Mahkum 23. Bölüm 2. Fragmanı

  görünümler 1,474,678

Mahkum

Mahkum

Aylar önce

Mahkum 23. bölümüyle 26 Mayıs Perşembe 20:00 'de FOX'ta🔥
"Mahkum" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉 bit.ly/3EYambE
Oyuncular:
Onur Tuna - İsmail Hacıoğlu
Seray Kaya
Melike İpek Yalova
Hakan Karsak
Anıl İlter
Tugay Mercan
Hayal Köseoğlu
Muharrem Türkseven
Bülent Seyran
Furkan Kalabalık
Burcu Cavrar
Murat Şahan
Alya Sude Mazak
İlker Yağız Uysal
Hakan Salınmış
Nihal Koldaş
Ve Mehmet Ulay
Konuk Oyuncu: Talat Bulut

YORUMLAR: 936
Mahkum
Mahkum Aylar önce
"Mahkum" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉 bit.ly/3EYambE
Ecrins
Ecrins Aylar önce
Lütfen diziyi final yapmayınnn
ÖzGüR A
ÖzGüR A Aylar önce
Videoları çok geç Atıyorsunuz üç saattir bekliyoruz ayıptır söylemesi 🥴
Sløw1N
Sløw1N Aylar önce
0:17
AZE_KARABAKH
AZE_KARABAKH Aylar önce
Final olucak dimi 😪 cunki oyle gozukuyor
Ceylin Azra
Ceylin Azra Aylar önce
Küçük olmamda güzel film annemle izliyom
Güvenemeyenlerdim
Güvenemeyenlerdim Aylar önce
Sasha bile Barış'ın kafasının içindeki o şeyden korkuyorsa Büge'nin yaptığına ihanet diyemeyiz çünkü sasha da Fırat'a konuşuyor Barışa yardım etmek için. Büge de aynısını yaptı buna ihanet denmez.
DARBE ƏLİ
DARBE ƏLİ 17 gün önce
@Niko Belik 0:19 da çalan müziğin ismini bilen varmı
DARBE ƏLİ
DARBE ƏLİ 17 gün önce
@Güvenemeyenlerdim 0:19 da çalan müziğin ismini bilen varmı
DARBE ƏLİ
DARBE ƏLİ 17 gün önce
@ababacahshshsjshsh jakajsjsjsh 0:19 da çalan müziğin ismini bilen varmı
G K
G K Aylar önce
@Merve Gök Buge karakteri tam yol arkadaslik, varmi boyle bi karakter tanisak ta yol arkadasi olsa
umut toprak
umut toprak Aylar önce
Sasha konuşmadı
Cansu Arap
Cansu Arap Aylar önce
Türk dizilerinden beklenmeyecek derecede kalite içeren bi dizi harika
Cansu Arap
Cansu Arap Aylar önce
@Rabia Demirel ❤️❤️💕💕
Rabia Demirel
Rabia Demirel Aylar önce
@Cansu Arap Ne demek bebeğim
İrem ile Dolu Dolu Videolar
İrem ile Dolu Dolu Videolar Aylar önce
@emirkan baltacı y Ve ne yaa
emirkan baltacı
emirkan baltacı Aylar önce
@İrem ile Dolu Dolu Videolar y Ve
Nila Cars
Nila Cars Aylar önce
Türk dizisi diyince aklına beklwnmeyecek mi gelio dostum ben yabancıyım ve muhteşem yüzyıl bir baş yapıt
Lord MaGiC
Lord MaGiC Aylar önce
Sinyor: "Bu hikayenin sonunu ben yazıcaam!" Barış: "Yaz dostuum." 😂😆
Lord MaGiC
Lord MaGiC Aylar önce
@Ferzende Zuğurli aynen hahhaha
YUSUFerenİLOL
YUSUFerenİLOL Aylar önce
00:12
Ferzende Zuğurli
Ferzende Zuğurli Aylar önce
4 5
Ferzende Zuğurli
Ferzende Zuğurli Aylar önce
Harikay dı geri sarıp izledim 45 kere
İrem ile Dolu Dolu Videolar
