Alparslan: Büyük Selçuklu Yeni Sezon Tanıtımı | Yakında

  görünümler 1,397,037

The Great Seljuks

The Great Seljuks

Aylar önce

“Müjdeleyip, nasip ettiğin fetihler bizim değil, senindir.”
yeni sezon tanıtımı yayında.🔥
2. sezon yakında @TRT 1 'de! ⚔️
------
Sosyal Medya Hesapları:
Alparslan: Büyük Selçuklu fragmanlar için tıklayın trpost.net?list...
Resmi Facebook Sayfası: uyanisbuyuks...
Resmi Twitter Sayfası: AlparslanDizisi
Resmi Instagram Sayfası: uyanisbuyuk...
-------
Sosyal Medya Hesapları:
Resmi Facebook Sayfası: TRT1/
Resmi Twitter Sayfası: trt1/
Resmi Instagram Sayfası: trt1

YORUMLAR: 2 209
Oğuzhan Dağhan
Oğuzhan Dağhan Aylar önce
20 yıldır dizi film ne varsa izledik milliyetçiliğimizin vermiş olduğu hislerle hep dolduk taştık fakat böylesi etkiletici bir fragmanı ilk defa seyrettim.. Emre Konuk Türkiye'yi çoktan aştın gittin , senden artık beklentim İslam sancağını tüm dünyanın gözüne gözüne vurman hissettirmen .. Ayağına taş değmesin abi.
Малахат %мама
Малахат %мама Aylar önce
Amin
Serban Angela
Serban Angela Aylar önce
​@Sultan Kilic 111¹¹qă¹q
Erkan Eray
Erkan Eray Aylar önce
@Bozo Göçmen kardeş uyutuluyorsunuz ne ümmetcılık le nede milliyet cilikle alakası var sadece filimcilikle alakası var öyle değilmi...onun için gerçek Hayatın akışı bakarsanız farkına varirsiniz inşALLAH
Erkan Eray
Erkan Eray Aylar önce
@Uğur İlhan 😂
Uğur İlhan
Uğur İlhan Aylar önce
Ben de ilk defa milyonların duygularına ışık tutan bir yorum görüyorum
Niyazi Aynur
Niyazi Aynur Aylar önce
Saçma dizilerden arınıp böyle güzel dizilere yer verildi için emeği geçen herkesten Allah razı olsun
Sniper 023
Sniper 023 Aylar önce
Bizim ülke olarak Osmanlı’dan kurtuluş savaşına yaşananları ama gerçek anlamda 30-40 yıl önceki sahte okul tarih kitaplarına göre değil de gerçek olarak tarihimizi sürekli anlatan verilen mücadeleleri sürekli güncel tutmak bunun la ilgili film belgesel yapmamak tır
Furkan Enes Yavuzdemir
Furkan Enes Yavuzdemir Aylar önce
Ayn. İslamdan uzaklaştıran dizilerin yanında böyle bir dizi olması gerçekten şaşırtıcı. Bu dizinin bitmesini istemiyorum desem yalan olmaz
Selin Baba
Selin Baba Aylar önce
O video gerçekten etkileyiciydi! Ne güzel bir tanıtım, ne güzel bir dua. İnsanın içi huzurla doluyor😊Bu çok güzel bir tanıtım ve dua. Kalbimi huzurla dolduruyor 😊 Mighty Travels Premium olmadan nereden nasıl seyahat edeceğimi bilemiyorum.
Mücahit Meriç
Mücahit Meriç Aylar önce
Mükemmel bir dizi ama Alparslanı oynayan ismini bile bilmiyorum bu oyuncuyu lütfen değiştirin şöyle baba yiğit tüm mimikleri ile samimi bir oyuncu getirin
Batuhan S
Batuhan S Aylar önce
Barış arduçu böyle rollerde görmek güzel :) Allah yolunu doğru etsin amin.
nazife tekeli
nazife tekeli Aylar önce
@Uğur Şahin bu da aynı karısı lbgt hayranı
nazife tekeli
nazife tekeli Aylar önce
Alkolik Sultan Alparslanın kemikleri sızlıyordur
M - O
M - O Aylar önce
@Halim Aslan Bunları Ilk Defa öğrendım
Halim Aslan
Halim Aslan Aylar önce
@M - O Gezi olaylarına destek verdi,yürüyüslere katildi
M - O
M - O Aylar önce
@Uğur Şahin Bülent Inalın Dünya görüşü nedır Kı
Murat Duman
Murat Duman Aylar önce
Tüylerim diken diken oldu.. Böyle dönem dizilerini, şu gerçeklikte çekip, güzel anlatan yapımcı ve senaristlere sonsuz teşekkürler.
