM Aylar önce
Ya böyle bir diziyi nasıl final edebilirsiniz!!! Devam etmemesi gereken diziler varken
Hediye Yavuz
Hediye Yavuz Aylar önce
Bitirmeyin şu dizimizi dedik dinleyen yok yazık ettiniz güzelim diziye
laskin riubn
laskin riubn Aylar önce
daha diyecek söz bulamıyorum..
ozlem deg
ozlem deg Aylar önce
Şöyle iki gülüp neşelenmeyelim, hemen final yapın. Herşey reyting olsun
Tugce
Tugce Aylar önce
Bu kadar çok izleneni olan Bi dizi neden final yapıyor ki ahlak dışı şeyler kavga dövüş olsa final olmazdı ama dimi
a a
a a Aylar önce
Final olmayı hak etmeyen ailecek izlenilebilen seviyeli yaz dizisi idi 😞degerli oyuncularına ve ekibe emeklerine saglık diliyorum 👏🏻👏🏻.en azın dan final bölümü mutlu son😉
Oyun oyna
Oyun oyna Aylar önce
Foxda olsaydı bitmezdi çok çabuk bitti bence düzgün bir aşk dizisiydi tam birbirine uyumlu çiftlerdi yakışıyorlardı illa saçma sapan dizilere bizi mahrum bırakacaksınız
♡︎Jennierub𝗒𝗃𝖺𝗇𝖾♡︎
♡︎Jennierub𝗒𝗃𝖺𝗇𝖾♡︎ Aylar önce
Final yazısını görünce bayılasım geliyo 💔
SAKIN PROFİLİME BAKMA!
SAKIN PROFİLİME BAKMA! Aylar önce
*Sakın Oynatma Listeme Bakma!*
Fatıma Uğuz
Fatıma Uğuz Aylar önce
Bayılma sonra ayiltan olmaz 😄
Murat Zeybek
Murat Zeybek Aylar önce
Aynen ya valla tek izlediğim diziydi
yıldız **
yıldız ** Aylar önce
TRT Keyifle izlediğim tek diziydi romantik komedi neden bitirdiniz..😡😡
atayarkin
atayarkin Aylar önce
TRT işitme kaybı mı yasıyotsun neredeyse 2 milyon yoruma geliyoruz final iptal yayınlama final bölümünü lütfen duy seyirciye bu saygısızlığı yapma sonra ortak akılla çıkış yolu bulunur rahat bırak bizi 2,sezomu bile gör o kadar çok hıkaye varki bu diziden çıkacak her karakter için git tahtan iptal et
Leyla
Leyla Aylar önce
Yazık ettiler vallahi:(
Nihal *
Nihal * Aylar önce
Ama gerçekten final olmamalıydı😢En çok da reyhan ve deren karakterinin bitmesine üzüldüm keşke internetten devam etse ...
Kral
Kral Aylar önce
Böyle bir dizi bu şekilde bitmeyi hak etmiyor.Allah’ından bul TRT
Kral
Kral Aylar önce
Acaba bu dizin 2´si çıkar mı? Çıksın diyenler 👇
Rvve Duio
Rvve Duio Aylar önce
Aglamayin gençler yeni projeler çıkartırlar. Siz uzulmeyesiniz diye. Her başlangıcın sonu vardır. Bu ve diğer dizilerde olduğu gibi
Serap
Serap Aylar önce
Ne tatlı bir diziydi, oyuncular karakterler hepsi çok sevimliydi, hep güzel şeyler biter zaten.Karakterleri bile bu kadar özümsemişken bu kadar kısa sürede yazık ettiler.
Esra Felek
Esra Felek Aylar önce
Bu kadar iyi giden bi dizinin bitmesi o kadar saçma ki
Beyen Elnakshibendi
Beyen Elnakshibendi Aylar önce
Neden hemen finalı çok erken yaptınız🤔 Bu diziyi çok sevdim ❤
haktan
haktan Aylar önce
YÖNETMEN SENARYO YAZARLARINA VE EKİBE HELAL OLSUN ÇOK GÜZEL BİR YAZ DİZİSİ'YDİ
AKİRA CARRY
AKİRA CARRY Aylar önce
Allahım hiç haketmiyordu finali.. yazık ettiler, harcadılar..
Tarkan Tachir
Tarkan Tachir Aylar önce
Zaten hep guzel dizer final oluyor yazik ya sacma diziler devam etmektedir
SAKIN PROFİLİME BAKMA!
