Osman Kalyoncu Ablası Miras için Annesine Kötü Davranıyor En Duygusal Tiktok Videoları

  görünümler 3,457,914

Osman Kalyoncu

Osman Kalyoncu

10 gün önce

YORUMLAR: 523
Faik Shn
Faik Shn 7 gün önce
Allah canınızdan alıp iguanaların canına versin ne diyim şimdi
Naciye Uysal Ozturk
Naciye Uysal Ozturk Gün önce
🤔☹🙁😟😕☹😮😯😲😳🦮🐕‍🦺🏥🏥🚔🚑
Nermin Khalilova
Nermin Khalilova Gün önce
Wqfdr8qike89181o3791iwi28owiekk29o4t4o5u92mjejuut7ueptuoeu
The Rose Of Fire
The Rose Of Fire 3 gün önce
Benimki den alsın ölmek istiyorum
k-pop life#mariafan~
k-pop life#mariafan~ 3 gün önce
@Umut arda Rb çünkü canı azalmış
Demir Akbağ
Demir Akbağ 3 gün önce
Amin
Nemo Kayıp
Nemo Kayıp 8 gün önce
Gerçekten acı çekiyorum teşekkürler.
Ahmad Habibi
Ahmad Habibi Gün önce
@EVRENTUĞ to of
Cimbom Olumune
Cimbom Olumune 3 gün önce
😂😂😂😂
Rana Gülen
Rana Gülen 3 gün önce
By da resim de tüzük yönetmelik hükümleri çerçevesinde düzenlenen törenle
EVRENTUĞ
EVRENTUĞ 6 gün önce
*Ev kiralari çok çok yüksek küçük köpeğimle karavandaki yaşamımızı sizlerle paylaşıyoruz izlemek isterseniz çok mutlu olurum.*
David de Gea
David de Gea 7 gün önce
afdafafafaf
Ahmetyiğit
Ahmetyiğit 7 gün önce
Sizin gibi değerli ve mükemmel oyuncuları aramızda görmek bir onurdur Flash TV
Tubashivan Sindi
Tubashivan Sindi 4 gün önce
Hiç bir şey anne ve babadan değerli değil❤️
CNNBSHD
CNNBSHD 8 gün önce
ALLAH AKIL FİKİR VERSİN
Eymen BS
Eymen BS 4 gün önce
Sanada
Dürdane Karademir
Dürdane Karademir 4 gün önce
Tdr5
ALFA KEL
ALFA KEL 4 gün önce
Amin
Zərifə Niyazova
Zərifə Niyazova 5 gün önce
Amin
osman sarmaşık
osman sarmaşık 5 gün önce
haklısın
Məhəmməd Haqverdizadə
Məhəmməd Haqverdizadə 8 gün önce
Sizin gibi degerli oyuncular Türkiyede harcanıyor
_MUZ
_MUZ 6 gün önce
Mükemmel bir oyunculuk sizi aramızda görmekten gurur duyarız
Funda Islam
Funda Islam 5 gün önce
Miras çocuğa kalmasına çok sevindim
Yagiz Güneş
Yagiz Güneş 3 gün önce
Annenin kıymetini bilin sizi doğuran sizi büyüten para ile size yemek alan anneniz Bir de babanız var daha kim alıyor size yemek geçiyor tanımadığımız birisi mi alıyo bu videoda annenin kıymeti var
Sema Gunel
Sema Gunel 5 gün önce
Allah herkeze hayirli evlat versin Amin
Dj Egemen Kılıç Music
Dj Egemen Kılıç Music 5 gün önce
Bu kız nasıl her videonun sonun da ağlamayı beceriyor lan. 🤣😂
Guest Queen
Guest Queen 2 gün önce
Soğan kesip gözüne sokuolar(!)