Sefa gg
Sefa gg Aylar önce
Böyle bi sahne olacağını 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Çok güzel bi sezon geliyor 🔥🔥
Saliha Yenilmez
Saliha Yenilmez Aylar önce
@🕋ASR-I SAADET🕋 robot fln mısın sen aynı kelimeleri söyleyip duruyosun senle tartışacak kadar düşük vaktim yok fikirlerini kendine sakla
🕋ASR-I SAADET🕋
🕋ASR-I SAADET🕋 Aylar önce
@Saliha Yenilmez beni dikkate alıp gidip araştırdığın için bende seni tebrik ediyorum. Bizde bunu diyoruz zaten. Böyle MANEVİYATLI ecdadımız varken başka platformdan kopyalayıp aynı sahnenin birebir tıpkısını çekmeye gerek yok diyoruz zaten. "Beyinsiz " dediğin hakaretini sana iade ediyorum. Kadın olacak bide.Senin gibi bi EDEP YOKSUNU İNSAN için vaktimi harcadığım için kendimden özür diliyorum ‼️‼️
Saliha Yenilmez
Saliha Yenilmez Aylar önce
@🕋ASR-I SAADET🕋 tebrik ediyorum yaniii o kadar film içinde gidip bu uyduruk yazını araştırdım evet filmin başı fragman olsun diye alınıp konulmuş amma lakin sonuçta adamlar film çekmek için hacca gidemez yada yaptıramazlar maddi durum el vermez sen hangi akla konuşup duruyosun hoşlanmıyosan bakma okuma cevap yazma sizin gibi beyinsizler ne kendine laf ettirir ne de söylediği cevabı biraz eleştiriyi kabullenseniz zaten türkiye böyle olmazdı ALLAH A ŞÜKÜRLER OLSUN YILLARDIR ATATÜRKÜ ANLATIYOLAR AZCIK ŞURDA ATALARIMIZI ANLATMIŞLAR GURUR DUYMUYORDA DAHA LAF EDİYOR!!!!!!!
🕋ASR-I SAADET🕋
🕋ASR-I SAADET🕋 Aylar önce
@Saliha Yenilmez sana da haddini bildirmişim ‼️👊
Saliha Yenilmez
Saliha Yenilmez Aylar önce
@🕋ASR-I SAADET🕋 yani zaten herkesle bu konuda kavgaya girişmişsin bence şu bilmiş kafanı biraz kapat
Kadir Öner
Kadir Öner Aylar önce
Atalarımızın ve dedelerimizin kurduğu bu devletin devamı için milletimizi uyandırma vaktidir. 🤲 🦅🦅🦅 MUHAMMED ALPARSLAN 🤲🦅🦅🦅
Kalbimdeki Mahzen
Kalbimdeki Mahzen Aylar önce
Sultan Alparslan 3. Bölüm / "Politikal Evlilik" trpost.net/down/ppWigaZ9haKcYZk/video.html
Futbol 1907 yedek
Futbol 1907 yedek Aylar önce
Etkilenmemek mümkün değil. Oluşturulmaya çalışılan toplumsal algı, duygudaşlık ülkemiz için ne büyük katkı tebrik ederim.
bilginin peşinde
bilginin peşinde Aylar önce
İyiki TRT var da gerçekten dinimize kültürümüze ait öğelerin olduğu bunların doğru anlatıldığı diziler izleyebiliyoruz 👍🏻
pınar çubuk
pınar çubuk Aylar önce
oyuncular, oyunculuklar, dizi konusu, yansıtılması, türk özüne inilmesi, objeler, mekanlar, senarist, yönetmen vs her şeyiyle harika bir dizi izlettiğiniz için teşekkür ederiz... barış arduç bütün karakterleri harika oynuyor sadece burada değil
Kalbimdeki Mahzen
Kalbimdeki Mahzen Aylar önce
Sultan Alparslan 3. Bölüm / "Politikal Evlilik" trpost.net/down/ppWigaZ9haKcYZk/video.html
Tomris HATUN
Tomris HATUN Aylar önce
Bu ülkede aşk meşk dizilerinden böyle kutlu dizilere geçmekde varmış şükürler oldun Allah daim etsin bu düzeni
Sedat Öztekin
Sedat Öztekin Aylar önce
dizi bitince tekrar aşk meşk başlar merak etmeyin
ENIS ALTIN
ENIS ALTIN Aylar önce
@AhmetAlper Kaban42 PARA ILLAKI KAZANILICAK BEDEVAYA YAPICAK HALLERI YOK
AhmetAlper Kaban42
AhmetAlper Kaban42 Aylar önce
@ENIS ALTIN kutlu dizimi ahahahhaa yalan lan bunlar hepsi sizin gözünüzü boyayıp para kazanmak için uydurulmuş şeyler
ENIS ALTIN
ENIS ALTIN Aylar önce
BU NASIL BIR TANITIM MAAAAŞALLAH 🕋❣🇹🇷☝
Kalbimdeki Mahzen
Kalbimdeki Mahzen Aylar önce
Sultan Alparslan 3. Bölüm / "Politikal Evlilik" trpost.net/down/ppWigaZ9haKcYZk/video.html
jadson silvador
jadson silvador Aylar önce
Böyle bir tanıtım görulmedi Türkiye'de ilkkk. 40 yıl dusunsen aklına gelmez.. helal olsun .Allah böyle komutanlar başımıza diksinn
AhmetAlper Kaban42
AhmetAlper Kaban42 Aylar önce
Lan yalan bunlar yalann Alparstlanın gerçek kişiliği dizideki gibi değil saçma sapan dizi izleyip inanıyorsunuz cahillik işte yaa uyuz oluyorum senin gibi cehalet korkanlara
jadson silvador
jadson silvador Aylar önce
@Esat Ar aminnnnn inşallah
Esat Ar
Esat Ar Aylar önce
Şimdikiler öyle komutan elhamdülillah. Mevla devamını da nasip etsin.Bu ülkeyi dinsiz, hain veya münafıkların ya da ödlek Müslümanların eline bırakmasın bir daha.Bize tekrar İslam'ın sancaktarlığını nasip etsin. Amin.