İrem ile Dolu Dolu Videolar Aylar önce
Oha mükemmel o sinyora yaz dostum diye bağırdığı yere çok güldüm ben demiştim barış bügeye asla zarar vermez diye çok heyecanlıyım şuan
İrem ile Dolu Dolu Videolar
İrem ile Dolu Dolu Videolar 11 gün önce
İremler kulübü ahshsshsjsj
Betul Kisac
Betul Kisac Aylar önce
besle fıratı dosyalar ile
Betul Kisac
Betul Kisac Aylar önce
yaz dostum
Toca Life Mişa
Toca Life Mişa Aylar önce
Gerçekten şaşırıp kalıyor sinyor 😆Yaz dostummmmm 🤘🤘🤘
irem수학
irem수학 Aylar önce
benim adımda irem
Renas Kılıc
Renas Kılıc Aylar önce
"Krallar değişir ama bizler asla değişmeyiz ." ~Halit Argun~😊
Aleyna_aleynio
Aleyna_aleynio Aylar önce
@napcanadimi rafı demiş
nada🥺🪐
nada🥺🪐 Aylar önce
@Güvenemeyenlerdim Hayır, Rafi
Zehra Kurkut
Zehra Kurkut Aylar önce
@Ali Erkenlerden evet öyleymiş Fırat ın demesi daha mantıklı gelmişti onun sesine de benziyodu
YILDIZ YILMAZ
YILDIZ YILMAZ Aylar önce
Ayy Halit bu der der tam tersini yapar hağğ
Ali Erkenlerden
Ali Erkenlerden Aylar önce
@Zehra Kurkut sesi rafinin ama beli
Cansu Arap
Cansu Arap Aylar önce
Ahh Cemrem en çok da sen bugünleri görmeyi hak ediyordun. Keşke Cemre hayatta olsaydı da Barış'ın hapse girmesini, Fırat'ın zaferini kendi gözleriyle görseydi. Hep birlikte bir zafer kutlaması yapsalardı...
#evlataşkı👭🏻💙💜
#evlataşkı👭🏻💙💜 Aylar önce
@Cansu Arap 😊😊😊😊
Cansu Arap
Cansu Arap Aylar önce
@Brawl stars Ailesi aynen bak olabilir. Her bölüm bir ters köşe yapıyorlar çünkü
Cansu Arap
Cansu Arap Aylar önce
@#evlataşkı👭🏻💙💜 evet biliyorum bunu
Cansu Arap
Cansu Arap Aylar önce
@Büşra Işık Cemrenin ölümüne çok üzüldüm ne yapayım
Cansu Arap
Cansu Arap Aylar önce
@SEVDA BULUT maalesef ya ben de çok seviyordum. Bence de diziye çok yakışıyordu ama birdenbire öldürdüler ya çok üzüldüm ya :((
Sıla Özdemir
Sıla Özdemir Aylar önce
Asla klişe olmayan bir dizi 🤝🏻🤩
soft_ jisoo's
soft_ jisoo's 29 gün önce
Gt
Emir Team
Emir Team Aylar önce
Ufff Bu Fragman Ateş Ediyor Süper Bölüm Geliyor Yeni Bölümü Merakla Bekleyenler 😍
EMİR AKIN
EMİR AKIN Aylar önce
Mahkum reklamında olanlar butonu
Öykü Ela ve Kıvanc kardeşler
Öykü Ela ve Kıvanc kardeşler Aylar önce
@stria youtube aynen
Vυφαr ΛΙαm
Vυφαr ΛΙαm Aylar önce
bottt
Editör Reizzz
Editör Reizzz Aylar önce
@stria youtube harbiden
Davut Akkaya
Davut Akkaya Aylar önce
Evet lan yes
Baneen.M
Baneen.M Aylar önce
“ Yaz dostum “ dediği sahnede kalbimi bıraktım
soft_ jisoo's
soft_ jisoo's 29 gün önce
Gt
Tuana AYKAÇ
Tuana AYKAÇ Aylar önce
Ne diyosun ben 50 defa o sahneyi izledim kalbimi değil tüm organlarımı bıraktım
abdul gunan
abdul gunan Aylar önce
Harbi ya
Cansu Arap