Ramazan Doğanay
Ramazan Doğanay 8 gün önce
Yorumlarda kimse beğenmediğine göre nasıl trendlere düşüyor anlamıyorum ki
{BTS} Oğuzhan 💜ツ
{BTS} Oğuzhan 💜ツ 2 gün önce
Video 1 dk olduğu için olabilirmi herkes belki izliyor veya izlemiyor yani algoritmaya bakıyor iş.
SH
SH 4 gün önce
@evan k. 310 yorumun fazla olduğunu düşünmüyorum
evan k.
evan k. 6 gün önce
Bir sürü yorum olduğu için youtube bakalım kim beğenmiş demiyorki yorum sayısı fazlaysa keşfete çıkıyor
Yusuf ÇELİK
Yusuf ÇELİK 7 gün önce
@Osman Özel Aynen 😊
Osman Özel
Osman Özel 8 gün önce
dalga geömek için herkes izliyor yotum yapıyor etkileşim veriyor bu herif de zaten bok gibi bir şey yaptığının farkında ama biz salak salak etkileşim veriyoruz işte suç bizde
mvp mert
mvp mert 8 gün önce
Suya tükürdü çok ölümcül bide ses eklemişler jfkco
Ilqam Bayramov
Ilqam Bayramov 7 saatler önce
💗💓❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💛💚💙💜🤎🖤🤍♥️❤️🧡
RøsexLøve #rosielovee
RøsexLøve #rosielovee 4 gün önce
@O.E.K 2 İQ 13
O.E.K 2 İQ
O.E.K 2 İQ 4 gün önce
@RøsexLøve #rosielovee yaş kaç haci
RøsexLøve #rosielovee
RøsexLøve #rosielovee 4 gün önce
@O.E.K 2 İQ knk random-
O.E.K 2 İQ
O.E.K 2 İQ 4 gün önce
jkco kim ?
Gamer Kedi
Gamer Kedi 4 gün önce
Çok iyi rol yapıyonuz valla
sfg bvdfj
sfg bvdfj 6 gün önce
2007 yılında, Ushio Sugawara'nın arkadaşının kardeşinin, hayatını sürdürebilmesi için ciddi olarak karaciğere ihtiyacı vardı. Bir Çin hastanesinde hızlıca bir eşleşme bulundu. Ameliyat için albümin satın alınmasına yardım eden Sugawara, ameliyat için çok ihtiyaç duyulan çözümü Çin'e ulaştırdı. Orada, organın nereden geldiğine dair kanlı gerçeği öğrendiğinde şoke oldu. Sugawara, Japonya'nın en büyük suç örgütü olan Altıncı Yamaguchi-gumi'nin bir üyesiydi. 2015 yılında çeteden ayrılmış ve sonrasında Japonya'da tanınmış bir ekonomi yorumcusu olmuştu. Bir düzine kitap yayınladı ve Çin Komünist Partisi'ni etik olmayan uygulamaları nedeniyle sık sık eleştirdi. 20 Haziran 2022'de The Epoch Times ile yaptığı röportajda Sugawara, arkadaşının kardeşinin 2007 yılında Çin'de organ nakli almasına yardımcı olmaya çalışırken, yaşayan Falun Gong uygulayıcılarından zorla organ toplama hakkında öğrendiklerini açıkladı. Aşağıda röportajının çevirisi bulunmaktadır. MUHABİR: Bay Sugawara, lütfen bana olanlar hakkında daha fazla bilgi verebilir misiniz? Sugawara: 2007'de arkadaşımın erkek kardeşinin kötüleşmeye devam eden bir karaciğer rahatsızlığı vardı. Doktor, fazla zamanının kalmadığını ve hayatını kurtarmanın tek yolunun organ nakli olduğunu söyledi. O zamanlar, sadece ABD, Fransa veya Çin'de karaciğer nakli yapılabiliyordu. Ancak ABD ve Fransa'da bekleme süresi çok uzundu ve fiyatı yüksekti. Ayrıca çok katı yasal kısıtlamalar vardı. Sonuç olarak, nakil için Çin'e gitmeyi seçti. Pekin Silahlı Polis Genel Hastanesi, Japon hastaların yanı sıra Suudi Arabistan ve Almanya'dan gelen hastaları da kabul ediyordu. Hastanedeki Çinli bir doktor, donörü yakında bulabileceklerini ve maliyetin 30 milyon yen (yaklaşık 255.000 dolar) olacağını