Gioy Scali
Gioy Scali Aylar önce
Primero que nada agradecer por los subtítulos en español es una muestra de respeto a los seguidores hispanoparlantes de esta maravillosa serie. Esta primera presentación nos muestra lo que nos va a regalar esta increible producción. Todo el staff está poniendo corazón, un duro trabajo y las ganas de hacer las cosas bien y de calidad para que los espectadores disfrutemos al máximo. Un merecido éxito de los guionistas, director general, de fotografía, locaciones, vestuario, maquillaje, talentosos actores, actrices y extras que se entregan en cada escena y en especial a Barış Arduç talentoso y extraordinario actor que sabe cómo lograr emocionarnos y atraparnos en cada una de sus escenas. Que todo el éxito y buenas vibras cubran esta segunda temporada👍🏼👏🏼👏🏼💯💯💯
Kalbimdeki Mahzen
Kalbimdeki Mahzen Aylar önce
Sultan Alparslan 3. Bölüm / "Politikal Evlilik" trpost.net/down/ppWigaZ9haKcYZk/video.html
ISLAM_ MGX
ISLAM_ MGX Aylar önce
Umarım bu sezon genel olarak İslam tarihi ve dinine odaklanır çünkü bu sahne tarif edilemez bir büyüklüktür.İkinci sezonun harika olacağı aşikar.Yapım ekibine teşekkürler 😊 فعلا عمل عظيم
Hasan Alp
Hasan Alp Aylar önce
MaşaAllah insanın tüyleri diken diken oluyor, ecdadımızı bu denli hatırlatan bir dizi izlememiştim vesselam. Emeği geçen tüm kardeşlerimden Allah cc Hu Razı olsun Amin.
Arespazar
Arespazar Aylar önce
Pislikten uzak temiz dizileri ne özlemişiz ya yapandan oynayandan Allah cc razı olsun
Нурзат Канатбекова
Нурзат Канатбекова Aylar önce
ALLAHIM yerimize huzur ,milletimize sağlik ver🤲 Inanilmaz harika bi sezon geliyor😍👑
Zafer Özdemir
Zafer Özdemir Aylar önce
Mükemmel Dizi, mükemmel yönetmen, mükemmel oyuncu kadrosu, mükemmel teknik ekip, mükemmel kanal...ellerinize sağlık ne denir ki?
Amine Kilic
Amine Kilic Aylar önce
Rabbim yazandan oynuyandan oynatandan emeği geçen herkesten razı olsun inşallah evlarrımızı gelecek nesillere de bu şuuru nasip etsin
Merve Kiran
Merve Kiran Aylar önce
duam o ki bu dizi de oynayan oyuncular özellikle de barış arduc gibi ünlü isimlerin bu dizide ettikleri dualardaki teslimiyet gibi bu dizelerde yaşadıkları gösterilen haller gibi inançlarının kuvvetlenip islam üzerine hayat sürmeleri. amin
Ali Taha Yıldız
Ali Taha Yıldız 25 gün önce
Amin
Gülçehre Arık
Gülçehre Arık Aylar önce
Büşra Ayaydın dizi setinde Eyüp Sultanda bir sahnesini çekerken kalbine hidayet ışığı düşer
Umleyla Nuri
Umleyla Nuri Aylar önce
@Muhammad Said ben de bir zamanlar teatro oyunculuğu ile uğraşıyordum, hayr kardeşim, gerçek oyuncu o rolu benimsemezse- yani o roldeki kişiyi gercekden kendisi gibi hiss etmese, o rol ona dokunmasa, o duyguya giremez (en azindan ben öyleydim). Ve gerçek oyuncu oyunculuğu şöhret olmak ya da para kazanmak için değil, iyiliği ve kötülüğü insanlara sergileyip kötülükden uzaklaştırıp iyiliğe yöneltmeyi amaçlar- yani insanlara dokunmak, onlarin acilarini anlayip benimsemek ve diğer insanlara da göstererek empati kurmalarini sağlar oynadığı rolle. Peyğamber efendimizin öyle bir lafi varsa, bence oyunculuk mesleğine değil, gerçek hayatda hileli davranan insanlara dair söylemişdir o lafi
nazife tekeli
nazife tekeli Aylar önce
Kışın sette yazın alkol sofralarında
AhmetAlper Kaban42
AhmetAlper Kaban42 Aylar önce
Sg mala bak Bir tane yalan dolan dizisine amma bağladınız
CLAW
CLAW Aylar önce
MÜKEMMEL BİR DİZİSİN. İŞTE BİZİM TARİHİMİZ.
Aslan Akbey
Aslan Akbey Aylar önce
Ne güzel bir tanıtım, ne güzel bir dua. İnsanın içi huzurla doluyor😊
Fatma Alibaz
Fatma Alibaz Aylar önce
maşallah cok özel güzel olmuş barış arduç Rabbim gerçekten yaşamayi nasip etsin.