Cansu Arap Aylar önce
Dizi o kadar güzel ki. Düşündüğüm gibi olmuyor. Mutlaka bir şey çıkıyor. İyi ters köşe yapıyorlar. Baştan sona kadar izlediğim tek türk dizisi
Ferzende Zuğurli
Ferzende Zuğurli Aylar önce
Çukur
Black
Black Aylar önce
tm knk kopyala yapistir
Brawl stars Ailesi
Brawl stars Ailesi Aylar önce
"Mahkum" Hiç Final Yapmasın Diyenler +1
soft_ jisoo's
soft_ jisoo's 29 gün önce
Me ve Gt ne dersinn
Kedilizz
Kedilizz Aylar önce
Türk dizisi olarak en başından beri takip ettiğim tek dizi.Senaryosu,oyuncuları her şeyi çok iyi💍✨. Efsanesinizzz!
Cansu Arap
Cansu Arap Aylar önce
Bir sonraki bölümü bırakın bölüm sonunda bile neler olacağını tahmin etmek çok zor. Sen ne kadar harika bir dizisin Mahkum 👏🏻👏🏻👏🏻
Canan Kılıç
Canan Kılıç Aylar önce
Efsane bir bölüm geliyorrrr 💥fragmanın her saniyesi bunu kanıtlar nitelikte. Bu fragmandan sonra perşembeye kadar sabredemeyeceğimizi anlayıp fragmanı perşembe günü atan koca yürekli admin teşekkürler ❣️
Nihat Koç
Nihat Koç Aylar önce
Mahkum dizisini ilk bölümden beri izleyen ve final olmasini istemeyen kaç kisiyiz.
TEKNO
TEKNO Aylar önce
Çok güzel ve heyecanlı bir bölüm bizi bekliyor😮 Ve sinyor bu hikayenin sonunu ben yazıcam dedikten sonra barışın yaz dostuuum demesine yarıldım😂😂😂 Yalnız bir sıkıntı var... Barış o öz haline yani o manyak haline döndü bu aslında baya heyecan verici. Ve artık hızlıca yeni bölümün gelmesini bekliyorum. 3. Fragman gelse hiçte fena olmaz aslında😅
AkAlp_edits
AkAlp_edits Aylar önce
Dünya'nın en kaliteli dizisi mahkum
NeverEver🤘🖤
NeverEver🤘🖤 Aylar önce
Sinyor :"Bu hikayenin sonunu ben yazicam" Barış:"Yaz dostuuuummmmm"🖤💀
Beyza Erol
Beyza Erol Aylar önce
Barış'ın girişteki karizması ❤️‍🔥
NAFIYE BOZKURT
NAFIYE BOZKURT Aylar önce
Sinyor: Barış yok artık bu hikayenin sonunu ben yazacağım. Barış: YAZ DOSTUM🤘🏻 Bu söz bana Barış Mançonun şarkısını hatırlattı💖Ya Barış efsane oyunculuk yapıyorsun bu bölümde mükemmel gelecek🔥💖
🤓Oyun Ekibi🤓
🤓Oyun Ekibi🤓 Aylar önce
Ya nolur herkes mahkum dizisini izlesin final vermesini istemiyorum bu akşam izleyinde bitmeyen diziyi gösterelim
Ekins
Ekins Aylar önce
Sinyor: -Bu hikayenin Sonunu Ben yazacağım Barış: -Yaz dostuum
Cansu Arap
Cansu Arap Aylar önce
Şuan şoklardan şoklara girdim. Yemin ederim! Senarist her defasında bizi şaşırtmayı başarıyor bravo gerçekten
Ahmet Berkay Yılmaz
Ahmet Berkay Yılmaz Aylar önce
@Cansu Arap Doğru zaten tek aynı mesaj atıyorsun demek istemedim ama mesajların çok kalıblı ve 3-4 tanr standart mesajını biliyorum ama neyse sorun değil ama bu spam oluyor öğrenmiş oldun işte bir gün sıkıntı yaşayabilirsin.