söyledi. Ağustos 2007'de doktor bir eşleşme bulduklarını ve ameliyatın her an gerçekleşebileceğini söyledi. Ancak ameliyattan önce, ameliyat için gerekli olan hastane tarafından sağlanan albümin proteininin eşit olmadığı bulundu. Çözümü Japonya'dan satın almam ve Çin'e teslim etmem istendi. Neler olup bittiğini bu şekilde öğrendim. Albümi Japonya'dan almayı başardım. Ancak uyuşturucu olarak kategorize edildiği için, ihracat için bir izne ihtiyacım vardı. Japon tarafındaki bağlantılarımı, albümini gümrükten çıkarmak için kullandım. Daha sonra, Liaoning Eyaleti, Dalian Şehrinden Çin'e girmek ve Pekin'e belirlenen uçağa binmek için organ nakline aracılık eden ara ajansın talimatını izledim. Pekin'de bazı sorunlarla karşılaştım. Yüksek rütbeli bir yetkili beni almaya gelmesine rağmen, havaalanı personeli kontrol edilen bagajımda albümin solüsyonunu bulduktan sonra beni durdurdu. İzin almadan havalimanından çıkaramayacağımı iddia ettiler. Havaalanı polisi, kamu güvenlik görevlileri ve askeri memurlar farklı sistemler için çalıştı. Hiçbiri geri adım atmaya istekli değildi. Tartışma birkaç saat sürdü. Sonunda, bir kamu görevlisinin katılımıyla, havaalanından ayrılmama izin verildi. Albümin solüsyonunu hastaneye verdim ve ameliyattan bir gün önce arkadaşımın kardeşini ziyaret ettim. Daha önce Japonya'da okuyan ve akıcı Japonca bilen doktor, donörün yan odada olduğunu söyledi ve bir göz atmak isteyip istemediğimi sordu. Perdeyi kaldırdı ve yatakta yatan genç bir adam gördüm. 21 yaşında olduğunu söylediler. Ona bir anestezi iğnesi yaptıkları için, yanıt veremez durumdaydı. Bana bağışçının çok kötü bir insan olduğunu, ölüm cezasına çarptırılan bir suçlu olduğunu söyledi. Er ya da geç öleceği için, ölmeden önce organlarını bağışlayarak katkıda bulunabilecekti. Doktor bana, "Çok genç ve çok sağlıklı bir karaciğeri var" dedi. Doktora, genç adamın ölüm cezasıyla sonuçlanmasına sebep olan, ne yaptığını sordum. Bir terör örgütünün üyesi olduğunu söyledi. Tam olarak ne yaptığını sormaya devam ettim. Doktor onun bir "Falun Gong" uygulayıcısı olduğunu söyledi. Sonunda ameliyat başarısız oldu ve arkadaşımın kardeşi ameliyat sırasında öldü. MUHABİR: Genç adam onu gördüğünüzde neye benziyordu? Sugawara: Orada yatıyordu. Elleri ve ayakları bandajla sarılmıştı. Bir gün önce ellerindeki ve ayaklarındaki tendonu kesmişler. Doktor, kaçmasını önlemek için bunu yaptıklarını söyledi. Ek olarak, insanlar korktuklarında kıvrılarak dururlar ve bu durum ekstraksiyon sırasında organın kalitesini etkiler. Bu yüzden ona tendonektomi yapmışlar. MUHABİR: Yani nakilden önce hala hayattaydı mı? Sugawara: Tabii ki. Onu gördüğümde hala hayattaydı. Ama organını çıkardıktan sonra ölecekti. Organ alımının nakil ile aynı anda gerçekleşmesi durumunda başarı oranının en yüksek olduğunu söylediler. Vücuduna ne yaptıklarına gelince, bilmiyorum. MUHABİR: Donörü bulmaları ne kadar sürdü? Sugawara: Arkadaşımın erkek kardeşi önce muayene için Çin'e gitti ve sonra Japonya'ya döndü. Çin tarafı eşleşmeyi bir ay sonra buldu.