Daniel Makhacew
Daniel Makhacew Aylar önce
Atam Alparslan 🇹🇲🦅☝️ Mekanın cennet olsun
berkay polat
berkay polat Aylar önce
işte buna tanıtım denir !!! MUHTEŞEM BİR SEZON OLUCAK !!!
papatyaa
papatyaa Aylar önce
@Mobil Lol anlamı büyük anlayans
Mobil Lol
Mobil Lol Aylar önce
Ramazan ayında kanal 7 de çıkan düşük bütçeli filmler gibi
Mobil Lol
Mobil Lol Aylar önce
Böyle tanıtım mı olur aq
akif dogan
akif dogan Aylar önce
@İNDİRİM TV Napim
İNDİRİM TV
İNDİRİM TV Aylar önce
*Üniversite öğrencisiyim.. TRpost den gelir kazanmak istiyorum aileme yük olmamak için bu kadar insan içinden 4-5 kişi bile a-bo-ne olursa cesaret ve moral verir, şimdiden çok sağolun*
Nur Yeter
Nur Yeter Aylar önce
Çok duygulandım Maşaallah ne güzel sahne bu televizyon da böyle sahne görmekte nasipmiş dahada çoğalır inşaallah 😭🤲🏻
Nazgul Yalcin
Nazgul Yalcin Aylar önce
Büyük sezon bizleri bekliyor TRT gerçekten dizi kalitesi süper çok güzel dizilere imaza atıyor kaliteni iç bozma TRT 🇹🇷👍👍👏👏
Hatice Yavuz
Hatice Yavuz Aylar önce
Dün Hac'dan geldim ve böyle bir sahneyle karşılaştim😥♥️ Ahh nasıl güzel nasıl güzel 😥♥️
Muhammet Mustafa Uzunoğlu
Muhammet Mustafa Uzunoğlu Aylar önce
ALLAH'IM GÖZLERİM DOLUYOR, ELHAMDÜLİLLAH ELHAMDÜLİLLAH ELHAMDÜLİLLAH KURBAN OLUM BU SAHNEYİ ÇEKİP DE ŞU TV LER DE YAYINLANIYOR YA ALLAH-U EKBER. 🇹🇷
Murat Ç
Murat Ç Aylar önce
İzlerken tüyleri Diken diken olanlar pazartesi gününü iple çekiyoruz desek yeridir 👏
Kalbimdeki Mahzen
Kalbimdeki Mahzen Aylar önce
Sultan Alparslan 3. Bölüm / "Politikal Evlilik" trpost.net/down/ppWigaZ9haKcYZk/video.html
Muhammad irfan
Muhammad irfan Aylar önce
@AuB thanks dear
AuB
AuB Aylar önce
@Muhammad irfan 5 september
Muhammad irfan
Muhammad irfan Aylar önce
@Hasan Remzi Kacmaz brother please tell me in English I don't understand what you replied
Samet sevindir
Samet sevindir Aylar önce
@Hasan Remzi Kacmaz 5 Eylül
Nihat Öztürk
Nihat Öztürk Aylar önce
Vallahi bravo. Hem duygulandım hemde koltuklarım kabardı. Ne güzel bir giriş. MaşAllah. Barış kardeşim bu zamanda böyle bir diziyle gönülleri fetih ettin. Yolunuz açık Rabbim yar ve yardımcınız olsun. 🇹🇷🇦🇿🤘👆👍
sümeyye yıldız
sümeyye yıldız Aylar önce
izlerken tüylerim diken diken oldu çok etkileyiciydi
Hilal
Hilal Aylar önce
Muhteșem fragman tebrik ediyorum emeği geçenleri. 🇹🇷🤘🐺
Mahmut Alkan
Mahmut Alkan Aylar önce
Emeğinize sağlık tebrik ediyorum Emre Konuk. Böyle eserleri gördükçe duygulanıyoruz. Mukkemmel bir fragman..
ykş19
ykş19 Aylar önce
Aklıma nasıl yer etti ise dönüp dönüp izliyorum ALLAH razı olsun gönlümüz şenlendi
izmrl 09
izmrl 09 Aylar önce
"Senin ve Resulunün aşkıyla gönlü kavrulan milletimi İslam'ın sancaktarı kıl "😢
İsmail Dönmez
İsmail Dönmez Aylar önce
Allah razı olsun bu diziyi yapan ve yöneten den nerde muhteşem rezillik nerde bu dizi helal olsun işte İslamiyetin yeniden doğuşu şükürler olsun rabbime
Elif Emir klipleri🦋
Elif Emir klipleri🦋 Aylar önce
Ürperdim Rabbim herkese nasip etsin bomba gibi maşallah 🤍
Rüzgar Gülü
Rüzgar Gülü Aylar önce
Yeni sezonu heyecanla bekliyoruz , Barış Arduç’un oyunculuğu ayrı mükemmel ötesi , fragman ayrı mükemmel ötesi olmuş
Enes Kaplan
Enes Kaplan Aylar önce
İlk bölümlerde facia demiştim ama zaman ile çok güzel oturdu. Aynı kişilerden bıktık artık. Çok iyi yaptılar onu seçmek ile.
Şifa_92
Şifa_92 Aylar önce
@Faruk Atessacan bunların bi hakikat olduğunu öğrenmek beni çok üzdü. Yani dünyada böyle gibi fitneler hele ki müslüman ülkelerde olabileceğini hiç inanmazdım. Ama gerçek imiş maalesef. Ne diyelim Allah onlara da hidayet versin inşallah
Faruk Atessacan
Faruk Atessacan Aylar önce
@Şifa_92 vallahi kardeşim ben de geçen duyduğumda şok oldum ve doğruymuş maalesef.. özetle israil ne ise iranda ki şiilik de o , islamla zerre alakaları yok.. her Müslüman ülkede hatim törenleri var, iranda yok, çünkü Kur'an hatim etme diye birşey yok, ve yine çünkü, biz nasıl incil filan değiştirilmiş diyoruz, iran da Kur'an için öyle diyor ( tövbe haşa) kadınlara günde ihtiyaca göre molla nıkâhı kıyıp satıyorlar yani, 1 saatlik 2 saatlik 5 saatlik gibi, anla artık... 4 kitapları var birinde Türkleri öldürmek hak yazıyormuş filan yani çok şey var hayatta inanamayacağımız....
