KIYMA - 3. Bölüm Fragman

  görünümler 515,945

Sıfır Bir

Sıfır Bir

Aylar önce

Ayık olun, ağızlarının tadını kaçıranlar, elbet karşılığını alacaklar. , 3. bölümüyle 31 Mayıs'ta BluTV'de!
Takipte Kalın! Kanalımıza abone olmak için tıklayın ► bit.ly/sifirbiryoutube

YORUMLAR: 471
K1905N
K1905N
Dizi müthiş başladı tebrikler
Murat utlu
Murat utlu
5 yıl önce sıfır bir fragmanında Bu dizi de patlar demiştim şimdi bunada diyorum bu dizi patlar aksiyon ve komedi :)
Batuhan Kara
Batuhan Kara
güzel yapmışsınız elinize sağlık fakat artık şu süre makasını uzatalım lütfen. 30 dk bölüm için ne kadar bekliyoruz. Birde istanbulda çekiyorsunuz adanaya göre herşey daha kolay olmalı. Lütfen bizleri de düşünün ve daha uzun soluklu olsun...
Salih Furkan Yilmaz
Salih Furkan Yilmaz
Allah yolunuzu açık eylesin her zaman ki gibi çok güzel projeyle geldiniz karşımıza saygılar iyi çalışmalar.
boli milda
boli milda 14 gün önce
Böyle projeleriniz hiç bitmesin amin 😅
Ali Şeftali
Ali Şeftali
Daha ne kadar üstüne katabilirler diye düşünmüştüm taki ilk iki bölümü ve şu fragmanı izleyene kadar emek kokuyor 🧿🙏
KİNG ALİ
KİNG ALİ
Dizi aşırı sürükleyici efsane bir dizi 🔥
aswer huio
aswer huio 21 gün önce
Gırtlaktan konuşan abi , en iyi dizilerde yer alıp çoğu ünlüden daha iyi performansı vereceğine eminim
Mustafa Ulubaş
Mustafa Ulubaş
Sokağın çocukları bitmeden kıyma başladı teşekkürler buda 5 sezon da biter tahminimce sonraki dizi adana lahmacun olur ismi 🥳
K1YMA dizi Replikleri
K1YMA dizi Replikleri
Tüm oyuncular karakterler cup oturmuş,özellikle aslan torbacı mehmet kurt ve vezir renk katmış Bu oyuncuları hemen öldürmeyin,3 bölümü heycanla bekliyoruz.
muhammedali Çetin
muhammedali Çetin
Müthiş bı dizi Allah bu dizinin Yolunu açık etsin🕊️
Fatih Baykuş
Fatih Baykuş
Şu emrullahı bu tarz dizilerde oynatmayın etkisinden 5 sene çıkamıyor ortalıkta pişik olmuş mafya babası gibi dolaşıyor
Yusuf Oygur
Yusuf Oygur
Dizi çok güzel elinize emeğinize sağlık fakat şu süreyi biraz uzarabilseniz daha müthiş olur 1 hafta yeni bölümünü bekliyoruz ve en heyecanlı yerinde bölüm bitiyor
Furkan Jr
Furkan Jr
30dk gibi bir süre cidden çok komik 1 hafta bekliyoruz zaten, minimum 45dk olmalı tadı damağımızda kalıyor sahne senin Ömer babaa
Taha Köseoğlu
Taha Köseoğlu
Abi emeğinize sağlık her projeniz güzel de hiç birşey ilklerin yerini tutmuyor Savaş cio Cihat özgür ... eski kadroyla 1 proje müthiş olur
wuoi zuiu
wuoi zuiu 14 gün önce
Önceden sadece sıfır bri fragmanını üst üste izleyip perşembe yibekliyordum şimdi bu dizi için sokağın çoçukları hayal kırıklığı ama bu çok iyi dizi
Yusuf Koçlardan
Yusuf Koçlardan
Ulan vezir tam rolünü bulmuşsun bütün memleketi arasalar senin gibi yavşaği bulamazlar 😂 dizi efsane başladı inşallah daha iyi olur❣️
Sow711
Sow711
dizinin konusu çok güzel karakterleri tanıyalım hemen öldürmeyin aga herkesi
Osman Enes Karabulut
Osman Enes Karabulut
KIYMA TÜM HIZIYLA GELİYUR AYIK OLUN HA MAŞALLAH BOMBA GİBİ GÜMBÜR GÜMBÜR 👑📿🕊️
Emrah Ay
Emrah Ay
sonuna kadar devam... her bölüm ayrı heyecan olmuş.. İstanbul yanıyor Fuat abiiiii... ayık olun haa
FRAGMOVİ⁰¹
0:31
lazyeditt
görünümler 2,2 B
WE REMAKE US OLD VIDEOS!
25:08
Kafalar
görünümler 1,7 Mn
Tozluyaka 2. Bölüm 1. Fragmanı
0:59
FOX
görünümler 656 B
Hasanmucci üzüm’den dondurma yapmak #shorts
0:56
ERDOĞAN'IN MADRİD'DE U DÖNÜŞÜ; ZAFER Mİ HEZİMET Mİ?
1:1:46
Otel Yenileme Ve Kalite Kontrol | Vlog
31:59
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,5 Mn
Konuşanlar 72. Bölüm Shot
22:09
Konuşanlar
görünümler 3,2 Mn
Adana Sokak Lezzetleri !  | Vlog
28:56
Noluyo Ya ¿
görünümler 3,1 Mn
İlyas alayına yargı dağıttı! - EDHO Efsane Sahneler
11:13
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 30 B
Sokağın Çocukları | 4. Sezon 1. Bölüm
35:35
Sıfır Bir
görünümler 64 B
Tozluyaka 2. Bölüm 1. Fragmanı
0:59
FOX
görünümler 656 B