Mert Şenol YT
Mert Şenol YT 5 gün önce
Böyle insanları cehenneme gönder allahım..
oyun senaryo
oyun senaryo 4 gün önce
Allah hiç kimseye acı çektirmesi amin
iş adamı
iş adamı Gün önce
Ağlamaktan dolabı sırtladım
Yiğit Şen
Yiğit Şen 4 gün önce
Allahım Sen Bizi Koru Aminn
Yusifugur Qenberli
Yusifugur Qenberli 6 gün önce
Bu hayatta olmayan tek şey kızın ağlamamasına ramen ağlamış numarası yapmasıdır bazen sadece türkiyede olub o kıza minik bir osmanlı tokadı atasım geliyor.
Cengiz Öztürk
Cengiz Öztürk 6 gün önce
Doğduğun gecenin sabahında kıyamet kopsaydi keşke
Selim Altın
Selim Altın 7 gün önce
Birader cidden 3 kuruş para için hem kendini hem de aileni bu rezil duruma düşürmeye gerek var mı ? Gram onurun şerefin haysiyetinde mi yok senin ?
Bahar Öztürk
Bahar Öztürk 4 gün önce
Yazık kime acıyacağımı şaşırdım 😕
PNP GAMİNG
PNP GAMİNG 3 gün önce
Annenin iç sesi:Ne zaman biticek şu video be ocakta yemeğim var
☆Nameless Warrior☆
☆Nameless Warrior☆ 4 gün önce
Izlerken çok güldüm nedense
Leyla Yıldız
Leyla Yıldız 2 gün önce
Böyle niyetli evlat olmaz olsun!
Durdane Unal
Durdane Unal 4 gün önce
Annemizin kıymetini bilin
LŠTRØMÂNČEŚBANGTAN
LŠTRØMÂNČEŚBANGTAN 3 gün önce
Abla ne diyon LDBKABXKABZ
im just a cool cat
im just a cool cat 2 gün önce
tükürük çok ölümcül olduğu için öldü yaa yazık kadına🥺🤧 (!)
Esin Bulunmaz
Esin Bulunmaz 3 gün önce
Herkes kötü yorum atiyo ama o insanların ne kadar uğraştığnı biliyor musunuz... Bence videoları gzl🙂💜
ArmyGirl♡
ArmyGirl♡ 4 gün önce
Çok güzel rol yaptığı için telefona teşekkürler😂😂jsjjsjsjsj
Muammer Kurt
Muammer Kurt 8 gün önce
helal olsun Osman abi
Engellilere yorum yapıyorum ♿
Engellilere yorum yapıyorum ♿ Gün önce
Gerçekten acıyor çok acıyor gözlerim 👀
Baykan Genç
Baykan Genç 5 gün önce
Yalnız kadının gülme sesi
Dilek Gürcan
Dilek Gürcan 6 gün önce
O abla varya o ölsün anne ve abi yaşasın vallaha😭😭🥱🥱
Flash TV
Flash TV 7 gün önce
Tek kelimeyle muheteşem
~sedef~
~sedef~ 3 gün önce
AHAHGHSA
¿ 𝑵𝒐𝑳𝒖𝒀𝒐𝑹𝒖𝒁 𝒚𝑨𝒂 ?