Şifa_92
Şifa_92 Aylar önce
@Faruk Atessacan aman ya sahi mi.. yani ben her müslüman Kuran'ı inandığını biliyordum🙁 bunu duyunca bende şok oldum... nasıl yani bunlara müslüman denir mi acaba
Faruk Atessacan
Faruk Atessacan Aylar önce
@Fatma SELİM eyvallah bacım sağolasın.. Sabır Mesrur diye Mısırlı TRpostr var o da güzel anlatıyor bu pers dünyasını Türkçe altyazıyla.. mesela iranda bizim hoca dediğimize onlar molla der ya, ama onların hiçbir mollası Kur'an 'dan hiçbir şey bilmez.. ben şok oldum, onların 4 kitabı var onu okuyor onlar, Kur'an değil...
Hicran Koç
Hicran Koç Aylar önce
EFSANE GERİ DÖNÜYORR.HEM DE TÜM MÜKEMMELLİĞİYLE 😍😍🔥🔥❤
Ebrar Diye Biri
Ebrar Diye Biri Aylar önce
Daha önce çok tanıtımlar gördüm ama böylesi gelmemişti yemin ederim.. Çok etkileyici, mükemmel..
Saif Khan
Saif Khan Aylar önce
What an impressive trailer literally getting goosebumps every single time I am watching it such beautiful scene. Watching Turkey series from last 7 years but after watching this don't even have words to describe it . Emre konuk is taking this series is another level. Baris adruc is made for this role
Mohamed Abbas
Mohamed Abbas Aylar önce
It’s a beautiful series.
Fatıma
Fatıma Aylar önce
Harika bir Fıragman olmuş.... ALLAH CC, oyuncuların burdaki yaşadıklarını, bütün ekibe gerçek hayatları boyunca, imani manada nasip etmesidir inşaAllah amiiiin aminn amiiiin
abdullah sindi
abdullah sindi Aylar önce
İşte bu... Dizi-sinema sektörünün nerelerde nereye geldiğini görmek mutluluk veriyor. Bunu bize gösteren dizi yapımcılarına ve bilhassa bu dizinin yapımcısı emre konuk beye çok teşekkürler.
Kalbimdeki Mahzen
Kalbimdeki Mahzen Aylar önce
Sultan Alparslan 3. Bölüm / "Politikal Evlilik" trpost.net/down/ppWigaZ9haKcYZk/video.html
🕋ASR-I SAADET🕋
🕋ASR-I SAADET🕋 Aylar önce
Bi yere geldiği yok kardeş. Çünkü İran yapımı Hz Ömer filminin 1.bölümü kopyala yapıştır yapmışlar 😂 dediğim filmi aç izle anlarsın
Beyaz Zenci
Beyaz Zenci Aylar önce
Ne olmuş Dizi yapınca Bu gün Markete git Ülke yandın yeri
Cüneyt GÜLER
Cüneyt GÜLER Aylar önce
Bu ülkenin şanlı tarihini kaliteli bir şekilde bize izleten yapımcı yönetmen ve oyunculara sonsuz teşekkürler hürmetler
Lightning Man
Lightning Man Aylar önce
Artık az bir süre kaldı. Etkileyici bir fragman çok beğendim. Umarım bu tür diziler milliyetçiliğini kaybetmiş olan insanların batıya yönelmiş ve kendi benliklerini kaybetmiş olan insanlara biraz nereden geldiğini anlama fırsatı verir. Öyle bir geçmişimiz öyle bir tarihimiz var ki gerçekten inanılmaz. Ama biz daha çok aslında bazı insanlar daha çok batıya yöneldiği için göremiyor. Dilerim onlarda bir gün gözünü açar ve kim olduğunu hatırlayabilir.
LÂLE DİLEK
LÂLE DİLEK Aylar önce
Güzel Allah ım senin adını duymak senin şanını yaşamak ruhumuza işleyen senin dinini böyle bir zamanda tv den izlemek çok çok çok güzel Allah ım mütekebbir olan sensin sen bizi koru ayağımızı sağlam basalım ezilmeyelim Rabbim🕋🤲🕋
S.V
S.V Aylar önce
Tuylerim diken diken oldu. Allahım senin yolunda ölmeyi nasib eylə .