Ahmet Berkay Yılmaz
Ahmet Berkay Yılmaz Aylar önce
@Cansu Arap Klavye panosu hafızaya almış işte en çok yazdığın alakalı kelimeleri sana öneriyor.
Cansu Arap
Cansu Arap Aylar önce
@Ahmet Berkay Yılmaz notlarıma kaydedip kopyala yapıştır yapmama gerek yok ki zaten bir kelimeyi yazdığımda diğer kelimeler başlı başına öneriler listesinde görülüyor. Klavye düzeltici her şeyi düzeltiyor
Cansu Arap
Cansu Arap Aylar önce
@Ahmet Berkay Yılmaz ben bu zamana kadar spam olduğuna dair bir uyarı almadım. İstersen diğer yorumlarıma da bak bazen aynı bazen de farklı yorumlar atıyorum. Genel olarak diziyle ilgili görüşlerim bu yorumlar. Farklı olarak daha hangi yorumları atabilirim ki
Ahmet Berkay Yılmaz
Ahmet Berkay Yılmaz Aylar önce
@Cansu Arap Aynı mesajı sürekli göndermeye spam deniyor her videonun altında aynı template ile mesajını atıyorsun spam oluyor bu yokaa beğeni almasına yazdığın şeye karışan yok ki bazen düşünüyorum mesaj metinlerini önceden notlara kaydedip kopyala yapıştır mı yapıyorsun diye. 😅
Firat bulut
Firat bulut Aylar önce
Offffff, bomba gibi bir fragman, Ateş ediyor, yani bölüm kesinlikle süper olacak, çok heyecanlıyım akşamı sabırsızlıkla bekliyorum!! YAZ DOSTUM 🤘🤘🤘Bariş Yesari
Selva TEMEL
Selva TEMEL Aylar önce
Bu şey değil mi yaaaa Finale çeyrek kala 😂 Şaka bir yanada bomba bölüm gelmekte 😍
Sevil Avşar
Sevil Avşar Aylar önce
Yalnızca efsane diziler sezon finalini final kadar heyecanlı yapar. ~Babaanesinin KAYINPEDERİ~
mert genc
mert genc Aylar önce
@Nuh Kansoy 24 bölümde sezon finali yapçakdımda
Nuh Kansoy
Nuh Kansoy Aylar önce
Niye final mi yapıyor
Muhammed Abbasli
Muhammed Abbasli Aylar önce
Barış aklini kayb etdi ama üzülmesini istemeyen ben....fro : artıq hakk adalet yerini bulmalı
Muhammed Abbasli
Muhammed Abbasli Aylar önce
@King of Dark hayır tabiki ama barışa da üzülüyorum
King of Dark
King of Dark Aylar önce
Fırat yaptığı yanlış mı?
seda 🥰
seda 🥰 Aylar önce
Hiç bitmeyen dizi mahkum olmalı, ömrü arka sokaklar dan bile fazla olmalı nazlininda büyüyüp kocaman genç kız olduğunu gorebilelim, severek izliyoruz tebrikler yazanın eline sağlık 👍🤩🌟👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kamran Allahverdiyev
Kamran Allahverdiyev Aylar önce
Masumlar apartmanıda dahil buna
Betul Kisac
Betul Kisac Aylar önce
jr. sasha olucak
İlQaR_➊
İlQaR_➊ Aylar önce
Dizi tek kelimeyle muhteşem.Azerbaycandan🇦🇿 Selamlar🇦🇿♥️🇹🇷
🍜J-Høpe'lu Nøødle🍜#𝐋ø𝐯𝐞 𝐲ø𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟sewim
🍜J-Høpe'lu Nøødle🍜#𝐋ø𝐯𝐞 𝐲ø𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟sewim Aylar önce
Sasha bile Barıştan korkmaya başladıysa işte o zaman durum vahim demekdir
Pineapple pin world
Pineapple pin world Aylar önce
Şu an bölümün bitiş anından geliyorum o neydi öyle final gibi bölümdü ya oha şoklardan şoklara giriyorum şu an !?