¿ 𝑵𝒐𝑳𝒖𝒀𝒐𝑹𝒖𝒁 𝒚𝑨𝒂 ? 6 gün önce
@Flash TV Yorumunuzda beğenildi
YORU SÜLEYMAN
YORU SÜLEYMAN 6 gün önce
@Flash TV gercek kesit (pornhub)
Flash TV
Flash TV 7 gün önce
@Elif YAPICI seni de beğendi
Elif YAPICI
Elif YAPICI 7 gün önce
Flash TV bunu beğendi djdjdjdjdjdjdj
lamNotMelek
lamNotMelek 5 gün önce
Allah Akıl fikir versin ben sevgilim için annemi öldürmem
Onaya
Onaya 3 gün önce
İcine tukurdu ve öldü acayip hüzünlü 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😰
Hüseyin Okutkan
Hüseyin Okutkan 5 gün önce
ALLAH Rahmet ve eylein
PluBil
PluBil Gün önce
Kız suya tükürmek yerine balgam attı QPDHDKEHKQHKD
Mepare Aydemirova
Mepare Aydemirova 2 gün önce
Suya tükürdüyü an çok komiğk😆😆
Sevinc Elizade
Sevinc Elizade Gün önce
Allah səbr versin 💔😭🥺
Will I deal with you?Go away
Will I deal with you?Go away 2 gün önce
SONDA SUYA TÜKÜRDÜĞÜ YERDE KOPTUM AHSGAHAGAHAH
ZEYNEP SENA cinar
ZEYNEP SENA cinar Gün önce
Lan töbe töbe Allah'ım affet ama dua yerinde koptum yaa🤣
Ayşe Karaarslan
Ayşe Karaarslan 5 gün önce
Ya kadına üzüldüm ama onu böyle oyuncak yaptığınız için
İsmail Bora
İsmail Bora 4 gün önce
Suya öyle bi tükürmüş ki sanki dinazorları yokeden göktaşı dünyaya çarpıyor
Ayxan Imranov
Ayxan Imranov 4 gün önce
Tükürdüğü yerin flashbackinde anirdim
Dreams 𓆩👻𓆪
Dreams 𓆩👻𓆪 4 gün önce
Allah akıl fikir versin
Sooya_Queen  #Rsie
Sooya_Queen #Rsie 6 gün önce
Olm çocuk be gülüyosun derken çarpılıyo ln-
abdulkadir kiran 2-E Kaya Sebati Tuncay ilkokulu
abdulkadir kiran 2-E Kaya Sebati Tuncay ilkokulu 6 gün önce
ulan fil kendine bak kendin için daha çok üzül
Dondu Kara
Dondu Kara 2 gün önce
Annene yaparsan bunları görürsün cezasını
Yamac Dagtekin
Yamac Dagtekin 8 gün önce
Anneler cennete gider ona saygıslık yapan cehenneme
Muhammed Güneş
Muhammed Güneş 7 gün önce
BEYNİNİ FAZLA YORMA TİKTOK OLARAK O BEYNE ÇOK İHTİYAÇLARI VAR ÖŞEK
Suad Rüstəmli
Suad Rüstəmli 3 gün önce
Eski osman kayloncu guzeldi
Video Man
Video Man 2 gün önce
Ya bu ablayı videolarda çıkarmayın Allah şifa versin hastaneye felan götürün
Canan Aydoğan
Canan Aydoğan 4 gün önce
Şu kıza bu ALLAH akıl fikir versin
Berkan Yilmaz
Berkan Yilmaz 7 gün önce
Ya memleket bu KALYON dan ne çekti be arkadaş
Zülal Şanalır
Zülal Şanalır 5 gün önce
Allah belanı vermesin
Mihrican Bozkurt
Mihrican Bozkurt 6 gün önce
Bu gün galiba ağlama günü çünkü izlediğim herşey çok duygusal😭😭😭😭😭
celocelibon
celocelibon 5 gün önce
Bu duygusal mı?