Emircan Beyaztaş
Emircan Beyaztaş Aylar önce
Tanıtım tam anlamıyla efsane. Yeni sezonu sabırsızlıkla bekliyoruz çok özledik bu diziyi
İNDİRİM TV
İNDİRİM TV Aylar önce
*Üniversite öğrencisiyim.. TRpost den gelir kazanmak istiyorum aileme yük olmamak için bu kadar insan içinden 10 kişi bile a-bo-ne olursa cesaret ve moral verir, şimdiden sağolun*
HATİCE YILDIRIM
HATİCE YILDIRIM Aylar önce
Dizi izlemiyoruzda o günleri yaşıyor gibiyiz. Türk toplumuna böyle hizmetler sunan herkese çok teşekkürler
N. N.K
N. N.K Aylar önce
4 gözle başlamasını bekliyorum muhteşem bir dizi atalarımı izlemek ayrı haz veriyor🇹🇷❤
💕SophsEdits💕
💕SophsEdits💕 Aylar önce
Tüyler diken! Senaristin kalemine yaratcılığına sağlık her türlü bizi burdan alıp o günlere ışınlıyor
Ahsen
Ahsen Aylar önce
*ya TRT çok teşekkür ederiz Müslümanca yaşamaya bize hatırlattığın için dua etmeyi bize hatırlattığın için*
Salih Kaya
Salih Kaya Aylar önce
İşte bu - Dinimizi korkmadan çekinmeden tanıyabiliyoruz. Elhamdülillah
Ejder Ba'ki
Ejder Ba'ki Aylar önce
Uyanış Büyük Selçuklu dan bu yana bir bölümünü de kaçırmadan sıkılmadan izledim
Gulsum Erdogan
Gulsum Erdogan Aylar önce
Tuyler diken diken sanki dizi değil üst düzey film sahnesi olmuş.. tebrikler
Gulsum Ertas
Gulsum Ertas Aylar önce
muhteşem ötesi muazzam güzellikte. bir fragman.bir anda bütün dünya telâşlarını unuttum. hissettiğim müthiş bir gurur iliklerime kadar. maneviyatımizi okşadiginiz allah ecdadımız dan razı olsun asırlar sonra bile anılması yeterli göğsümüzü kabartmaya .
Muhammed Alparslan Öztürk
Muhammed Alparslan Öztürk Aylar önce
Herkesi ters köşe yapan bir tanıtım olmuş, millet aksiyon dolu bi tanıtım beklerken böylesi muazzam ötesi bir tanıtım merak ve heyecan uyandırdı doğrusu. Allah muvaffak eylesin.
ğçplmmjp
ğçplmmjp Aylar önce
@Hidrasal gitme cehenneme kardeşim İslama gel ve cennete gitmeye çalış kardeşim
Hidrasal
Hidrasal Aylar önce
@ğçplmmjp Hocam hot mama yani sıcak anne.Sıcak sıcak soğumadan cehenneme gideyim cennet rahat değildir şimdi
ğçplmmjp
ğçplmmjp Aylar önce
@Hidrasal Hot mama ne kardeşim sıcak mama nedir ya gel İslama kardeşim huzur bul kardeşim
Hidrasal
Hidrasal Aylar önce
@ğçplmmjp Yok kral ben hot mama' ların olduğu yeri tercih ederim
ğçplmmjp
ğçplmmjp Aylar önce
@Hidrasal yok kardeşim ben senin yanmandan niye zevk alayım aksine üzülürüm kardeşim benim gel İslama
Ayşe’nin Dünyası
Ayşe’nin Dünyası Aylar önce
Söyleyecek söz bulamıyorum 😍Tüylerim diken diken oldu.Tek kelimeyle”harikulade.” Herkesin emeğine sağlık.Heyecanla bekliyorum olacağım…
Tamer Güncan
Tamer Güncan Aylar önce
Hiç bir diziyi bu kadar merak ve istekle beklemedim. Ruhumuzu okşayan sahneleri bekliyoruz.👍👏🤲🕋🕋🕋
Gülşen GöZde/s
Gülşen GöZde/s Aylar önce
Amin duygu yüklü bir sezon geliyor ☺️
Erkan Kayacan
Erkan Kayacan Aylar önce
Abi böyle tanıtım olamaz ya …. Mükemmel ötesi tekrar tekrar izler insan 👏👏👏
Büşra ayse Yağcı
Büşra ayse Yağcı Aylar önce
Tanıtım çok güzel , izlerken tüylerm diken diken oldu ..
Tamara Namazaliyeva
Tamara Namazaliyeva Aylar önce
Allah caniniza can sagligi versin.bu dizi ucun emeyi kecen her kesden Allah razi olsun.sebrsizlikle yeni bolumleri gozleyirik
Hakan B
Hakan B Aylar önce
gözlerim dolu dolu oldu Allah razı olsun..Kabemizle Alparslan atamızı gösterdiğiniz için..
Lk3158 Lk
Lk3158 Lk Aylar önce
Muazzam bir fragman izledim . Tüm ekibin emegine sağlık yönetmen ve oyuncusundan çaycısina kadar. İyiki varsiniz canlar 🥰🥰🥰
المقداد الحداد
المقداد الحداد Aylar önce
Harika bir dizi... Dizinin Türklere yönelik mesajı iletmesi ve güçlü Müslüman atalarının mirasını ihya etmesinde başarılar diliyoruz.
Kalbimdeki Mahzen
Kalbimdeki Mahzen Aylar önce
Sultan Alparslan 3. Bölüm / "Politikal Evlilik" trpost.net/down/ppWigaZ9haKcYZk/video.html
Mehmet Can
Mehmet Can Aylar önce
Sadece Türklere mesaj değil tüm İslam alemine bu diziyi tüm İslam alemi izliyor
Burak
Burak Aylar önce
Allah razı olsun
ATİLLA AYGÜN
ATİLLA AYGÜN Aylar önce
1 dakika da tüğlerimi diken diken etti bu fragman. Muazzam ötesi olmuş...