~mahkumxlove~
~mahkumxlove~ Aylar önce
Bu dizi barış severler için her geçen bölümde daha iyi oluyor🔪💯
Tuğba Orun
Tuğba Orun Aylar önce
Acayip iyi bir bölüm geliyor... Fragman yakıyor 🔥🔥🔥🔥
𝓁𝑒𝑒𝓂𝒾_𝓂𝒶𝒽𝓀𝓊𝓂#100?
𝓁𝑒𝑒𝓂𝒾_𝓂𝒶𝒽𝓀𝓊𝓂#100? Aylar önce
Önceki bölümler gibi harikaydı. Rafi'nin Efkan'ı vuracağını hiç düşünmemiştim. Yine de neler olacağını kestiremedik.. Sasha&Barış harikaydı yineℹ️🍷
MAHKUM edits
MAHKUM edits Aylar önce
Ohaaaaaa olaylara gəl😱 ortalık karışıcak.Sabırsızlıkla akşamı bekliyorum😍🤘❤🔥🛐
Aya🌙
Aya🌙 Aylar önce
Her seferinde bir öncekinden daha güçlü bir duyuru harika 🔥🔥🔥
Cabir Eliyev
Cabir Eliyev Aylar önce
Barışı hapisde neden az görüyoruz Sürekli kaçıyor 🖤
Dilek Atılgan
Dilek Atılgan Aylar önce
Aga büge barışa ihanet etti ama genede barışın bügeye birşey olucak diye korkması bu aşk değilde ne be 😍
Güvenemeyenlerdim
Güvenemeyenlerdim Aylar önce
İhanet etmedi barış bunu ihanet olarak görse de onu affeder bunu biliyoruz
B
B Aylar önce
Ne alaka ihanet
Emir C
Emir C Aylar önce
ihanet etmedi doğru olanı yaptı
zxlilofha
zxlilofha Aylar önce
Yine her zamanki gibi mükemmel bir fragman! Basarilariniz bol olsun ! Emininki her bolum gibi bu bolumde şahane olucak
Ela Kesimoğlu
Ela Kesimoğlu Aylar önce
evet İsmail Hacıoğlu da çok güzel oynuyor ama bence Onur Tuna mimikleriyle hele o kafa hareketleriyle sanki o yaşamın içinde gibi Onur Tuna ya 👏👏
RaMi
RaMi Aylar önce
Yine mükemmel bir dizi ❤️❤️
arda üstüntaş
arda üstüntaş Aylar önce
Hiç bitmesin bu filim ❤️❤️🌼🌼✨✨
Ergün
Ergün Aylar önce
~YAZ DOSTUMMM~ EFSANE BİR BÖLÜM BİZİ BEKLİYOR
mahkum edits ♥️
mahkum edits ♥️ Aylar önce
Senyor: Bu hikayenin sonunu ben yazarım Barış: Yaz dostuuum😂
Tasneem BTSFanGirl
Tasneem BTSFanGirl Aylar önce
Mahkum dizisi 1. sezonunun yakında biteceğine hala inanamıyorum
Sümeyye ARSLAN
Sümeyye ARSLAN Aylar önce
Barış bütün yaptıklarına rağmen bu yaşadıklarını haketmiyo Yada İsmail hacıoğlu çok sevimli die bize öyle geliyor
Softx_Army•Blink
Softx_Army•Blink Aylar önce
Sinyor=Bu hikayenin sonunu ben yazıcam Barış=Yaz dostumm🤟🏻 Yaz dostum diyişi çok iii
