VİRAL Minecraft TİKTOK Hilelerini Test Ettim 11!

  görünümler 152,222

Vales

Vales

Aylar önce

Merhaba arkadaşlar bugün minecraft ta viral tiktok hilelerini test ettik çok eğlenceli bir video oldu. Videoyu beğenmeyi unutmayın, iyi seyirler.
Discord: discord.gg/7RC4XqZ
Instagram: berkorl
Vales Tepki: trpost.net/tools/LQD.html...

YORUMLAR: 654
Vales
Vales
ARKADAŞLAR YAKINDA SÜRPRİZ Bİ KADROYLA SURVİVAL SERİSİNE BAŞLIYCAZ SİZLERİ SEVİYORUM İYİ SEYİRLERR
Elif Bengü Gökce
Elif Bengü Gökce
Tekrardan minecraft'a başladığın için teşekkürler vales 😊😊
[KİNG MUSTAFA]
[KİNG MUSTAFA]
Vales minecraft vidyosu atınca gelen mutluluk hissi😄
Serkan
Serkan
En ama en iyi youtube kanalı!
Eymen K
Eymen K
valesin video atmasını bekleyip atınca gelen mutluluk ve heyecan hissi
EditHizm
EditHizm
ABİ SENİ SEVİYORUZ
MUSA BS #YıldızTeam🔜💙
MUSA BS #YıldızTeam🔜💙
Minecraft görünce gelen mutluluk 😊💝💖
exctCLAUS
exctCLAUS
Vales Minecraft Videoları Çekmeyi Başladı Yeyyyy
metehan türkmen
metehan türkmen
VALES ADAMDIR GERİSİ YALANDIR 💛💛💛💛💛💛💛⚡
Uğur Cafer Oktay
Uğur Cafer Oktay
Minecraft ı APK indirenler beğensin
wortex uchiha
wortex uchiha
TEK KRAL VALESSSSS ADAMMM
KapşonAdam👕 SweetMan👕
KapşonAdam👕 SweetMan👕
10:15
2000Ates (NEW)
2000Ates (NEW)
Abi sen Java'yı mı daha çok seviyosun yoksa Bedrock'ı mı daha çok seviyosun?
EditHizm
EditHizm
Abi seni seviyoruz❤️❤️
Muhammed Ali Başa
Muhammed Ali Başa
Dünyanın en iyi kanalının dünyanın en iyi Minecraft oyuncusu 🥳
Efekan
Efekan
ARKADAŞLAR LİKE ATIN BİLDİĞİNİZ GİBİ HER LİKE 1 LİRA ;)
Røteerdø_Føøtball
Røteerdø_Føøtball
Bayılıyorum bu seriye
enes kayaalp
enes kayaalp
arkadaşlar bokunu çıkarmayın o da aov atmak istemiyor 1-2-3-selam-herkes-ben vales diye 6 tane video paylaştığında 6 mıydı bilmem arkada tahtada hepsinde 1-2-3 harf olcak şekilde özür dilerim yazıyor o da aov cekmek istemiyor sadece sponsor aldığı için herkes bıktı ama destek cıkmak yerine dalga gecmeyelim lütfen
danger
danger
Vales abi çok tşk ederim survivar serini çok seviyom senide aynen hep Minecraft'ta devam et
MYDarkAlone
MYDarkAlone
Vales 10 dan fazla sayamıyorum diyordur ama tıktık hileleri 11. Bölümdür :)