Öykü
Öykü Aylar önce
Tüylerim diken diken oldu. Ne güzel bir dua. Sabırsızlıkla yeni bölümleri bekliyoruz.
SEFİL ŞAİR
SEFİL ŞAİR Aylar önce
İçten hissettiren bir fragman din cesaret merhamet hepsi bir arada 👑
Ahmet yücel
Ahmet yücel Aylar önce
Allah için İslam için İslam yurdu vatanı için Şehit olmuş gazi olmuş herkesten Allah razı olsun onların yüzü hürmetine bizide bağışlasın ahlak yoksunu diziler nerde böyle güzel yapımlar nerde emeği geçen herkese teşekkürler.
Rbdk o
Rbdk o Aylar önce
Çok güzel.imanı gönüllere nakşeden Rabbimize sonsuz teşekkürler
Kar tanesi
Kar tanesi Aylar önce
Bu nasıl bir fragman ya Rabbim
Osman
Osman Aylar önce
Diziyi yapandan Allah razı olsun
Yakup Gümüş
Yakup Gümüş Aylar önce
İşte bu hasret kalmistik böyle sahnelere sabırsızlıkla bekliyoruz yeni sezonu içimizdeki milli ve manevi duyguları körükleyen böyle bir dizide emeği geçen herkese teşekkürler seviliyosunuz
star
star Aylar önce
Geliyor,çok az kaldı. Diğer tüm dizilere kök söktürecek.
RaidanRG
RaidanRG Aylar önce
@Limon Kafa napmim
AbdurRahman Furkan Talha
AbdurRahman Furkan Talha Aylar önce
İnşâALLAH
Muhammed Abdulmecid
Muhammed Abdulmecid Aylar önce
Harika çok güzel fragman Emeğinize sağlık İnşaAllah yine güzel bir sezon olacak ❤
Nurgül Alsaran
Nurgül Alsaran Aylar önce
Hiç tahmin etmediğim bir tanıtım olmuş çok etkilendim yeni sezonu sabırsızlıkla bekliyorum Alparslan ve İslam'ın sancaktarı ceddimize rahmet olsun
Qəhrəman Axundov
Qəhrəman Axundov Aylar önce
İnşAllah muhteşem bir sezon bizi bekliyor🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Arzu Tatarhan
Arzu Tatarhan Aylar önce
Yaz gelmiş geleli bizim için televizyonda izlenecek birşey olmadığı için kapalı....sezonun açılmasını ailemizle hepberaber izlenebilecek aslımızı ,neslımızı, nerden geldıgımızı ne oldugumuzu anlatan dızılerı ve osmanlı dizilerinin başlamasını dört gözle beklıyoruz, televizyonu açmak için...
Onur ÇEVİK
Onur ÇEVİK Aylar önce
Yine muazzam bir sezon, en son bıraktığı yerdeki solukla devam ettirecek evelallah. Sadece bir yerden başladığımızı kabul etmek yerine, özümüzü ve ecdadımızı ancak böyle bir proje ile birebir hissedebilirdik. Emegi gecen herkese teşekkürler. Heyecanla bekliyoruz.
kahvetadinda_hobim
kahvetadinda_hobim Aylar önce
Hasret sona eriyor.. Fragmanın güzelliği tüylerim diken diken ..
Anoosheh
Anoosheh Aylar önce
Gerçekten çok farklı bir yeni sezon tanıtımı oldu ! Size tebrik ediyorum 👏🏼👍🏼 Sabırsız bekliyoruz 😍❤️
Zeki Çetin
Zeki Çetin Aylar önce
Ne güzel bir başlangıç ne güzel bir sahne Rabbim gerçek hayatta da oyunculara da bizlere de iman Kur'an nasip eylesin
Azize Videos ALPARSLAN
Azize Videos ALPARSLAN Aylar önce
Barış Arduç adam Alparslanı oynamak için gelmiş dünyaya oyunculuğun ötesi buna denir🦅
Zeynep Zeynep
Zeynep Zeynep Aylar önce
Ilk duyduğumda başka adam mi yoktu dedim O sosyete oyuncusu dedim dizi yüzünden arkadaş adam yasiyor
Kime Ne
Kime Ne Aylar önce
Oysa dizi daha başlamamışken Alparslan rolü için Barış Arduç seçilmiş diye nasıl da tepki veriyorlardı. Beğenmiyorlardı. Keza Ertuğrul rolü için Engini de beğenmemişlerdi önce, sonra baktılar sanki bu rol için oyuncu olmuş. Osman için burak ı da istemiyorlardı. Hepsi rolünün hakkını nasıl da veriyor şimdi utanıyorlar mı acaba ettikleri onca laf için? Mehmet bozdağ seçeceği oyuncuları cidden iyi biliyor.