nymahkum
nymahkum Aylar önce
Ya dizi çok güzel gidiyo ve ilk fragmanla ikincisi birbirinden tamamen bağımsız biran önce yarın olsun lütfen
RelaX
RelaX Aylar önce
Sebahtin ersoy hanim
Dani Layrrr
Dani Layrrr Aylar önce
Kesin final yapcaklar ama barışın sinyorun evine girişi olayyyyy
Ecrin Terzioğlu
Ecrin Terzioğlu Aylar önce
Final olmiycak haziranda her dizinin olduğu gibi sezon finali olucak 3 aylik aradan sonra devam edicek
Lamiyə Abbasova
Lamiyə Abbasova Aylar önce
Yuppi. Çok iyi be adrenalin, heyecan, korku, gerilimmm hepsiii varrrr
FER. F
FER. F Aylar önce
yine çok heyecanlı bir bölüm bizi bekliyor!!! sabırsızlıkla bekliyorum🔥🔥🔥🔥
HackerProsuYT
HackerProsuYT Aylar önce
Sinyor, sana mesajım vaar! "BU HIKAYENIN SONUNU FIRAT YAZICAK"
Esra
Esra Aylar önce
ismail hacıoğlu oyunculuğu🔥
Nurullah Can Kara
Nurullah Can Kara Aylar önce
Mal ismail hacıoğlu oyuncu diğerleri oyuncu değilmi
SangueSanto
SangueSanto Aylar önce
Fenaa bir bölüm geliyor acayip heyecanlandım 🤩
Gizem Erdoğan
Gizem Erdoğan Aylar önce
Allah bu diziye arka sokaklar ömrü versin
okan #freeporcay
okan #freeporcay Aylar önce
HAYATİMDA GORDUGUM EN DEGİSİK MAHKUM FRAGMANİ OLABİLİR.
ALİHAN BERBEROĞLU
ALİHAN BERBEROĞLU Aylar önce
2-3 bölüme Zahit Yesari'nin helvasını yeriz artık. Senyor bombayı patlattı. Barış sonunda öğrendi. Bu sefer babacığının nefesini keser 😁
death
death Aylar önce
Harika gözüküyor bekliyoruz yeni bölümü ❤️
Gökçe
Gökçe Aylar önce
Sezon finalinin yaklaşacak olması üzüyor. Yazın böyle kaliteli türk dizisinin çıkmasının olanağı yok.
Vahid Vahid
Vahid Vahid Aylar önce
😶😶Diyecek soz bulamiyorum Şu fragmanı ağzı açık izledim... Mutiş👌
Nur'un Renkli Dünyası🎨🎨
Nur'un Renkli Dünyası🎨🎨 Aylar önce
Bomba Gibi Bir bölüm gelir Heyancanla Bekliyoruz 😍💯💯💯
ismailhaciioglufp
ismailhaciioglufp Aylar önce
Her dost dediğin aslında kaderinde kendine her zaman bi yazar rolü ayırmıştır heyecanla perşembe günü
°•Soft_Milky•°#Soft team#blackpink
°•Soft_Milky•°#Soft team#blackpink Aylar önce
Sinyor: "Barış yok artık,bu hikayenin sonunu ben yazıcam!" Barış: "Yaz dostum!!"