SAKIN PROFİLİME BAKMA! Aylar önce
*Sakın Oynatma Listeme Bakma!*
Mines Malkoç
Mines Malkoç Aylar önce
Dizileri izlemez olduk bu da hemen final yapar diye güzelim dizileri 7 bölümde bitirdiniz çok başarılıydı oyuncular çok başarılıydı konusu eğlenceliydi bitmemesi gereken bir diziydi harcanmamaliydiii
Berat Yılmaz
Berat Yılmaz Aylar önce
Bu bölüm çok güzel olmuş ama son bölüm olması elimizden kayıp gidecek güzel dizimiz 😥
Emre
Emre Aylar önce
ya trt nin gelmiş geçmiş en iyi dizilerinden seni kalbime sakladım çok erken final oldu neden bunu bize yaptınız
meliha Ertaş
meliha Ertaş Aylar önce
Çok güzeller bir diziydi. Yazık ettiler. Devamınıda izleyebilseydik keşke. Bence sezonu bitirecek bir diziydi
Hafize Gezginç
Hafize Gezginç Aylar önce
Bu kadar yakışan bir çift daha fazla izlemek isterdim ama olmadı maalesef çok güzeldi bee özliycez
Hatice TERLİKSİZ
Hatice TERLİKSİZ Aylar önce
Belki ekin mert ile sevda baska bir dizide oynar yani keske oynasa
Hüseyin Demirkol
Hüseyin Demirkol Aylar önce
TRT allahından bul böyle mükemmel bir diziyi nasıl final yaparsınız 7 bölümde ya bu kadar büyük bir kanaldan beklenilmezdi açıkçası benim görüşümde TRT çöp oldu 😟😟
senni bgon
senni bgon Aylar önce
çok güzel dizi oldu gerçekten çabuk final olsa bile mutlu son oldu keşke 2 3 bölüm olsada Civanmert ve Civanparemizin mutlu hayatını görseydik
Cüneyt Varışlı
Cüneyt Varışlı Aylar önce
Lan arkadaş koskoca TRT böyle güzel diziyi bitiriyor bu dizi bitemezdi yazıklar olsun güzelim ahlaklı temiz bir film nasıl biter Heleki böyle güzel basroller
R_o_T_a_S_ı_Z k_A_p_T_a_N
R_o_T_a_S_ı_Z k_A_p_T_a_N Aylar önce
Bi güzel dizinin daha yok yere bitip gittiği yayın dönemini izliyoruz ne yazık ki
imran
imran Aylar önce
Bundan sonra TRT izlemiyeçeğim diger kanalları izleyeceğim TRT 'yle. Alakam kalmadı artık.
GSMONTAJ0
GSMONTAJ0 Aylar önce
aga diziye bağımlı olmuştum niye bitti😣😣😣😭😭
Tuncay Yağmur
Tuncay Yağmur Aylar önce
Bunun böyle bitmemesi lazımdı 🥺🥺
Jenny Daettwyler Calderón
Jenny Daettwyler Calderón Aylar önce
Ohooo como que va a terminar así de una vez 😡🙁si tenían programado 13 capítulos la serie 🤷🏼‍♀️que falta de respeto para nosotras la tele audiencia que la vemos y tan buena excelentes los actores sobre todo los principales ekinmertdaymaz & sevdaerginci 🤩🤩🎉🎉👌👏👏
Sena Albayrak
Sena Albayrak Aylar önce
Hiç beklemezdik bu nasıl bi final şoktayız (!) güzelim diziyi ve kadroyu mahvettiniz 🤬
Beyza
Beyza Aylar önce
Fragmanı 100 kere izledim. Kesinlikle final olmayı hak etmedi ama en azından güzel bir sonla bitiyor. Tüm ekibin emeğine sağlık ❤ Ekin ve Sevda yeniden başrolü paylaşır umarım. Uyumları süper
KATES TR
KATES TR Aylar önce
Final yazısını görünce şok olduk. Ailece keyifle izledğimiz harika bir yapımın erken finali çok üzdü.
Şeyda Çevirme
Şeyda Çevirme Aylar önce
TRT TRT duymuyonmu bu kadar sesi atılan mesajları su diziyi iptal etmeyin bu kadar insan severek izliyor birakinda biraz ailece izlediğimiz diziler olsun finali iptal edin gözünüzü açın su mesajlari okuyun.
volkan demirtas
volkan demirtas Aylar önce
İnsanlarin duygularina tecavuz etmek boyle bir durum Allah bildigi gibi yapsin utanmazlar yaziklar olsun bitirene
Meryem Sayanoğlu
Meryem Sayanoğlu Aylar önce
SAYIN YONETIM GÖRÜN DIYE BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM. GUZELIM DIZIYE YAZIK ETTINIZ. AILECE IZLEDİĞİMİZ NADIR YAPIMLARDAN BIRIYDI. ÇOK AMA ÇOK ÜZÜLDÜK. UMARIZ GEÇ DE OLSA BU YANLIŞTAN DÖNERSINIZ.
Hatice TERLİKSİZ
Hatice TERLİKSİZ Aylar önce
UMARİMMM.
Иван Иванов
Иван Иванов Aylar önce
О нет! Почему финал???💔 такой отличный сериал👏🏻 не закрывайте пожалуйста 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💕❤️
Алия Шахабутдинова
Алия Шахабутдинова Aylar önce
В Турции рейтинги низкие, поэтому закрывают.
Sehriban Yilmaz
Sehriban Yilmaz Aylar önce
Lütfen bu dizi bitmesin çok severek izliyoruz 🙏🙏🙏
Senden Daha Güzel 1. Bölüm
1:51:43
Senden Daha Güzel
görünümler 13 Mn
worth losing weight?😩
0:16
Lizzy Isaeva
görünümler 3,9 Mn
Deadpool Update
1:21
Ryan Reynolds
görünümler 7 Mn
My friend is from Africa and I love hot
0:14
MOHAMAD NUR MAKTABI
görünümler 6 Mn
Mükemmel Eşleşme 1. Bölüm
1:58:10
Mükemmel Eşleşme TRT
görünümler 2 Mn
Tolga, Asya'ya Veda Etti!  - Seversin 15. Bölüm
10:44
Havuz Partisi - Tozluyaka 12. Bölüm
4:59
NTC MEDYA
görünümler 700 B
Kusursuz Kiracı 6. Bölüm Fragmanı
0:49
Kusursuz Kiracı
görünümler 316 B
Barış Norm Duygusal Video ❤️ #shorts
1:00
Barış Norm
görünümler 392 B
Cem Uzan’ın Gülşen Yorumu Mevzular Açık Mikrofon
0:53