Tahsin Agac
Tahsin Agac 5 gün önce
Gerçek olmadığını biloyom ama üzülüyotum
Deadcoolight
Deadcoolight 7 gün önce
Şimdi hepimiz bu saçma şeyi bildirip kanalı kapatıyoruz Dr.Deadpool
Murat Kizilkaya
Murat Kizilkaya 2 gün önce
Hem saçma sapan taklit ve sonra yalandan ağlamış gibi yapıyorsun yazık sana bee
Black~Cat~
Black~Cat~ 3 gün önce
Cidden uzuldum kadina ln
Tuncay sakarlıoğlu
Tuncay sakarlıoğlu 2 gün önce
BUNLARIN TEDAVİYE ALINMASI LAZIM
Lara Yıldız
Lara Yıldız 8 gün önce
Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun insAllah nur içinde yatsin insAllah 🤲
Sevda
Sevda 7 gün önce
Knk-
ALFA OYUNCU!
ALFA OYUNCU! 8 gün önce
Gerizekalı gerçekmi sanki beyinsiz anlamadi mal
Gülten Aktay
Gülten Aktay 8 gün önce
Lan gerçek degilllll
ALFA KEL
ALFA KEL 4 gün önce
Ağlamaktan anamı yedim
Gülden Kovancı
Gülden Kovancı 8 gün önce
Benimde annem öldü ben 10 yaşındayım kardeşim var 2 yasinda
Melek Erdogan
Melek Erdogan 5 gün önce
Allah ❤️ Büyüktür ❤️
Melek Erdogan
Melek Erdogan 2 gün önce
@ayemhamsterss ???
ayemhamsterss
ayemhamsterss 2 gün önce
@Melek Erdogan değil
Melek Erdogan
Melek Erdogan 2 gün önce
@ayemhamsterss ne diyorsun sen Allah tabiki Büyük
ayemhamsterss
ayemhamsterss 2 gün önce
hayır
•Moon light•💫#Chanyouarehandsome
•Moon light•💫#Chanyouarehandsome 3 gün önce
Suya tükürürken kadının ağzından gülle çıktı.D
•Moon light•💫#Chanyouarehandsome
•Moon light•💫#Chanyouarehandsome 3 gün önce
Sjsjjsjs
LŠTRØMÂNČEŚBANGTAN
LŠTRØMÂNČEŚBANGTAN 3 gün önce
Hayıkırdım MSNDJHDKSVDS
soft_jenjen #ytabonelerimiçekme
soft_jenjen #ytabonelerimiçekme 4 gün önce
Cringe damarım patladı bu günlük bu kadar shorts yeto.
şeyda
şeyda 22 saatler önce
bu senaryoları yaparken çok düşünüyomusunuz??
Gültaş Muganlı
Gültaş Muganlı 3 gün önce
Annenin ayağının altına Cennet var Cennet sen hiç mi anne olmayacaksın yarın bir gün senin de kızın olacak
Gültaş Muganlı
Gültaş Muganlı 2 gün önce
@LŠTRØMÂNČEŚBANGTAN sen ne demeye
LŠTRØMÂNČEŚBANGTAN
LŠTRØMÂNČEŚBANGTAN 3 gün önce
Abla şey... Gerçek değil biliyon dimi?
Sibel Hatay
Sibel Hatay 5 gün önce
Allah akıl fikir versin
nizameddin headshotoğlu
nizameddin headshotoğlu 5 gün önce
Lamalar miras kullanmaz, tükürür.