Hayvanlar Konuşuyor~
Hayvanlar Konuşuyor~ Aylar önce
0:39 Allah aşkına! Sen neden biliyon bu bilgiyi jdndnskd (yalnız barışın bunu bilmesi hiç iyi olmadı)
Bal
Bal Aylar önce
Sabırsızlıkla 2ci fragmanı bekliyorduk sonundaa
Tuana AYKAÇ
Tuana AYKAÇ Aylar önce
Yemin ederim gördüğüm en güzel dizi fragman yakıyo zaten
Seval Üçler
Seval Üçler Aylar önce
Aşırı iyi bir dizi değil mi ya off aşık oldum
Özlem Kocyiğit
Özlem Kocyiğit Aylar önce
Yine yeni yeden mükemmel bir fragman. Umarım böyle devam eder yani saçmalamaz çünkü o kadar güzelki bayılarak izliyorum
godof mischief
godof mischief Aylar önce
Allah'ım yine manyak bir bölüm bekliyor iki fragmanda müthiş bişi kafayı yicem cabuk gelsin akşam ve izleyeyimmmm
عبدالرحمن الحمد
عبدالرحمن الحمد Aylar önce
Bence barış öldü demeyin çünkü her zaman bir ihtimal vardır
ADALET İÇİN HUKUK ONUR
ADALET İÇİN HUKUK ONUR Aylar önce
Büge ye yazık oldu sinyor un elinde 😂
EB PRODUCTIONS
EB PRODUCTIONS Aylar önce
Ulan bomba gibi bölüm oldu bayıldımm🔥 hiç beklenmedik olaylar oldu, sabırsızlıkla yeni bölümü bekliyorum
SONOYUNCU TR
SONOYUNCU TR Aylar önce
bu barış deli falan ama çok zeki kafası kurnazlığa iyi çalışıyo bide duygusal özellikle çocuklar ve aile meselelerinde tabi komik olduğunuda unutmamak lazım
Nuriye Öney
Nuriye Öney Aylar önce
Ismail Hacıoğlu çok büyük sanatçısın oğlum. Kötüyken bile sevilmek hiç kimseye nasip olmaz🧿❣🙏
Alhelo
Alhelo Aylar önce
23.Bölüm Ateş gibi olacak 🔥🔥
୨°•Roblox Elif•°୧#ElYar#YarEl#1k?
୨°•Roblox Elif•°୧#ElYar#YarEl#1k? Aylar önce
İlk baştaki yerde ben vardım hatta kurstan çıkıp o yola girdim ve bir baktım barış var çok mutlu oldum fotoğraf çekicektik izin vermediler
rose40
rose40 Aylar önce
Mahkum yine bu akşam efsaneydi her sahnesini heyecanla izledik.
🖤Nisa Göktai 🖤
🖤Nisa Göktai 🖤 Aylar önce
Mükemmel bir fragman daha başarıli 👏👏
Mustafa Gündüz
Mustafa Gündüz Aylar önce
Tam sınav zamanında güzel bolum oynuyar kim burda sınavdan dolayı mahkumu izleyemeyen
Tasneem BTSFanGirl
Tasneem BTSFanGirl Aylar önce
Bölüm çok güzel olacak🔥🔥🔥🔥🔥🔥
35 TL MANGAL vs. 100.000 TL MANGAL (#SonradanGörme)
22:45
Tozluyaka 2. Bölüm Fragmanı
0:44
Tozluyaka
görünümler 1,4 Mn
Urfa Sokak Lezzetleri ! Fırat Çatladı | VLog
34:29
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,9 Mn
"Gönül Dağı Kurban 2" Tanıtımı
1:03
Gönül Dağı
görünümler 747 B
Yine Gelin Evi (119.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
22:13
Çok Güzel Hareketler
görünümler 4,6 Mn
Konuşanlar 72. Bölüm Shot
22:09
Konuşanlar
görünümler 3,5 Mn
Teşkilat 48. Bölüm (Sezon Finali)
2:32:48
Teşkilat Dizisi
görünümler 2,5 Mn
Gül Masalı 3. Bölüm @atv
2:5:42
Gül Masalı
görünümler 396 B
Sonuna kadar izle #global #tiktokvideo #1mazoo #shorts
0:54
KUŞ UÇUŞU ELEŞTİRİSİ - DONATIN!
15:10
Murat Soner
görünümler 1,5 Mn
SENİN YANINA OTURABİLİR MİYİM? - 8'Lİ KIZLAR
0:11