Alparslan
Alparslan Aylar önce
İnsanın dünyaya geliş amacı sadece rabbini tanımak ve ibadet etmektir fragman başındaki gibi Sizin ne demek istediğinizi biliyorum iyi geceler
Dera's kitchen
Dera's kitchen Aylar önce
Evet resmen yaşıyor ve yaşatıyor oyunculuk buysa gercegi nasildi kim bilir elhamdulillah var olsunlar yerleri cennet olsun Allah hepsinden razi olsun
Seydi
Seydi Aylar önce
Tek kelimeyle mükemmel. Emeği geçen vesile olan kim varsa Allah razı olsun. Harika bir tanıtım olmuş. Dua sade ve çok etkili... Çerçeveleyip aklımıza ve kalbimize asmalık...
mihrimah  akbulut
mihrimah akbulut Aylar önce
Bu nasıl bir tanıtım böyle. Tüylerim tiken oldu resmen 🤲🏼
Zeynep Eren
Zeynep Eren Aylar önce
Böyle bir dizi fragmanı görülmemiştir helal olsun tüylerim tiken tiken oldu
EMRAH KAYiHAN
EMRAH KAYiHAN Aylar önce
TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLDU... HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN İYİ SAHNE... MAŞAALLAH
Melek Özdemir
Melek Özdemir Aylar önce
After watching this trailer I don’t even know what to expect in the new season. Congratulations 🎉 to all the team members . The thing I love about this production is I follow some cast members on IG and I just love how they respect, love and work hard together!! Respect for the producer 👏 I started to watch for Baris and saw many young & talented actresses and actors. Congrats again and Can’t wait for the new season. Baris Arduc 🔥 you’re a legend of your generation.
Muhammed Worku
Muhammed Worku Aylar önce
When?
Nazlı Pak
Nazlı Pak Aylar önce
Harika bir tanıtım emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler 👏👏👏
Harun
Harun Aylar önce
Bu nasıl fragman böyle? Bu nasıl prodüksiyon? Canım ülkemde böyle şeyler çıkabiliyor muydu? Maşallah maşallah maşallah! Şu kadarı bile yetti Allah emeği geçenlerden razı olsun.
Bardha Cikti
Bardha Cikti Aylar önce
Sabirsizlikla yeni sezonunu beklediğim tek dizi, insAllah yolu uzun ve bol reytingli olur
LENA🌚
LENA🌚 Aylar önce
Sabırsızlıkla yeni sezonu bekliyoruz 🔥😍
RaidanRG
RaidanRG Aylar önce
@Limon Kafa napkm
MURAT CAYNAK
MURAT CAYNAK Aylar önce
Yonetmeni tebrik ediyorum gerçekten çok güzel dizilerimiz var dünyayı şaşırtan dizilerimizi yayınlamaya ve yapmaya devam etmeliyiz ki dünya bizi hayretle seyretsin biz onları değil onlar bizi seyretsin... Başarılarınızın devamını diliyorum...Çığır açan dizilerimiz hep var olsun inşallah...
Altaylardan Tunaya
Altaylardan Tunaya Aylar önce
Helal Olsun Tüm Emeği Geçenlere Çok Güzel Bir Tanıtım Olmuş Devletimizin Kanalında böyle görüntüleri izlemek Sevindirdi Bizleri...
Ugur Sancak
Ugur Sancak Aylar önce
İslamı ve Türklüğü yücelten ne olursa olsun saygı ve sevgi yollarına feda olsun..
Abdullah Ucan
Abdullah Ucan Aylar önce
Âmin yarabbi, bu nasıl bir dizi dini ve milli bütün duyguları kabartıyor
Movies Studio
Movies Studio Aylar önce
We are extremely waiting for the coming season-Love from Canada-Proud to be a Muslim
Futbol Tribün Çekimi
Futbol Tribün Çekimi Aylar önce
Müthiş ya müthiş Bu dizide Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler
Return of the King: The Ride of the Rohirrim [4K]
5:21
Bjorn Goes Into Battle One Last Time | Vikings | Prime Video
6:06
Amazon Prime Video UK
görünümler 49 Mn
DART Uzay aracı asteroide çarptırılarak patlatıldı!
2:6:11
Çok Güzel Hareketler 2 | 121.Bölüm Tanıtımı
1:16
Çok Güzel Hareketler
görünümler 605 B
Bir Peri Masalı 1. Bölüm
1:53:25
Bir Peri Masalı
görünümler 452 B
Legendary Dragon Scene Game of Thrones Season 5 (HD)
4:04
Blazor26 (Blake Ezor)
görünümler 18 Mn
ARAPLARIN OSMANLI DEVLETİNE İHANETİ..
9:36
Cavit Pancar
görünümler 107 B
Uyanış: Büyük Selçuklu 1. Bölüm 🏹
2:43:35
Alparslan: Büyük Selçuklu
görünümler 16 Mn
Akça... - Alparslan: Büyük Selçuklu 27. Bölüm (Sezon Finali)
14:05
Alparslan: Büyük Selçuklu
görünümler 742 B
Atabey'i Buldu! - Alparslan: Büyük Selçuklu 28. Bölüm
7:23
Alparslan: Büyük Selçuklu
görünümler 176 B
NIEMANN, EFSANE IVANCHUK KARŞISINDA!!
11:42
Satranç Analizleri
görünümler 10 B
Niye Kaçıyorsun Arkadaş? #shorts
0:55
Kemal Sunal Filmleri
görünümler 164 B
Hızır, Can'ın kafasına sıkıyor! - EDHO Efsane Sahneler
14:23
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 162 B
BUTON’a Bas FLÖRT’ü Reddet! (Hızlı Flört)
17:16
Gönül Dağı 69. Bölüm
2:23:08
Gönül Dağı
görünümler 1 Mn
Deadpool 3 Offical Teaser / Wolverine is Back!!
1:41
doguqn STUDIOS
görünümler 132 B
Emanet 424. Bölüm Tanıtım | GÜVENSİZ ADAM
0:51