Gökan Altun
Gökan Altun 2 gün önce
Anaya kurban ol
FUMEDYA
FUMEDYA 7 gün önce
birde trendlerde ya lanet olsun
daiys (düzenlendi)
daiys (düzenlendi) 3 gün önce
Video çekmek mi yoksa gerçekse annenin başında durmak mı
Turane
Turane 6 gün önce
O kadin neden kotuluk ediyor
zeyneP✨
zeyneP✨ 6 gün önce
Miras çocuğa kaldı zoorttt yaa😏😏
Ragip Anruz
Ragip Anruz 6 gün önce
Abi böyle şeyler cekme ya alah korusun
Baxis Yusifli
Baxis Yusifli 7 gün önce
Abi bi kerede komik olsun
Eylül Yamur
Eylül Yamur 6 gün önce
Ayy çok duygusal ,, şaka
Sevgi Karatas
Sevgi Karatas 6 gün önce
allah bise anneyi gönderdi
hapsu
hapsu 4 gün önce
utanctan bayildim
Maviyi Seven
Maviyi Seven 7 gün önce
Hiç bir kız evlat böyle davranmaz
Raftog TV
Raftog TV 5 gün önce
Erkek evlatda davranmaz
°•Hawli-Amine•° #400?#keşfetaçıl
°•Hawli-Amine•° #400?#keşfetaçıl 4 gün önce
ALLAH BİN BELANIZI VERSIN AMİN VIDEO ICIN OLDUGUNU BILIYORUM AMA TAM BI ......
♡*pers0n*♡_.markplier._ෆෆෆ
♡*pers0n*♡_.markplier._ෆෆෆ 5 gün önce
Beynim kalmadı sağol 🤙🏼
Yusuf
Yusuf 7 gün önce
Çok yazık gerçekten
Mujde Caliskan
Mujde Caliskan 5 gün önce
Allah şunu cehenneme atsın
Coşkun Cleann
Coşkun Cleann 5 gün önce
bunlar gercekten böyle insanlar bence rol yapmıyolar
~Toca kurabiyesi~
~Toca kurabiyesi~ 2 gün önce
Ağlayan kadını buldun her boku onla yap dimi
serpens domitor
serpens domitor 2 gün önce
sabah hatirlayamadigim ruyanin bilinc altimda kalan 44fp goruntuleri:
Abdullah Durak
Abdullah Durak 4 gün önce
Osman yine soğuk almışsın
Miran Atasever
Miran Atasever 8 gün önce
Anne ye böyle yapilmas
rasitylcn
rasitylcn 7 gün önce
bu nasıl trende girer???
Ebrar
Ebrar 4 gün önce
Başkalarının keşfetine laf ettikten sonra benim keşfet
Ahmet Keskin
Ahmet Keskin 17 saatler önce
Ben bunlardan seri katillikte görürüm ya da ihtar ederim yani Allah fikir versin
Namiq Novruzov
Namiq Novruzov 4 gün önce
Böyleleri dünyada çok 😕😕
Ahmet Keskin
Ahmet Keskin 17 saatler önce
İlacın içine tükürmek ne
Cum să faci un ou gigantic din ciocolată
11:19
Șmecherul Slime Sam
görünümler 1,2 Mn
Ezgizem çalışırken Yakari ne mi yapıyor ?
0:10
Döneri 100 Gram Kes! #shorts
0:34
YAPYAP
görünümler 970 B
Deadpool Update
1:21
Ryan Reynolds
görünümler 7 Mn
Müge Anlı ile Tatlı Sert | 26 Eylül 2022 Pazartesi
2:11:09
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 824 B
Fatih Gümüşhan En İyi “TİKTOK” Videoları ! #4
10:00
BUZ TUTMUŞ GÖLE DALDIM!!
17:20
Deli Mi Ne?
görünümler 6 Mn
Taktik nasıl ama😂
0:57
esnafeko
görünümler 1,6 Mn
Çıkarın Bakalım Pantolonları 🔥​ #shorts
0:53
İlkokuldaki kapak sözler 3
0:47
Mete Kayagil
görünümler 2,4 Mn
Andropoz | Resmi Tanıtım Fragmanı | Netflix
1:13
Netflix Türkiye
görünümler 232 B
Huggie FUNNY TOILET SITUATION! #shorts
0:36
One More
görünümler 15 Mn